Marita

DET DUGGAR TÄTT
Då menar jag inte enbart vädret som just nu är ganska trist. Ett par dagar med fint väder, sen slår det om till skitväder med snöslask och sen regn och gräsmattan blir som en insjö.... Men i helgen fick vi njuta av finväder en dag
Det blev härliga långpromenader med hundarna. Tråkigt nog så halkade jag på en isfläck i söndagskväll och slog i ena höften så det gör väldigt ont att gå. LG har fått ta hundarna och jag tycker synd om mig själv. Jag skrev duggar tätt, och då är det födelsedagar som duggar tätt nu. Februari var det yngsta barnbarnet som fyllde, och nu i Mars är det ena sonen som fyller och idag är det dags för barnbarnet Martin att fylla 8 år. Grattis till honom
Igår var jag hem till Amanda, äldsta barnbarnet som har haft feber ett par dagar och varit hemma från skolan. Vi fikade och pratade och hade så mysigt ett par timmar....
Mitten av Mars har vi kommit till och det är ljusare både morgon och kväll. Så härligt att vi går åt rätt håll
Kram och ha det bäst♥
Marianne

Ajaj på höften, isfläckar är förrädiska, de syns ju sällan.
Mysigt med födelsedagar att fira hela våren ;)

Jo det är bäst att starta mjukt när man börjar träna, så jag är ganska nöjd med de lätta efterdyningarna.

Kramar

Marianne

Jag minns Cleo Susanne Reuter är en bland mina favoriter!
Kram

Yvonne

Inte bra alls att halka på isfläckar.Ta det lugnt tills det läker.
Häftigt att se bilder på barnbarnen så stora de har blivit!
........Jag har haft en fin dag och,hoppas att du också har haft en fin dag!
Nattikram och pööösssen

Bosse Lidén

Aj aj! Hoppas höften är bättre nu. Sådant går så blixtsnabbt.
Mysigt att kunna se Svampen från fönstret.
Helgkram Bosse

Yvonne

Jag funderade ett tag på att byta ut elementen ,men det är dyrt så det får vänta.
Kram!

Yvonne

Ska se talang färdigt sen blir det natti natti
Kram & pööössss

Pernilla

Oj så trist med höften. Aj, aj. Du måste vara rädd om dej. Men det är inte alltid lätt när man inte ser isen. Krya på dej.
/P

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
kram & Pöösszzzzzzzzz

Skåningen

God natt
Sov så gott
Kram o pööss

Yvonne

Ha ha Du har sååå rätt!
Ha en bra fortsättning på dagen.
Kram!

Yvonne

Nu ska jag snart bädda ner mig!
Natti
Kram & Pöösszzzzzzz

Yvonne

Ha en bra tisdag!
Kram!

Yvonne

Problemet är att jag kommer inte ihåg vad jag glömt att göranär jag vaknar :-)
Kram!

Yvonne

Ska upp tidigt imorgon ska till ögon i Malmö.
Så... tippar ner mig i sängen snart.
kram & Pööössszzzzzzz

Yvonne

Godnatt!från en trött skåning

Kram & Pööss

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Idag har det varit dans på PRO från 14,00-17.30
Dags nu att krypa ner i sängen
natti Natti
kram & Pöösszzzzz

Yvonne

Ja ikväll blir det dansskor!
Kram!

Yvonne

Nu har jag sett Let`s dance så...
Nu ska jag dansa mig ner i sängen.
kram & PööösssZZZZZZZZ

Yvonne

Ha en bra fortsättning på lördagen
Kram!

Yvonne

Poker??
Natti
kramen o Pööösssen!

Yvonne

Ha en bra fortsättning på söndagen.
Kram!

Yvonne

Nu önskar jag dig GOD NATT!
Kram & Pööössszzzz

Yvonne

Godnatt!
Sov så gott
Kram & Pööss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Mina "gubbar" i frysen är slut!
Ha det så bra !
Kram!

Yvonne

Nu ska jag snart ner i bingen!
Kram & pööössszzzzz

Yvonne

God natt!
Sov så gott
Kram & Pöösszzzzz

Yvonne

Solen är inte på plats här!
Ha en bra dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress