Marita

DEN ENERGIN SKULLE MAN HA
Mannen min, LG, han har energi som man kan bli lite avundsjuk på. Men så får han saker gjorda också. Jag får också saker gjorda, ja för det mesta i alla fall. Men nu i värmen då blir det bara det nödvändigaste gjort. Lille Bamse är också ett energiknippe till skillnad mot Nellie gumman som gärna ligger och slappar i skuggan nu och är fullt nöjd med det. För varmt är det fortfarande och ska tydligen fortsätta så ett tag till, och inget regn tråkigt nog. Men det behövs verkligen så knustorrt som det är.
Förr förra helgen sov barnbarnet Alexander över från fredag till söndag när mamma och pappa sprang Göteborgsvarvet. Tjejerna var hos mormor o morfar. Besök också av dom andra killarna i gänget, August och Martin
Nu är det helg igen och solen strålar. Maten får bli något lättlagat ikväll, och lite svalkande rosévin.... Mina vita Alliumblommor är så vackra när kvälls solen lyser på dom....
Kram och ha det bäst♥
Yvonne

Varken jag eller Ulla har någon ork i denna värmen!
Natti på dig
Kram o Pööösssss

Yvonne

Ha en bra lördag!
Kram!

Marianne

Nellie vet hur man bäst tar hand om sej dessa varma dagar.
Man är inte så sugen på varm tung mat i värmen, varken att tillaga eller äta den

Ha det gott,
Kram

Marianne

Allium är då fina, jag har aldrig sett vita. Jsg lila på gårdrn, men de kom inte i år ;(

Yvonne

Godnatt!
Sov gott!
Kram o Pööösssz

Yvonne

Tack! Jag tyckte också att den ramen passade bra.Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

I denna värmen så går det bra att dricka fesljummet kaffe!
Het kärlek behöver inte vara krävande!
Kram!

Yvonne

godnatt vännen!
Kram o Pööössszzz

Yvonne

En kall öl är gott i värmen.Men bara en annars trillar jag omkull :-)
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram o Pööössszzzzzzzzz

Yvonne

Ha en riktigt bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Tråkigt att människor smiter ifrån det de gjort!
Så nu kör jag utan kofångare.

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram o pööösszzz

Yvonne

Morn på dig!
Ha en bra dag!
Kram!

Herr Nilssons Fru

Energi får man av solen, värme, kärlek god mat o dricka - så är de väl:)
De blir lite tufft för hundarna i värmen, men min fjolla ligger gärna mitt i solen och flåsa tills matte kör bort henne i skuggan.
Kul när man får låna de små, förgyller tillvaron emellanåt.

Kramiz

Yvonne

Natti natti!
Sov gott vännen!
Kram o Pöösss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress