Marita

HÖSTEN ÄR HÄR
Ja men nu kan man faktiskt säga att hösten är här. Igår var det regnigt och blåsigt och det fortsätter till viss del även idag. Dags att hänga bort sommarjackan och även andra sommarkläder. Bamse blev trimmad idag typiskt nog så nu får han frysa in hösten. Men han har ett varmt skönt täcke fast det gillar han inte så värst så det blir att ta på när det är riktigt kyligt. Dottern och hennes sambos båt är upptagen nu för vintervila. Jag tycker alltid att båtsäsongen går så fort, varför vet jag inte...
Nellies Rottis kompis Loke har opererat bort "manligheten" så det är lugnt just nu på lekfronten när han ska hålla sig i någorlunda stillhet. Själv ska jag åka till Karlskoga i morgon och operera högerbenet där jag har besvärliga åderbråck med högt tryck som orsakar svåra blödningar på vristen där det sitter ett så kallat ådernystan som går sönder emellanåt och är svårläkt. Så jag hoppas verkligen att det lyckas.... Ha det gott i höstvindarna..♥♥
Yvonne

Hoppas att din operation går bra!
Jag är hitintills nöjd men siktar på att gå ner mer!!
Nu nattar jag dig för jag ska själv ner i bingen och sova.Kramen och pössszzzz

Yvonne

Nu ska jag borsta bissingarna och tippa ner i sängen.
god natt!
sov så gott vännen!
Kram o pöösss

Yvonne

Det fnattet kostade mig 1.500:- men det är inte ofta jag får såna fnatt!
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja det var väl ingen höjdarpresent som Moa gav mig,,om det nu var hon..Blir mest inne nu,gör ont i hela kroppen när jag hostar..Hoppas benet läker fint och blir bra..Haé Kram.

Gitsan

Hoppas du fick ordning på åderbråcken! Nu för tiden ska det mycket till för att Landstinget ska stå för kostnaden, har jag förstått.

Veiken

Ja nu är det dags att säga adjö till sommaren. Nu är det mörker och kallt som väntar.
Hoppas att operationen gick bra! Kram

Yvonne

Hur gick din operation???
Dags att krypa ner i sängen !
God natt vännen
Kram o pööösss

Hebbe

Morsning.Gruppen BZN var populära nere på kontinenten,även i Canada och England..Jag upptäckte dom för några år sedan,tycker dom är bra..Haé Kram.

Pernilla

Hoppas allt går bra och att du kommer hem snabbt efter operationen. Vindarna vill jag inte se av i helgen. Jag ska ut på havet och på söndag ska det tydligen blåsa rejält. Är rädd att vi inte kommer hem. Ändå ger vi oss iväg, haha. Hoppas SMHI har spått fel.
/P

Yvonne

Hoppas att allt går bra när de tar av bandaget!
50:- för mat och bra underhållning var billigt!
Ha en bra fredag!
Kram!

Hebbe

Här är det halmulet,kom några stänk i morse,,det blev morgonfika i morse,men inte där vi brukar,utan fikat blev i Sandby 2,5-3 mil sydost nere i norduppland..Ja jag blir nog inne resten av dagen,,hostar och snorar...Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress