Marita

DUBBEL KALAS
I helgen har det varit kalas både för sonen Stefan och barnbarnet Martin, Stefans son. Dom fyller med bara ett par dagars mellanrum. Väldigt trevligt att träffas. Äta gott och surra en massa.
Kusinträff blev det också med fyra av barnbarnen. Men så tråkigt för minsta barnbarnet August kunde inte vara med för han hade vattkoppor och var hängig med feber. Jag får åka hem till honom i veckan och ha lite mysigt. Våren väntar vi på, i alla fall lite mer värme. Även om det är skönt i solen om man står i lä så vore det bra om det kunde sluta blåsa. Nellie löper och är lite upp o nervänd, men lek och bus är alltid roligt
Partisk är jag, men visst ser hon otroligt go och fin ut min gumma♥♥♥ Kram o ha det bäst♥
Pernilla

Vattenkoppor är inte roligt. Iallafall om de är mycket koppor och kliar mycket. Visst är hon fin, din Nellie. Ja, det är de ju båda två, så klart.
/P

Yvonne

Både dina barn och hundar är gulliga!
Du har så rätt vännen!
Vi behöver kärlek för att överleva!
Kram!

Hebbe

Det blev en myspysig firardag med barnen..Haé Bra.

Yvonne

God natt vännen!
Kramen och pööössssen!

Marianne

Stackars August som inte kunde kalasa med kusinerna,
är det inte risk för bältros om du träffar vattkoppsbarn? Eller har jag blandat ihop saker?
Jo men visst är Nellie fin <3
hon har samma gosiga nos och blick som Leo hade.

Jo du, lite vårvärme skulle inte vara fel nu, istället blev det kallt igen...suck!

Man behöver komma bort från vardagen ibland, och Maria är pigg att följa med när jag vill ha sällskap.

Ha det fint,
Kram

Yvonne

Jag har solen här.
skickar några solstrålar till dig!
Kram!

Yvonne

Nu kryper jag ner i bingen!
Natti
Kram o Pöössszzzzz

Yvonne

Man har alltid en busunge inom sig!
Kram!

Hebbe

Ja vilken härlig dag det blev +11,9 nu på solsidan,nä nu +12,6..Kl 18 ska jag ner på Willysplan för att fira Bandytjejernas SM Guld i bandy..Ska bli kul...
Dubbelfira,kul det gjorde jag i helgen som varLoke o Moa fyller med 5 dagars mellanrum..Haé Kram.

Yvonne

God natt vännen!
pöösss o kram!

Marianne

Hofsnäs ligger nära Torpa stenhus, där Gustav Vasa hämtade sin unga brud Katarina Stenbock, det är väldigt vackert där alla årstider, på våren är det helt vitt med vitsippor.
Det är välbehövligt med lite lyx ibland, nu blev det dubbelt upp då vi reda bokat afternoon tea och det inte fanns någon annan dag som passade att åka till Göteborg.

Jag har knep för att hantera ångestattacker ,något så när, och oftast kan jag gå undan och mota de. Vad som orsakar är svårt att veta, då de kommer i princip när som helst, (vissa gånger vaknar jag mitt i natten av de) men jag har haft en del att fundera på den senaste tiden och det påverkar antagligen.
Ha det fint,
Kram

Yvonne

Nu nattar jag mig!
Kram o Pööössszzzzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Nu nattar jag mig!
Kram o Pööössszzzzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Du är bra på att smyga!
Jag vaknade inte när du kom och sa natti.
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja nu kan både jag och grodan köra ett år till,,såg riktigt bra ut enligt besiktningsgubben..Haé Bra.

Hebbe

Här var det soligt värre på Fm,körde ner ett par mil i norduppland,fotade lite i huset som min bror renoverar,,nu har det mulnat på lite.solen kommer lite då o då +8,4 nu..Haé Kram.

Marianne

Mysigt att gå med hundarna....särskilt i vårsolen, hoppas ni haft en fin dag...vi hade lite sol under dagen,
saknar min Leo, glömmer bort ibland och skyndar mej hem från jobbet för att ta ut honom, de gångerna vet jag att han är med mej <3

Ha det fint,
Kram

Yvonne

Ryska posten med ballonger var kul.
Mitt lag vann ,jag tog en segerrunda med ballongen!
God natt!
Kram o pöössszzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Godnatt !
Nu har jag dansat med alla i let`s dance så jag är trött! i benen.
Kram o Pöössszzzzzzz

Yvonne

Det är verkligen oljud .Jag skojade med byggjobbarna häromdagen och sa:pågar nu är det skottpengar på er!
Godnatt vännen!
Kram o pössszzzzz

Yvonne

Du smyger bra!
Ha en skön söndag!
Kram!

Yvonne


Nu är det dags för mig att trilla ner i sängen!
Kram o Pöösszzzzzzzz

Yvonne

Loppis är bra ,många saker blir använda igen!
Kram!

Hebbe

Jag blev lite chockad faktiskt när jag hörde det på radion.Att han hade problem med ryggen kände jag till..Tungt nu,det gick för fort..Nu blir det Rock´nRoll i himlen..Haé Kram.

Bosse Lidén

Jo. Det gör hon. Jag får lust att klappa henne och jag får stor lust att smaka på chokladtårtan. Finns det någon kvar? ;)
Härligt att du har barn och barnbarn på nära håll. Det hoppas jag också att vi kommer att få i framtiden.
Våren är verkligen efterlängtad detta kyliga och snöiga år.
Kram Bosse

Yvonne


Dags att tippa ner i bingen!
Natti sov så gott!
Kram o Pöööss

Yvonne

Alla har nytta av självförsvar!
natti vännen!
Kram o Pööössszzzzz

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Hebbe svarade Nä jag har 3 st,, två egna och en köpt.Jag svarade Hebbe. 4 blir det .2 egna 1 tillredd och 1 nyinköpt 🙂

Kram!

Yvonne

Nu ska jag snart ner i bingen.
Får se om jag orkar se färdigt filmen på fyran.
kram o pöössszzzzzzzzzzz

Hebbe

Denna dagen är den bästa än så länge detta år,,klädde av och gjorde ren grillen idag,blev lite grillsugen,så ett par korvar hamnade där vid lunchtid,,senare på em,satt jag och njöt av ett glas rött och skön musik ur högtalaren,,njuter till 100%..Haé Kram.

Yvonne

Nu tippar jag och mina skinkor ner i sängen!
Natti!
kram o pööözzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Morn på dig!
Tack för att du smyger så bra och att du viskar:-)
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov gott!
Kram o pöössszzzzzzzz

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram o Pöössszzzzzzz

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

Gittan

Hon är så fin. Visst är det mysigt att va med alla barn och barnbarn och få tanka lite energi. Här är det kallt, i dag blåser det och snön ger sig inte. Kommer ett par flingor ibland, ja ja våren kommer väl nån gång hoppas vi. Kram och trevlig kväll.

Yvonne

Nu är det dags för en rynkig skånekärring(yvonne )Att trilla ner i bingen!*Kram o pööösssszzzzzzzz

Yvonne

Tack för nattningen!
Ha en bra måndag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress