Marita

MITT I SOMMAREN
Tiden flyger iväg som vanligt och nu är vi mitt i sommaren och halva året har redan försvunnit iväg. Midsommar har vi firat med fint väder otroligt nog. Kalas för näst yngsta barnbarnet Alexander har det varit även det i sommarfint väder. Bad i poolen blev det för alla kusinerna och yngsta barnbarnet August plaskade med hjälp och armpuffar förtjust omkring i det sköna vattnet.
Men när när August var här hos mormor förra söndagen så fick han hålla till godo med lilla barnpoolen eftersom den lite större hade tyvärr gått sönder. Men det gick så bra och roligt hade han.
Fotboll var det i helgen när Örebrocupen var, och mycket barn som spelade matcher runt om i hela stan. Barnbarnet Ida spelade och vi var där och tittade och hejade på. Duktiga var dom och bra gick det för tjejerna...
Varmt och skönt har det varit. Nästan lite väl varmt nån dag. Men även lite lagom med regn så det växer otroligt bra både gräs och rabatter..
Mina goa vovvar har njutit av skuggan i paviljongen, men dom ställde upp på en bild för matte ♥♥
Nu njuter vi av en förhoppningsvis fortsatt skön sommar
Kram♥
Marianne

Små barn nöjer sej med det lilla, han ser ju ut att ha väldigt roligt där med bollar och annat i sin pool.
Klart hundarna är sin matte trogna och ställer upp på hennes påhitt.
Fortsätt njut av sommaren
Kramar

Yvonne

Härliga bilder på barnbarn ,blommor och hundar!
Alla vet allt om alla!
Nu ska jag natta mig
Kram & pöösszz

Yvonne

Det är en styrka att resa sig igen.
Ha en bra dag!
Kram

Yvonne

Ja det är märkligt med ålder!!Ungarna hinner ifatt oss.
Kram & Pööösss

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Du har så rätt Ge ett leende och du får ett leende tillbaka.
Kram!

Yvonne

det blev 2-1 till Sverige.. Duktiga tjejer!
Nu är det dags att säga natti!
Kram & Pööössszz

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Ja vi borde kramas mer!
Här har det varit blandad kompott här med vädret!
Kram & pöössz

Yvonne

Men... några varv!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Önskar dig
God natt
Sov så gott!
kram & Pöösszzz

Yvonne

Jag kommer ihåg att jag gjorde stall till djuren
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Jag har smakat den ,och det var ingen höjdare!

Kram!

Yvonne

Skönt att jag inte är ensam :-)
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag tippa ner i bingen..
Natti natti
Kram & pööösss

Yvonne

Killen är mycket duktig för sin ålder.
När han färglägger så blir det inom strecken.
Kram!

Yvonne

Natti vännen!
Kram & pööss

Yvonne

Fler borde använda den appen när de kör bil!
Godnatt!
Kram & Pööss

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram & Pööössszzzzzzzzzz

Yvonne

Godnatt!
Sov så gott!
Kram & Pöösss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
kramen o pööösssen!

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Bosse Lidén

Vad snällt att de ställde upp på bild. Du mutade väl inte dem? :)
Inser att du har fullt upp och verkar ha haft en fin första del av sommaren 2019. Önskar dig en lika fin andra del.
Kram Bosse

Yvonne

God natt!
Kram o Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pööss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Hoppas att du har haft en bra dag!
Kram & Pööss

Yvonne

Idag har det varit varmt!
Det fick bli glass istället för choklad!
Natti
Kram & Pööss

Yvonne

Delad glädje är dubbel glädje
Ha det så gott!
Kram!

Yvonne

Ha en bra början på veckan.
Kram!

Yvonne

Godnatt!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Du har fullt upp idag med Alexander förstår jag.
Ja njut av barnbarnet!
Kram!

Yvonne

Idag har det varit soligt och varmt här!
Godnatt!
Kram & pööss

Yvonne

Morn på dig!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Dagen har varit VARM!
Godnatt!
Kram & Pööss

Yvonne

Morn!
20.7 och sol!
Det kommer att bli varmt .Undrar om det slår rekordet för igår?
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Här är det 34,1 Phu!
Kram!

Yvonne

Idag har det varit varmt!
Sov så gott vännen!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Just nu är det 34.1i solen PHU!!
Ha det så bra
Kram

Yvonne

Håller mig i skuggan och dricker vann
Kram!

Yvonne

Nu säger jag godnatt efter en varm dag!
Kram & Pööss

Yvonne

Denna värme tar på krafterna.
Så.. nu säger jag natti natti!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Sann äkta kärlek kan man inte köpa!
Här är det 26,3 med lite vind och sol.
Kram!

Yvonne

Det har varit svalare här idag!
God natt!
kram & Pööss

Yvonne

Ha en bra måndag!
Kram!

Yvonne

Mycket bra att ha en sån grej när synålen hela tiden flörtar med en.
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Hoppa att du har haft en bra dag!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra lagom svettig dag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress