Marita

ÄNNU EN MÅNAD SNART SLUT
Ja snart är Juli slut och som vanligt har det gått rasande fort. Det var ju inte länge sen det var Midsommar tycker jag. Hyfsat väder har det varit och en period med väldigt varmt väder fick vi också. Lagomt när det börjar bli för jobbigt så slår det om till betydligt svalare väder. Från 32 plusgrader under helgen så fick vi idag bara 10 grader på morgonen och regn. Uppfriskande kan man lugnt säga eftersom vinden kom från norr.
Det har blivit en hel del tid i skuggan med en bra bok, perfekt tycker jag som älskar att läsa
Passande nog så blev Bamse av med sin tjocka päls precis när värmen kom, så skönt för honom...
Kalas för barnbarnet Ida har det varit också. Även där går tiden fort, 10 år blev hon nu finaste tjejen♥♥
Bus kusinerna Alex och August mumsade glatt i sig glass och jordgubbar en dag förra veckan när vi träffades
Nu när det inte är lika varmt inne längre så ska jag ta tag i lite städning, välbehövligt verkligen... Pösss säger vovvsen och jag♥♥
Hebbe

Men du,va kul att du kom med ett litet blogginlägg..Ja det blev en sval dag idag,jag var en vända till Eskön idag,har käkat grillad flankstek med krossad potatis,gott sörru.Haé Kram.

Gittan

Visst går det fort och jag har ju också en tjej som fyller 10 år nu i augusti. Det var inte länge sedan dom föddes. Så skönt för Bamse att bli av med lite päls nu till värmen kom. Men det är svalare i dag här också, så skönt med lite regn. Kram.

Yvonne

Ja det har varit varmt.Man har mest suttit i skuggan och läst!
Falska människor är hemska.
Godnatt vännen!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Godmorgon!
Jag hoppas att du har sovit gott i din renbäddade säng.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra början på augusti!
Kram!

Yvonne


Hoppas att du har haft en bra dag!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Vi är miljömedvetna du och jag!!
Mackorna slank ner fort
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöös

Yvonne

Godnatt!
kramen o pööösssen!

Yvonne

Jag hoppas att din dag har varit bra!
Ha en bra kväll!
Kram!

Yvonne

Önskar dig god natt och sov så gott!
Kram & pöösszzzz

Yvonne

Ha en bra tisdag!
Kram!

Bosse Lidén

Det blev plötsligt tvära kast i temperaturen. Skönare på nätterna i sovrummet. Men jag gillade inte att få höstkänsla så tidigt.
En bra bok är aldrig fel. Vad söt och snäll Ida ser ut.
Augustikramar från Gotland

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

God förmiddag!
Jag hoppas att du har sovit gott!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Man kan ha en medhjälpare på andra sidan .
God natt!
Kram & Pööss

Yvonne

God natt vännen!
Kram & pöösszzz

Yvonne

Jag är egentligen inte svag för att gå på marknader .det är samma saker år efter år!
Men de har ett tält som heter https://www.partyfabriken.se/ där det är mat och musik .Dit vill jag gå.
Ha en bra dag!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszz

Yvonne

God natt!
Kram & Pööss

Yvonne

Tack för bamsekramen Du får två tillbaka .
Ha en bra söndag!

Marianne

Det har varit en bra sommar vädermässigt tycker jag, varmaoch svala dagar i lagom blandning och lite regn till grönskan.
Personligen älskar jag ju värmen, men så här kan ju ingen klaga :)
Skönt att sitta i skuggan och läsa, eller lösa korsord som är min last.
Söt liten Ida som blev 10 år, och kusinerna är också söta så klart.
Städningen blir ofta lite si och så med när det är sommar, men det gör ju egentligen inte så mycket eftersom man inte är inne och ser det då mycket.
Kramar

Yvonne


God natt!
Kram & Pöösszzzz

Yvonne

Ha en bra måndag!
Kram!

Yvonne

Natti vännen!
Kram & Pöösss

Yvonne

Jag tycker att han har så härlig mimik och han sjunger ganska bra! Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag tippa ner mig i bingen.
Kram & Pöösszzz

Yvonne

God förmiddag!
Jag retas med Hebbe !
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram & pöösss

Yvonne

Det är bra att ha allt i en sak ...men många låter mobilen ta över det sociala umgänget.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pöösszzzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu är det dags att dra täcket över huvudet.
natti natti!
Kram & Pöössszzz

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att din söndag har varit bra och att du får en fin söndagskväll!
Kram!

Yvonne

God förmiddag!
Ha en bra måndag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag ner i snarkelådan!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Godmorgon!
Här är det sol och 18,6 klockan nio.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
sov så gott!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

God morgon!
Linus var en rolig "Italienare!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Spara bilden!!
Jag hoppas att din dag är bra!
Kram !

Yvonne

Natti!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Ha en riktigt bra söndag!
Kram!

Yvonne

Det är lätt att ta allting för givet!
ha en bra fortsättning på dagen!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en fin dag!
Natti!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra början på en ny vecka!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag bädda ner mig i bingen.
God natt!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra dag!

Yvonne


Natti vännen!
Kram & Pööössszz

Yvonne

Natti!
kram & Pöösz

Yvonne

Här är det nu 30.9 och solen skiner!
Phu!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pööss

Yvonne

Ha en bra kväll!
Kram!

Yvonne

Det är fuktig värme idag så man är svitt över hela kroppen!
Ha en bra svettig dag!
Kram!

Hebbe

Ja jädrar vilken urladdning det blev igår på em..Länge sedan jag upplevde ett så häftigt åsk o regnväder,men som du säger det rensade luften,lite friskare ute nu..Har inget speciellt på G,knöt ett Brynäsarmband igår som ska postas..Haé Kram.

Yvonne

Ha en riktig mysig och bra vecka
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att din dag har varit bra
Natti!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ja nu får man ta tunnkläderna av sig och ta mer på sig.
Ja jag åker till Tyskland några dagar!
Ha en bra tisdag!
Kram!

Hebbe

Ja jag har alltid sen jag var liten trott att farbror Einar hade rätt,så jag litar mest på hans teori..Men samtidigt när jag läser vad SMHI gubben säger,att det vore konstigt om en Rönn kan förutsäga hur framtiden ska bli,men jag bryr mig inte om honom,jag håller på min farbror ändå..Haé Kram.

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Bosse Lidén

Inga nya blogginlägg. Hoppas du har det bra trots att hösten säkert gjort sig påmind även på dina breddgrader.
Lördagskram Bosse

Yvonne

Jag har haft en bra bloggpaus!
Kram!

Yvonne

Ha en bra fredag !
Kram!

Yvonne

Jag tar träningspass i gymmet i källaren.Men det hjälper inte ändå :-)
Kram!

Yvonne

Natti på dig!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

En god medmänniska glädjer sig när det går bra för andra!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Just nu tittar jag på en film på fyran och jag vet precis vad som händer.. jag somnar och får inte se slutet..
Kram & pöösss

Yvonne

Det gäller att komma ihåg var lapparna är!!
Ha en bra dag!!Kram!

Yvonne

Natti!
Kram & Pöösszzzz

Yvonne

Natti!
Kram & Pöösszzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Det är inte de stora inkomsterna som gör en rik Det är de små utgifterna!!
Skridskor kan jag åka Men inte inlines Så jag får nog ta till apostlahästarna
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!!
Kram & Pöössszzz

Yvonne

Nu ska jag inta mitt sömnmedel(TV) så
god natt!
Kram & Pööösszzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag har haft en bra lördag och hoppas att du också har haft det bra
Natti!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Natti!
Kramen o pööössen

Yvonne

Helt klart...Man vill ha koll på sina pengar!
Solen är här också!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

natti vännen! Kram & Pöössszzz

Yvonne

Tack för nattningen!
Ha en bra tisdag!
Kram!

Yvonne

God natt
Sov så gott!
Kram & Pöössszzz

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ska till ögonläkaren idag och kolla!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag gillar Pucko men känner ingen som är ett pucko mer än mig själv!
Kram!

Yvonne

Ha en härlig söndag!
Kram!

Yvonne

natti!
Kram & Pööössszz

Yvonne

Har varit hos min bästa kompis nu på fm och tagit en fika!
Ha det så gott!
Kram!

Yvonne

Förlåt att jag inte nattade dig .Men igår var jag uppe kl 05.00 för att åka ner till Malmö på en Hysteroskopi.
Var omtöcknad och trött när jag kom hem!
Kram!

Yvonne

Bra om man får gubbarna till att sitta ner ,då minskar prostatacancern.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu trillar jag ner i bingen!
Natti!
Kram & Pöössszz

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kramen & Pöössen!

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram vännen!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra början på ny vecka!
Kram!

Yvonne

Natti!
Kram & Pöössszzz

Yvonne

Du har så rätt Ibland så känner man sig som hundra ibland som en yr tonåring!
Ha en bra dag! Kram!

Yvonne

Natti vännen!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det sägs ...Kvinnans list övergår mannens förstånd !
Passar på att önska dig god natt!
kram & pöösszzz

Yvonne

Jag tycker att det är skönt att slippa tvätta fönster.
Nu passar jag på att önska dig god natt
Kram & Pöösszz

Yvonne

Natti vännen!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Viktigt med Sanna ärliga vänner !
Kram!

Yvonne

Barn tänker så härligt !
Ångrar att jag inte skrev ner alla tankar mina pågar hade!
Ha en bra vecka!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Här är det sol idag!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszzzzzz

Yvonne

Visst är det läppigt att tiden går så fort!!
Man känner bara "vinddraget" av tiden!
Ha en bra onsdag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöössszzz

Yvonne

Visst var det kul att åka kälke !!!!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag se Skavlan sen blir det Natti natti!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Ha en bra måndag och vecka vännen!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pöössszzz

Yvonne

Det var mycket gott!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
kram & Pöösszz

Yvonne

Jag är 155 lång 🙂
Men jag har nog som du krympt på längden men inte på bredden.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Snart dags att vika ihop sig!
nattikram
Pöösszzz

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ja det är tur att inte internet fanns på vår tid!
Kram!

Yvonne

Natti!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Natti vännen!
Sov så gott!
kram & Pöössz

Yvonne

Ha ha barnarbete Nu fick du till det :-)
Ha det så bra idag!
Kram!

Yvonne

Det var förr man kunde säga så!
Kram!

Yvonne

Jag ska lägga dom en stund i vatten.Hoppas att jag ska lyckas denna gången .
ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ha en riktigt bra dag !
Kram!

Yvonne

Jag var duktig på att få jojon att spinna!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Godmorgon!
Hoppas att du har sovit gott i din renbäddade säng
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det är ord som vi borde slösa med!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ha en bra dag vännen!

Kram!

Yvonne

Morn!
Jag tror att det är många som känner igen chokladproblemet!
Ha en bra dag!!
Kram!

Yvonne

Natti!
Sov så gott!
Kram & pöösszz

Yvonne

Jag håller på de tre skåningarna längst uppe på min blogg.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Det är nog inte många jaktintresserade som är spekulant på en sån hund!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Här är det mulet!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & pöösszzz

Yvonne

Nu önskar jag dig God natt!
Sov så gott!
Kram & pöösszzzzzz

Yvonne

Ha en bra fredag vännen!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra helg!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra början på denna nya vecka!
Kram!

Yvonne

God förmiddag!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Kan vara bra att inte veta! Lite "strutsmetoden "
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram & Pöösszzzzzzzzzzzz

Yvonne

God natt Vännen!
Kramen & pöösssen

Yvonne

Tack för den stora kramen.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram!

Yvonne

Godmorgon!
Minus 1,8 här och fortfarande mörkt ute!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Så snälla fåglar du har som väntar när du fyller på mat!
Kram!

Yvonne


natti vännen!
Kram & Pööss

Yvonne

Vilken tur att det inte är gubbarna som föder barn..då hade det inte blivit många barn födda!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

God natt!
Sov så gott
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en skön helg!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra måndag!
natti!
kram & Pööss

Yvonne

Den hammaren fungerar till läsk också!
Hoppas att du har haft en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra dag med bak och barnbarn!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Det är bra att barnen får lära sig teckenspråk speciellt handalfabetet!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ska snart dra täcket över huvudet!
Sov så gott vännen!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Ja idag är det torsdag!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Natti!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra fredag!
Kram!

Yvonne

natti vännen Sov så gott!
Kram!

Yvonne

Natti!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Det är viktigt att ta vara på dagarna!
Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
Kram & Pöösszz

Yvonne

God Jul!

Yvonne

Ha en bra fortsättning!
Kram!

Yvonne


i morse var det 5 minus som nu vid middagstid har
blivit 9,8.
Ha det så bra vännen!
Kram!

Yvonne

Ha en god fortsättning på det nya året.
Kram!

Yvonne


Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God förmiddag!
Här är det sol!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne


Skulle var kul att få se era barnbarn på bild!
Kram!

Yvonne

Inget snö här!
Kram!

Yvonne

Godnatt!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ja nu är jag tillbaka!
Du får så gärna sätta in en bild på din blogg av dina barnbarn så slipper jag att scrolla!
God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & pöösszz

Yvonne

Ja nu vet du att mössen har styrketräning med musfällan..
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott
Kram & Pöösszz

Yvonne

Morn!
Ibland så fick man inte upp trasslet .Det var bara att kasta ett helt band!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne


Natti Kram & Pööss

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Vi skålar för oss.Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag inta sömnmedlet TV
Kram & Pööss

Yvonne

Man har samma meny till påsken!
Ha det så bra!
Kram!

Yvonne

God Natt!
kram & Pöösszz

Yvonne

På FB ,instragram förekommer mycket skvaller!
Ha en bra dag
Kram!

Yvonne

Nattikram!

Yvonne

Här på gatan har vi en lekplats ,men ingen karusell.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Jag kan bara mitt eget mobilnummer!Vilket jag är tacksam för :-)
Kram!

Yvonne

Det kostar inget att vara omtänksam!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Har du inte tipex så kan du ta rött nagellack" :-)
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Visst är dom söta men de har vassa klor!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

natti vännen!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Stålfarfar var en tuff skåning som cyklade Sverige rundan när han var 65 och han blev 101 år
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Man kallade den för Pluttifickationstabellen
Kram!

Yvonne

Natti natti!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Natti Vännen!
Kram & Pöössszzz

Yvonne

Ha en bra söndag!

Yvonne

God natt !
sov så gott!
Kram & Pöösszzzz

Yvonne

Nu ska jag inta sömnmedlet TV ..så jag säger natti!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Den gubben försvinner inte av sig själv!Man får bära bort honom.
Ha en bra tisdag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszzzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Försöka går ju men...Barn är inte lättlurade!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
Natti
Kram & pöösszz

Yvonne

Tur att ditt ben inte ser ut på det viset.
Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Nu är det snart tid att kasta sig bingen!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Natti vännen!
Kram & Pöösszzzzzzzzz

Yvonne

Du har också fått goa tårtbitar.
Ha en bra början på veckan.
Kram!

Yvonne

Ibland ligger alla mina skruvar utsprida runt om mig!
Då tar jag en håv och samlar ihop dom,tyvärr så kommer de inte alltid på rätt plats

Natti Kram!

Yvonne

Skönheten finns i alla åldrar!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Natti!
kram & Pöösszzzz

Yvonne

Ett par gamla MC glasögon fungerar bra också!
Ha en bra fredag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Jag har inte blåst bort Har låg tyngdpunkt!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
kram & Pöösszz

Yvonne

Hebbe tyckte att man bara skulle andas ut!!
Nu säger jag God natt!
kram & Pöösszz

Yvonne

Nu säger jag sus gott när det blir dags!
Kram!

Yvonne

Det var utedass när jag växte upp i Malmö..så gammal är jag!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
kram & Pöösszz

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszzzzzzzzzz

Yvonne

Hej!
Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Jag har haft en bra lördag!
Natti på dig! Nu ska jag se TV och då brukar jag somna!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Att ha goda äkta vänner att kunna prata med är en bra terapi.
Ha en bra måndag!
Kram!

skåningen

Jag hoppas att du har haft en bra måndag! Natti!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra tisdag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pööss

Yvonne

God natt!
sov så gott!
Kram & Pööss

Yvonne

Jag ror inte att de fick några svar på annonsen.
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
Natti! Kram & Pööss

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszz

Yvonne

God natt!
sov gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Vädret här idag har varit
Regn .sol regn regn
Nattikram!
Pööss

Yvonne

Man kommer ihåg en massa saker när man lägger sig .Och vips!! nästa dag är dom glömda igen!
Ha en bra dag!
Kram!

skåningen

Här har det varit en solig men kall dag!
Kram & Pöösszz

skåningen

Ja nu umgås varenda en med en mobil.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Singlar och ensamma pågar och gubbar får se upp idag!

Kram!

Yvonne

God Natt1
Kram & Pöösszzzzzzzzzzzz

Yvonne

Bra ..fortsätt älska ditt knarriga gamla "hus"
God natt!
Kram & Pööss

Yvonne

Jag stannar på jorden!
God natt!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag inta sömnmedel genom ögonen TV
Natti
Kram!

skåningen

Jag har en sådan träningskompis Jag träffar henne varje dag i spegeln ,Men tyvärr så ställer hon inte upp.
Kram!

Yvonne

Natti!
Kram & Pöösss

Yvonne

Natti på dig!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Lite bus kan vara kul.
Passar på att säga natti!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Bra att du gjorde roliga saker idag!
Nattikram!

Yvonne

Det krävs en hel del för att kunna montera snögubben!
Ha en bra vårdag!
Kram!

Yvonne

Här är det mest regn och kallt!
Kram!

Yvonne

Nu säger jag natti på dig.
Sov så gott!
Kram!

Yvonne

Mors!
här är det 7,8 och regn!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Natti!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Bra med töjbara kläder!
Jag har "husarrest"
Kram!
Kram!

Yvonne

Det är bäst att vara sig själv!
Ha det så bra och var rädd om er
Kram!

Yvonne

Var rädd om dig!
Natti!
Kram & Pöösszz

Yvonne

God natt vännen!
Kram & pöösszzz

Yvonne

Ha en bra vecka!
Kram!

Yvonne

Ha en bra dag! Kram!

skåningen

tror inte att det blir några våfflor idag!
Ha en bra dag!
Kram!

skåningen

God Natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszzz

skåningen

Ha en bra lördag
Kram!

skåningen

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

skåningen

Då har du vinterjacka på dig på morgon och kväll!
Kram!

skåningen

Önskar dig God Natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

skåningen

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Snart dags att se film på TV och då somnar man så bra!
Så jag säger natti natti nu!Kram !

skåningen

God Natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszzzzzzzzz

skåningen

Skogen och trädgården är karantänfria område!
Kram!

skåningen

Ha en bra helg!
Kram!

skåningen

Natti!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

skåningen

Här har det varit kyligt idag.
passar på att önska dig god natt!
Kram!

skåningen

Ha en bra dag!
Var rädd om dig!
Kram!

skåningen

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

skåningen

Tur att vi är olika ,tänk om alla såg likadana ut då hade man inte vetat vem man pratade med!
Ha en bra dag
Kram!

skåningen

God Natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

skåningen

Det ser ut att bli bra väder idag också!
Ha en bra dag!

skåningen

När du hittat ett bra sätt att bli av med dom så tipsa!
Ha en bra dag!
Kram!

skåningen

Du håller koll på äggen :-)
Jag hoppas att du har haft en bra solig söndag!
Kram!

skåningen

Du håller koll på äggen :-)
Jag hoppas att du har haft en bra solig söndag!
Kram!

skåningen

Ha en bra dag!
Kram!

skåningen

Förr när man var ung så var det lätt som en plätt att hoppa över en sån.
ha en bra dag!
Kram!

skåningen

Ha en bra dag vännen!
Kram!

skåningen

Natti på dig
Sov så gott!
Kram! & Pöösszzz

skåningen

Man kan absolut inte lita på choklad :-)Och Hebbe kan inte lita på wingummi..
Kram!

Herr Nilssons Fru

Har har det varit tyst.....men du får fortfarande besök.
Ha en fin fortsatt söndag.
Kramiz

Yvonne

Så skönt att inte vara ensam om att leta efter saker som ligger mitt framför näsan på en.Ja ibland när man letar efter större saker så snubblar man över dom.
Kram!

skåningen

Ha en bra helg!
Kram!

Yvonne

Den fotoapparaten väntade inte,utan den tog foton i snabb följd.
Mina pågar skulle ta foto tillsammans ,vi fick hålla på en bra stund innan det blev bra foton.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Aha! Då har vi samma smak
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

skåningen

Han kom på en bra lösning ,så att han fick båda händerna fria.
Hoppas att du har haft en bra dag och får en bra kväll.
Kram!

Yvonne

Om vi byter för mycket blir det en enda röra ,och då blir man dagvill!
nattiKram!

skåningen

i en sån badtunna får man bada ensam bra i dessa tider!
Kram!

Skåningen

Så bra att du har en gubbe som är duktig med dammsugaren
En sån mugg är bra när det är kallt!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Om man tar för mycket handsprit och ofta så kan dom tro att man är alkoholist på lukten 🙂
Bäst är att tvätta händerna i tvål och vatten.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ingen åska och inget regn här!
Nattikram!

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

skåningen

Det ser inte klokt ut med såna läppar!
Kram!

skåningen

Det ser inte klokt ut med såna läppar!
Kram!

Yvonne

Det kallades förr för hemlighuset det var där som föräldrarna kunde prata ostörda!
Kram!

Yvonne

Det kallades förr för hemlighuset det var där som föräldrarna kunde prata ostörda!
Kram!

Yvonne

Om man bemöter dumheter med snällhet så samlar man glödande kol på den huvud .Man besegrar det onda med det goda.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Har man en äkta vän är man rik har man flera äkta vänner är man miljonär
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Håller med att det blev för varmt att ligga kvar i sängen!
Kram!

Yvonne

Det finns hundar och katter som är goda vänner!
Ha en bra dag!
Kram!

skåningen

Det är nog många som har konstig solbränna idag med tanke på munskydd.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ha en bra fortsättning på dagen!
Kram!

skåningen

Skönt att slippa springa runt i affärer!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ha en fin kväll!
Kram!

Yvonne

Ska bli skönt att få sätta igång vattengympan.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Alla så har vi små skavanker , Falska personer är hemska!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Min hund Ulla var suverän på att hitta svamp.
Svampen i affärerna är jag bra på att hitta!
Ha en bra fortsättning på dagen!
Kram!

Yvonne

Jag tror att hunden är snäll!
Han ler ju så häftigt!
Nattis

Yvonne

Sov så gott!
nattis kram!

Yvonne

Det finns mycket positivt .Det gäller att ha sinnet och ögonen öppna!
Kram!

Yvonne

Det finns mycket positivt .Det gäller att ha sinnet och ögonen öppna!
Kram!

Yvonne

Ja det var en rejäl korv m bröd!
Kram!

Yvonne

Man behöver inte vara gammal för att glömma!
Jag har en bilnyckel som när jag trycker på den så blinkar ljuset på bilen.
Kram!

Yvonne

Idag blåser det rejält här!
När det blåser är det bra att ha låg tyngdpunkt!
Kram!

skåningen

Så bra att du har kläder som fortfarande passar :-)
Ha en bra dag!
Kram!

skåningen

Så bra att du har kläder som fortfarande passar :-)
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Förr åt jag en hel del i korvkiosken tex en porting det var korv med mos.. Idag gör jag inte det!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det kan vara svårt med matte :-)
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ja dom kassettbanden kunde verkligen trassla in sig!
Kram!

Yvonne

Ja dom kassettbanden kunde verkligen trassla in sig!
Kram!

Yvonne

Önskar dig en fortsatt fin helg
Kramar!

Yvonne

Ha en bra helg!
Nattis!

Yvonne

Det är som när man lärt sig att cykla ,man kan fast darrigt i början.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ja vi har fått snö!
Nattis!

Yvonne

Det har snöat här idag!
Kram!

Yvonne

Vi fick snö så vi teg idag! Det blev snöstorm
Kram!

Yvonne

Vi fick snö så vi teg idag! Det blev snöstorm
Kram!

skåningen

Mina små hundar som jag hade. älskade när det var hög snö de hoppade upp och ner Man såg dom inte när de var nere i snön.
Ha en bra dag!
Kram!

skåningen

Stålfarfar var redig på att kunna cykla!
Ha en bra kväll!
Kram!

skåningen

Man får roa sig så gott man kan.
Ha en bra dag!
Kram!

skåningen

Ha en bra helg!
Kram!

skåningen

Undrar om bolaget har kvar en sån väska?
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag rabblade upp alla namnen på hundar och ungar ,så den som jag manade hade försvunnit!
Kram!

Yvonne

Skulle vara kul att få se bild på dina hundar.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Idag är det varmt!
Ha en bra kväll!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress