Marita

JAG VÄNTAR
Ja jag inväntar den utlovade solen. Visserligen är det varmt ute för att vara Oktober men ännu skönare skulle det bli om solen kom fram. 15,8 grader är det och det blåser på rätt bra fast det gör inte så mycket. Precis som jag skriver detta så lyckas solen ta sig igenom det gråa, härligt..!
I lördags var det ett strålande fint höstväder så det blev en långrunda med hundarna runt vackra Rynningeviken.. Idag gick jag en längre runda med Nellie på förmiddagen. Bamse gick med husse tidigare.. Jag tog lite kort på Nellie men hon gillar inte att vara fotomodell så man får vara snabb innan hon vänder bort huvudet eller går iväg..**
Men matte gillar inte heller att bli fotad så jag förstår henne,haha..... Dags att äta och sen gå ut i ja just det, SOLEN!....** Ha det gott♥
Marianne

Nellie som är så fin, hon borde gilla att visa upp sej, men alla djur är ju lika...så fort man tar fram kamera/mobil för att fota så går de....eller kommer fram för nära.
Det har varit några fina dagar nu igen...riktigt soliga och varma.
Kram

Hebbe

Mors.Nu får du kolla URL länken igen,nu har .se fallit bort...
Ja tänderna är viktiga,,mina är inte av allra bästa kvalitet,,tror att jag som storrökare under många år rår för det själv..Haé Kram.
Ds är nu rökfri sedan 1997..mitt bästa beslut någonsin.....

Yvonne

Hon är så fin din Nellie!
jag har solen på gång här!
Ha en bra dag!
Kram!

Marianne

Haha....ja, jag säger som Astrid Lindgren....jag är ett barn i en gammal tants kropp, jag kan vara ordentligt busig och barnslig när det vill sej, och du har nog rätt...skorna gjorde mej uppåt.

Visst är det skönt att få bekräftat att man mår fysiskt bra, jag kommer att få en kontakt för KBT så kan jag få hjälp att må bra psykiskt också. ....det har varit jobbigt med flytten och så, egentligen ville jag ju inte flytta från gården och Janne, men jag klarar inte av hans ölande som numer blivit viktigare än umgänget med mej....jag vill ha ett annat liv.

Idag på promenaden gick jag och funderade på om det kan finnas någon hund i närheten att låna med sej, någon vars husse eller matte inte orkar gå långa promenader...tror det kan vara något så småningom.

Du får en stor kram

Yvonne

2 timmars bugg tar på krafterna .
Nu har jag tränat på mitt gym och ska ta ett hopp ner i loppelådan.
God natt!
Sov så gott vännen!
Kram o Pöössss

Hebbe

Nja,inte har det rasat in så många svar på kändisjakten..Det blev en solig fin dag,solen har jobbat upp graderna till +16,4.
Har varit till en kompis och käkat,,det blev en höstgryta med vildsvinskött som grund,,jättegott,sedan en äppelpaj som var himmelsk..Haé Kram.

Marianne

Tanken var att vi skulle umgås när det passade oss båda, men just nu känns det som om det inte kommer att bli så....han måste komma till insikt först....men som helgen i Malmö när vi är flera och på neutral mark funkar det bra :)

När jag vant mej vid tanken ska jag titta efter sällskap till
promenaden :)

Stor kram

Yvonne

Nu ska jag snart dyka ner i sängen.
Sov så gott min vän!
Kram o Pöössszzzzzzzzzzz

Pernilla

Jag har tre drillade modeller. De ställer så gärna upp och står där till jag säger till. Solen kom fram här också, en stund idag. Men i natt ska vår första frost dyka ner. Får väl se om det blir så, men kyligt är det.
/P

Yvonne

Tack för nattningen.Ha en bra dag! Kram!

Hebbe

Ja Grattis till pallen..Skrapa is på morgonen,klarblå himmel,sitta på balkongen efter lunch,skönt,men lite kallt om ryggen..Haé Kram.

Marianne

Det är väl enda nacdelen med solen, att den skvallrar om skitiga fönster.. .haha, men som sagt....går man ut slipper man se de ;)
Kram

Yvonne

Jag har haft en bra dag!
Jag hoppas att du också har haft en bra dag!
God natt vännen!
Kram o Pöössssssss

Hebbe

Morsning..Ja helt klart höstens bästa dag,skön trots måttliga grader..Hoppas på fler sådana dagar..Haé Kram.

Veiken

Härliga bilder. Visst är det skönt när solen orkar fram! Lite för sällan så här års tyvärr. Snart blir det bättre i alla fall! Kram

Yvonne

God natt sov så gott!
Kram o pööössssssss

Hebbe

Morsning,såg detta med spagetti och en köttbulle i någon tidning minns inte vilken..Hoppas på en skaplig lördag..Haé Kram.

Yvonne

Jag sov redan när du kom,tack för att du smög och inte väckte mig
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Jag tror jag väljer att tro på den skotska varianten,tror jag..Har undrat länge varför det hänger skor på ledningarna.Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress