Marita

NU ÄR DET GJORT
Årets första semla har ätits idag. Jag frestade LG med att köpa semlor idag, och han var inte svårövertalad kan jag säga..**
Gott var det.... Bilden lånad från Google Idag har det varit ett frostigt fint väder. Lite kallare med minus 10 på morgonen. En blek vintersol har visat sig också. Hundarna har sprungit och rejsat av sig lite energi borta vid strandängarna. Perfekt nu när det är fruset i marken..
Kram o ha det gott♥
Yvonne

Natti vännen!
Kram o Pööössszzzzzzzzzzzzzzzzzz

Marianne

Är det inte lite tjuvstart med semlor? Hihi, de ser goda ut...
Hundarna uppskattar väl vädret nu när det är lite kyligare och inget regn, kan jag tänka.

Det är väl en slags stress när man har tid att passa på morgonen. ..?!

Kram

Hebbe

Fastlagstisdagen, är i kristen tradition tisdagen efter fastlagssöndagen, 47 dagar före påsk. Dagen är därmed rörlig, och kan infalla som tidigast 3 februari och senast 9 mars.
Här är det helgrått bara -1,4 ute,stor skillnad mot igår då det var -12,6 Haé Kram.

Yvonne

Jag hoppas att lampan ska fungera ett bra tag!
Ha en bra dag!
Kram!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det åts en semla här också! :)

Yvonne

natti natti vännen!
Jag har strax ett möte med J Blund .
Kram o pööösssszzzzz

Marianne

Ja ridningen är som all annan träning, en färskvara....både för ryttare och häst, nu är ju Ava ett sto, och jag känner att hon stänger av lite fortare än min förra häst som var vallack, han kom igen fortare medan Ava behöver ha tydliga och ibland lite hårda direktiv...
De är väl individuellt också men ston är knepigare....

Kram




Hebbe

Morsning..Ja det är jättekul att följa rusten..har drygt 300 bilder nu,kommer att bli många fler.Huset ska vara klart till slutet av april..Haé Kram.

Yvonne

Tack för nattning!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag har kommit igång bra på nya mobilen!
Natti vännen!
Pööösss o kram!

Yvonne

Ha en bra dag! Kram!

Marianne

Man kan inte va bra på allt ;) hästar fungerar ungefär som hundar, känner de att man är rädd kan de bli kaxiga, gör man de osäkra kan de bli farliga, osv
Förr hade jag ingen respekt för hästar, utan satt upp på vad som helst, men Ava har lärt mej att vara förståndig;)
Kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress