Marita

SLUT PÅ HELGERNA MEN LJUSARE
Ja visst är det härligt nu när man märker från dag till dag att det blir lite ljusare. I helgen nu så har det varit ganska soligt men kallblåsigt.
Glada hundar har sprungit av sig en hel del energi. Jag och LG har gått raska promenader, rejset får hundarna stå för,haha..... Jag började plocka bort julen förra veckan, men sen tog det stopp. Så nu måste jag hitta lusten att fortsätta. Visserligen ska julen vara ända till påsken men nån måtta får det vara.
Årets första Tulpanbukett är inköpt, men absolut inte den sista...
Doppa frukt i en chokladfontän har vi provat i helgen, såå gott. Det var barnbarnet Amanda som fått en sån i julklapp...
Nu ska jag ta ett ryck och plocka ner julgardinerna i köket Kram och ha det gott♥
Yvonne

Ser gott ut !
Idag har jag en bra miljödag :-)
Ha en bra dag du med!
Kram!

Hebbe

Såg ut som jag skulle få finväder i morse,men det kom visst av sig,ganska grått,men en strimma ljus i kanten..Haé Kram.

Yvonne

Godnatt vännen .
sov så gott!!
Kramen o pööösssen!

Yvonne

Jag hoppas att du har sovit gott!
Ha en bra dag!
Kram!

Marianne

Häftigt med chokladfontän, jag gör chokladfondue ibland (sällan) det är gott.
Visst märker man av att dagarna blir ljusare...man blir glad :)

Att försova sej förstör dagen lite, jag skulle hinna ner och ta hand om hönsen innan jobbet....det blev ett blixtbesök...

Kram


Hebbe

Här har det blivit en fin solig dag,-3,1,hoppas det håller i ett tag nu..Haé Kram.

Hebbe

Det är denna veckan + måndag som kommer som "Trött på att turnera" håller på,,tror att Jan har legat lite lågt de senaste åren..Men dom gör det bra..Haé Kram.

Yvonne

Sov nu så gott i natt.
Blund-mannen har varit här och slängt grus.
Kram o Pööössszzzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Tack för nattningen!
Plastpåsarna borde förbjudas helt!
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja jag blev lite överraskad,kändes inte så kallt när jag tog morgonbilden på balkongen,men rackarns nä jag kollade på termometern,-12,6..Nu är det +2,7 på solsidan,,fiin dag..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress