Marita

BÄSTA FIKASTUNDEN
Morgon kaffet är viktigt för att man ska vakna till och det smakar gott. Men fikastunden när man kommer in efter en riktig långpromenad med hundarna på förmiddagen det är en skön stund med gofika och man kopplar av. Är det den varma årstiden blir fikat ute, annars vid köksbordet, tända ljus och en bra bok. Hundarna får också sitt fika med varsin kycklingpinne. Det vet dom så det går inte att glömma bort dom,haha.....♥♥
I söndags var vi och tittade på barnbarnet Amandas simtävling. Hon har blivit så duktig på att simma så hon är uppflyttad till dom tjejerna som är ett år äldre. Högre krav på henne men hon gillar utmaningar och ger 100% varje gång.
Fina dagar har det varit, men även regn och rusk. Idag när man vaknade så var det dimmigt och riktigt ruggigt gråväder.
Det hade utlovats sol och upp till 16-17 grader frampå dan. Fasen heller tänkte jag att det blir så.. Men medan jag gick rundan med hundarna förut så bröt solen envist igenom dimman och nu har vi det fina väder som dom lovade, toppen..**
Kram och ha det bäst♥
Yvonne

Va kul att Amanda har en bra hobby och att hon är så duktig!
Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen.
Ska kolla tv och somnar nog ganska snart.
Kram o Pööössss

Annika

Ja visst har vi fantastiska dagar. Badtant som jag är så gillar jag verkligen att Amanda simmar. ha nu en fin helg du med. Kramelikram

Yvonne

Tack för nattningen.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det är fullt upp med roliga saker! Ja ja veden är kanske inte så kul men,det ska ju göras..Det är roligare om man är två..
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram o Pööössss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

marianne

Vilken duktig tjej Amanda är, alltid kul när ungdomarna satsar på sin idrott och inte ger upp när det bli hårdare krav!
Härligt när solen knuffar undan dimma och ruskväder ;)
Ha det fint,
kram

Yvonne

Jag har en hund som jagar möss!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
Nu ska jag krypa ner i sängen och ta in sömnmedel med ögonen(TV)
Kram o Pööösss

Yvonne

Barn är så spontana.
Jag passar på att säga natti natti!

Kram o pööössszzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram o Pööössszzzz

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Jag blev mycket glad för rosorna jag fick!
Kram!

Yvonne


Godnatt
Kram o Pööösszzzzzzzzz

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pööösszzz

Yvonne

Natti vännen.
kram o Pööössszzzzzzz

Yvonne

Ha en bra måndag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kramen o pöössen

Yvonne

Här har det slutat att regna och börjat blåsa!
Kram!

Marianne

Jag hälsar på ibland så klart. Men usch så hemskt det låter med snö...den kan gott få vänta, när jag var ute på promenaden nyss haglade det.... höstrusk.
Jag är tack och lov frisk (förutom min fibro, utbrändhet m.m gammalt skräp som inte räknas just idag) och läkaren ordinerade vila....Så det får väl bli så då.
Kram kram

Yvonne

God natt vännen!
Sov så gott!
Kram o pöösszzz

Yvonne

God morgon!
Jag hoppas att du sov gott i din säng :-)
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Natti natti1
Kram & pöösszzzzzzzzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pööössszzz

Yvonne

Där var många fina saker på museet.
Natti!
Kram & pööössszzz

Yvonne

Vad gör man när man inte har det i benen mer???
Man kan vara ung och glömma ändå!
Kram!

Yvonne

God natt
Kram & Pöööösssszzzzz

Yvonne

Jag har haft en bra dag och kväll.
hoppas att du också har haft det
nattikram & pööössszzz

Yvonne

God morgon!
Här är det 4,3 och klart väder ingen snö
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov gott
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag krypa ner i bingen.
God natt Sov så gott!
Kram o Pööössszzz

Yvonne

God morgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!

SOV gott
Kram o pööösss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

"bagaren" Är duktig på många andra saker också!
Kram!

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ska bli spännande att komma dit!
Vi har ju tid på oss att läsa om landet och staden.
Kram!

Yvonne

God natt!
sov så gott!
Kram & pöössszz

Yvonne

God morgon!
Vi hoppas på en bra vecka.
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
kram & pööössszzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt
Sov så gott!
kram o pööösss

Yvonne

Stor Kram!!
Ha en bra dag!

Yvonne

Natti!
Kram o Pöösss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Kram o Pööössszzzzz

Marianne

Tack det är alltid trevligt med besök <3
Man behöver inte försöka lära sej äta sånt man inte tycker om, lämna den maten till de som tycker om den och ät det du gillar.
Musslor verkar vara något som man antingen tycker om eller helst avstår från, inget mittemellan, sötpotatis går ju att göra på många olika vis, jag tycker det påminner om morot i vissa fall.
Ha de fint
Kram

Yvonne

Passar på att säga natti!
Kram o Pööössszzz

Yvonne

Ha en bra lördag vännen!
Kram!

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Nu är det snart dags för en trött skåning att dra täcket över huvudet!
Kram & Pööösss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag !
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress