Marita

TRÖTT PÅ GRÅTT
Jag har ju sagt att jag gillar hösten och det gör jag också. Vackra färger och klar luft. Fast den perioden med fina färger och klar luft är inte så värst lång. Utan när vi går in i November kommer som ett brev på posten det gråa och disiga. Det är ju också fint bara om det inte blir för länge. Nu har inte solen visat sig på två veckor ca, så då längtar man såklart.
Här sitter Nellie och tittar ut på dimman som låg envist förra veckan. Jag har satt upp en del ljuskransar i fönstren. Det lyser upp så fint nu i höstmörkret och det tycker jag är mysigt...
Förra veckan var Bamse och fixade till "frisyren" så fin han blev lille gubben♥
Igår var det som vanligt en regngrå dag. Men då kom en liten solstråle som heter August och lyste upp. Vi hade en supertrevlig dag medan mamma och pappa var ute och vandrade.
Och kan ni tänka er att idag har vi solsken och 10 plusgrader. Så skönt är det, bara att njuta... Kram o ha det bäst♥♥
Yvonne

August ser ut att vara en spjuver!
Ha en riktigt bra vecka vännen!
Här har det regnat nästan hela dagen.
Kram!

Yvonne

Nu.... jag ska lägga mig och kolla på TV och då somnar jag.TV är ett bra insomningsmedel som intas genom ögonen.
Kram!

Hebbe

Ja tänk att igår fick jag se solen när den hittade hålen i molnskärmen,snudd på 2 timmar,så solen var inte död ändå som jag nästan trott de senaste veckorna..Hoppas den visar sig igen redan idag..Haé Kram.

Yvonne

Man är mycket känslig i ögonen!
Ha en bra dag!
Kram!

Marianne

Solskensbesök ens dagen och solsken ute andra dagen :) härligt!
Här visade solen sej en liten stund igår...ungefär så länge att jag hann konstatera det, sen försvann den.
Kram

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pööösss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Bäst är att vara nöjd med vad man har!
Kram!

Yvonne

Nu är det natti för mig!
Kram & Pööösss

Yvonne

Ha en bra fredag!
Kram!

Yvonne

Natti natti
Kram o Pööösss

Yvonne

Ha en riktig bra lördag!
Kram!

Yvonne

Nu vännen säger jag God Natt!
Kram & Pööösss

Yvonne

Jippi!!
Solen är här!
Kram!

Yvonne

Jag förstår att ni har mycket att prata om.
Kram!

Yvonne

Jag har haft en härlig solig dag!
God natt!
Kram & Pööösss

Yvonne

God natt!
sov så gott
Kram o Pööösss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Jag är väl ingen stor älskare av julmust jag heller,jag brukar handla grönsaker på Lid´l finns ingen som slår dom på grönt,,några flaskor julmust ville följa med hem,blev kul sedan när jag såg testen..Här skiner solen inte ett moln i sikte,+8,2,ganska skönt.Haé Kram.

Yvonne

Nu säger jag natti natti!
kram & Pööössszz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott.
Kram pööössszzzzzzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Man ska ha roligt medan man kan!
Ha en bra dag!
kram

Yvonne

God natt vännen!
Kram & pööösss

Yvonne

Det är underbart att känna sig uppskattad!
Kram!

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Vi trivs så bra tillsammans .
Godnatt!
Kram & Pöösss

Yvonne

Ha en bra börjar på veckan.
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram o Pööössszz

Yvonne

Godmorgon!
Här är det minus 6,6
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Natti natti vännen!
Kram & pöösss

Yvonne

Här är det minus 7,6 .
Men jag ser att solen håller på att vakna till.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Man kan ha roligt i alla väder och alla dagar!
Kram!

Yvonne

Det finns mycket roligt på nätet!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & pööss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det är nyttigt att röra på sig!
Kram!

Yvonne

Sussi är duktig på att hitta gamla möbler och att klä om dom!
Kram!

Yvonne

God natt på dig!
kram & pööössszzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Sov så gott!
Kram &pöösszzzz

Yvonne

God förmiddag!
Gråmulet här med.
Vad såg du för bra film?
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag tippa mig ner i bingen.
God natt
och kram o Pööössszzzzzzzzzzzz

Yvonne

Barnen är duktiga på teckenspråk men,inte grammatiken.
Kram!

Yvonne

God förmiddag vännen!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Tyvärr så skräpar fåglarna ner !
Undrar om man kan lära dom att städa efter sig?
Kram!

Yvonne

God förmiddag!
Det är så roligt när orkidéerna blommar .
Jag har fler på gång!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Natti natti vännen! Sov nu så gott!
Kram & pöössszzzzz

Yvonne

Tålamod är en bra egenskap att ha.
Kram!

Yvonne

Jag ska snart krypa ner i en renbäddad säng!
Kram & pööössss

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

God förmiddag!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu drar jag täcket över huvudet.
kram & Pöösszzzzzzzzz

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det är bra med livlig fantasi!
Ha en braig dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag tippa ner mig i sängen.
God natt!
Kram & pöössszzz

Yvonne

Tack!
Jag hoppas att du har haft en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att de bara hittar vakuum :-)
Kram!

Yvonne

Allt gick bra på röntgen.
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösss

Yvonne

det inte var något allvarligt fel på huvudet!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God Natt
Kram & Pööösss

Yvonne

Godmorgon!
Här är det nollgradigt!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Att ge upplevelser är en kul grej!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pööösss

Yvonne

Positiva personer är härliga att vara med.
Kram!

Yvonne

God natt!
sov så gott vännen!
Kram & Pööösszzzzzzzzzzzz

Yvonne

Ha en bra onsdag vännen!
Kram!

Hebbe

Det verkar som bloggen har låst sig,,går bra att skriva inlägg,men det går int att publisera inte heller att lägga in bilder..Bloggar nu på
http://farfarhebbe.bloggo.nu/
Hoppas det löser sig snart..Haé Kram.

Yvonne

God natt!
Kram o Pöösss

Yvonne

Ha en riktig bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag sova!
God natt
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Jag har haft en härlig dag trots lite mör i kroppen efter motionen!
Kram & Pöösss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra lördag!
God natt!
Kram o Pööösss

Yvonne

Kloka ord är bra om man kommer ihåg dem och följer dem.
Ha en bra dag!
Kram!Kram!

Herr nilssons fru

Fina bilder. De är så söta de små hundarna o barnen.
Kramiz o go jul

Yvonne

Natti Kram o Pööss

Yvonne

Ha en bra helg!!
Kram!

Yvonne

God fortsättning !!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram o Pöösss

Yvonne

Många kramar från oss!!

Yvonne

Jag ser en bra film på 8 ,men jag tror att jag ändå somnar ifrån den.
Kram o pöössszzzzzzz

Yvonne

Jag önskar dig en skön fredag!
Jag var vaken till hela filmen på 8an
Kram!

Yvonne

OH!! Stackare Jättebabysyndrom!
Hälsa honom!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram & Pöösss

Yvonne

God förmiddag!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Vi tar det så lugnt under bloggpausen ,vi läser tittar på TV och går promenader. I lördags Ivar vi i Skurup och besökte Rudis dotter och hennes familj.
Nu ska jag tippa ner mig i bingen!
natti!
kram & Pööösss

Yvonne

Vi har det lugnt och skönt.Men ikväll så blir det jobbigt för Ulla.
De smäller på denna gata som tosingar!
Ha ett bra slut och en god början på det nya året!
Kram!

Yvonne

Vi Hade ett fint firande för oss själva.Ulla är berörd av smällare så därför var vi hemma.Ha en god fortsättning på ett nytt är!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag krypa ner i sängen och se film på TV
Kram o Pöösss

Yvonne

Det är många som tycker om Rudi.
Ha en bra onsdag!
Kram

Yvonne

Nu önskar jag dig God natt
sov så gott!
Kram o Pööössszzz

Hebbe

Ja det är kul att botanisera i bildarkivet,,länge sedan jag såg dessa bilder,trots att jag har boken i hyllan..Haé Kram.

Yvonne

Natti natti !
Kram o pööössszzz

Yvonne

Ha en bra fredag!
Kramen!

Marianne

Det var många och långa överläggningar med mej själv innan jag beslutade att resa iväg helt ensam, jag var inte heller så modig ska du veta ;) Men det kändes så bra att jag bestämde mej för att göra om det i sommar och har redan bokat hotellet...haha,
Önskar dej ett fint och spännande 2019
Kram

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Natti vännen!
Sov så gott!
Kram o Pööösss

Yvonne

Dags att nanna nu!
Kram o pööössszzz

Yvonne

Man borde ha det uppskrivet och satt upp det på kylskåpet.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag tippa ner mig i bingen!
God natt!
Kram o Pööössss

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag krypa ner i sängen!
God natt vännen!
Kram o Pööösss

Yvonne

Godmorgon!
Du får ta iden Man ska ju återanvända allt om man kan!
Ha en bra dag!
kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & pööössss

Yvonne

Det var kul och lätt att göra matplanka .
Ha en bra dag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress