Marita

JULEN GÖMMER SIG
Varje år när man plockar bort julen så är det för det mesta nånting som man inte ser utan det smyger fram så småningom. Jag kom på förut att i dom större ljuslyktorna ligger det kvar mossa och några småtomtar. Det får jag ta tag i nån dag, men ingen panik, det hinns med.
Vi har ju fått ett pyttetunt snötäcke och marken är frusen så inga geggiga gräsmattor. Igår så träffades Nellie och kompisen Loke för lite lek och bus.
Dom körde lite dragkamp där Nellie med kvinnlig list kunde vinna..*blink*..
Mattes fina tjej♥ Kram och ha det gott♥
Hebbe

Ja det stämmer jag har nog stort tålamod,är säkert lite envis också,,tänker på pappa som alltid sa när det körde ihop sig "Man får inte ge sig" jag är nog lite lika som han..Sände iväg 5 st armband idag..Undrar vad Nellie tänker på,i sista bilden. .Haé Kram.

Henrik Olsson - Föreläsningar

Här hemma pyntade jag inte ens, så jag slappt plocka bort allt sen :P

Yvonne

Nellie ser ut att fundera på något!!!
S.....Jag tror att mina pågar kommer att tycka om dom!
Kram!

Bosse Lidén

Den där kvinnliga listen finns överallt.
Peppar peppar. Jag tror vi fått ner allt från julen 2018. Utom tre barr som kommer att fastna under mina bara fötter i juli.
Kram Bosse

Yvonne

God natt vännen!
Sov nu så gott!
Pööösssen och kramen!

Yvonne

God förmiddag!
Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Mariannes tolkning är bäst .....så nu är vi tre !
Kramen!

Marianne

Så är det, trots att jag var noga och verkligen gick igenom min lilla lägwnget insåg jag i torsdags att både gardiner i köket + en tomte var glömda...gardinerna haha, då är man hemmablind!!

Det skulle visst komma ny snö här hos oss.

Det bästa sättet att lära sej förstå djuren är att umgås med och studera de.. och det finns alltid mer att lära...visst är det underbart att ha de möjligheterna?

Ha en skön söndagskväll,
Kram

Marianne

En känslig mage sparkar nog bakut om det blir för stora förändringar i kosten...bäst att prova lite i taget om om man nu är så nyfiken som jag är :)
Kram

Yvonne


Nu har jag somnat två gånger under filmen bron ... så jag kan lika gärna gå och krypa ner i sängen..
Kram o pööössszzzzzzzzzz !!!!

Yvonne

Ha en bra dag och en bra vecka!
Kram!

Hebbe

Ja det blev riktigt gott,framför all kanonenkelt,ädelost och creme fraice är en bra combo..Haé Kram.

Yvonne

Det är viktigt att vara sig själv!
God natt vännen!
Kram o Pööössssszzzzzzzzzzzzzzz

Hebbe

Ja den låten är bra,en Bruce Springsteen låt,,det var flera som dansade förbi mot mejerihörnan..Haé Kram.

Hebbe

Ja dom är duktiga grabbarna,som är trötta på att turnera...Första året för 9 år sedan,då var det Rock Ragge som var gäst,,då var det 25 spelningar..Sen har det bara växt..Haé Kram.

Marianne

Det kommer mer snö här....låt det inte regna bort nu, jag blev lite sugen på att åka skidor...haha
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress