Marita

SOMMAR SOMMAR
Efter allt klagande på kyla och regnigt väder så har vi nu fått riktig sommarvärme. Lagom är bäst brukar jag tjata om,haha...men så blir det sällan. Skuggan blir det för mig och hundarna men gud vad underbara kvällarna är. Då kan man njuta riktigt. Det grönskar för fullt nu och allt blommar, dofterna är mäktiga för att inte tala om allt pollen som ligger överallt.
Vårat stora fina äppelträd är översållat med blommor, återstår att se hur mycket äpplen det blir till hösten. Förra året var ett dåligt äppel år här i alla fall. Näst yngsta barnbarnet var på besök i förrgår och det är alltid lika roligt när dom små kommer..♥
Nellie ligger just nu under parasollet och har det skönt. Ett favoritställe....
Ha det gott alla♥
Yvonne

Så söta vovvsen är när de sitter och väntar på varsågod!!!!
Jag skippar också besiktningen.
Kram

Yvonne

Nu ska krypa ner i min renbäddade säng!Natti!!
Kram o Pööösss

Yvonne

Kramar och choklad får aldrig för mycket av.en mille som jag hade delat ut till barn och barnbarn hade varit bra!
Kram!
Kram!

Yvonne

Kramar och choklad får aldrig för mycket av.en mille som jag hade delat ut till barn och barnbarn hade varit bra!
Kram!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram o pööössss

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram o pööössss

Marianne

Jag älskar denna värme som har kommit och kan jag så håller jag till i solen, äppelträden blommar för fullt på gården och gräsmattan är vit av fallna blomblad...Det det fint ut.

Rakan på cykelvägen är ca 4 km, och man ja få upp farten ordentligt, och samtidigt hoppas på att inte krocka med ett rådjur som hoppar över vägen...

Kram

Marianne

Ullared är helt sanslöst, och konstigt, förstår du hur folk kan tillbringa en hel helg på campingen, trängas med folk och bara handla och handla och handla i två dagar?!
Det gör inte jag....
Kram

Yvonne

Det var en redig fest som man säger på skånska!
Godnatt
Sov gott o Kram o Pööössssss

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Jag är totalt slut ....
Letar upp sängen och säger
natti natti vännen!
Kram o Pööösssssss

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra söndag.
Godnatt!
Kram o pöösss

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram o pööössss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det har varit varmt idag.
Nu ska jag krypa ner i sängen och möta John Blund!
Kram o Pööösss

Yvonne

Då är bilen och du skönheter!!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag smyger in och kramar godnatt!
Kram o pööösss

Yvonne

Snigeln är så söt!
Rudolf lovade att det inte var en mördarsnigel.
Godnatt!
Kram o Pöösss

Yvonne

Morn på dig!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det 'r min fd arbetskamrat och bästa vän som ska gifta sig med sin Ole!
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja nu är det nästan onödigt varmt,skulle få komma en regnskur nu till natten,den skulle säkert spola bort en del pollen,naturen skulle säkert må bra också..
Haé Kram.

Yvonne

Nu är det tid att leta upp sängen och knyta sig!
God natt!
Sov så gott!
Kram o Pööösss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
God natt
Kram o Pööössssssssssss

Hebbe

Ja du,med tanke på årets blomning på fruktträden så borde det bli ett bra fruktår,insekter finns ju i år,till skillnad mot förra året..Haé Kram.

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Det har varit mulet och blåst här idag Inget regn,men det skulle behövas.
Kram o pööössss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu kryper jag ner i bingen.
natti natti Kram o pööössss

Yvonne

Tack!
Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag leta upp bingen.
Kram o Pöössss

Yvonne

Det har återigen varit en varm dag!
Nu..Jag ska ner i bingen och se på TV tills ögonen sluter sig
Kram o Pööösss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Hon ville vara med i Hollywoodfruarna på TV :-)
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
sov så gott!
Kram o pööössszzz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress