Marita

ATT BLI PENSIONÄR
Det är helt otroligt att jag denna månad blir pensionär på riktigt. Jag har ju haft förtidspension ganska många sen min sista ryggoperation som tyvärr blev misslyckad och gav mig mer värk och besvär än innan. Nu blir jag alltså ålderspensionär och jag känner mig inte alls som nån pensionär. Det behöver man ju inte göra heller, men det låter väldigt gammalt fast ändå positivt. Tänk, nu kan jag handla på Ica Maxi varje tisdag och få 5% i pensionärs rabatt,haha...
Nu har vi fått ännu mer snö och Bamse med sina korta ben blir lätt full med snö som fastnar. Men kul har dom och rejsar runt i snön så det yr....
Här sitter dom på trappen och spanar in fåglarna som äter för fullt av fågelmaten Kram och ha det bäst♥
Yvonne

Man får såååååå mycket att göra när man är pensionär !!!
S....Fotvård är härligt att få Man känner sig så lyxig!
Har fortfarande hosta kvar!
Ha en bra fortsättning på dagen!
Kram!

Pernilla

Vi, jag och maken är ju egna företagare så faktum är väl att vi ALDRIG kommer bli pensionärer. Det har man liksom inte råd till då.
/P

Yvonne

God natt vännen!
Sov så gott!
Kramen o Pööössszzzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Godmorgon!
ha en bra lördag!
Kram!

Paula

Jag är sjukpensionär sedan många år, och min man har varit ålderspensionär några år nu. Kändes lite konstigt i början när han plötsligt var hemma varje dag. Tar ett tag att vänja sig.
Ha en bra lördag!
Kram <3

Hebbe

Hej du..Jag säger väl Grattis då "Pensionären" välkommen i gänget,,jag handlar i vår Coopbutik på tisdagar och får samma 5% rabatt..Ganska bra faktiskt,då gör jag de stora inköpen,eller stora var väl att ta i,det mesta kanske är rätt uttryck..Haé Kram.

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
nu ska trilla ner i sängen
Kramen o pööösssszzzzz

Marianne

Grattis till pensionen :)
Eller säger man så? Man är inte äldre än man känner sej....
Åhh minns snöklumparna som frös i pälsen på mina collier...lite jobbigt men visst har hundarna kul i snön...

Man får använda all sin list när man ska ge djuren medecin....

Kram

Hebbe

Ja i morse i Sunnersta kallt och dimma,den låg kvar när jag körde hemåt.När jag passerade Björklinge kom solen,blev en jättefin vinterdag..Haé Kram.

Yvonne

Min söndag har varit hostig !
Godnatt vännen.
Sov så gott!
kramen o pööössszzz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress