Marita

DET GÅR FORT NU
Idag har vi haft ett härligt höstväder, sånt där som man bara kan önska sig. Men när vi fick långa rundan vid vackra Rynningeviken så såg jag att många träd hade tappat sin löv. Det är väl frostnätterna som gör att det går fortare nu. Men löjligt nig så känner jag mig lite lurad på dom färggranna höstdagarna som jag älskar. Men det har tyvärr varit för många regndagar tydligen.😕 Så nu får man skynda sig att suga i sig och njuta..🙂
Dags att ställa sig vid spisen och fixa kvällsmaten medan LG sitter vid tvn ochkollar travet, bra fördelning eller hur?😉😕 Ha det gott 🍁💕
Yvonne

Fina höstbilder!!
Det är så viktigt att vi är rädda om våra ungdomar.
God natt vännen!
Sov så gott!
Kram o Pööössss

Hebbe

Kväller..Ja känns skönt nu att resan är bokad..
Nu är det galet med din länk igen..Haé Kram.

Marianne

Wow vilka björkar :) och solen...härligt, här har det varit höstväder idag.

Vad är det för spännande vid vattenbrynet? Fint foto på hundarna som nosar på samma ställe <3

Kram

Yvonne


Ha en skön söndag!
Kram!

Hebbe

Din länk är galen igen..så här ska den vara http://mitasliv.blogg.se
Men den ser ut såhär http://mitasliv.se
Jag har sålt ca 35 st armband,de flesta med Brynäs färger,vilket är ganska väntat..Haé Kram.

Yvonne

Stor nattakram o pöössszzz

Yvonne

Morn på dig!
Här är det mulet!
Ha en bra dag!
Kram!

Marianne

Det är väldigt lätt att skjuta upp tråkiga saker, men när man står där sen med hundra "måsten" får man bittert ångra sej..haha

Med utmattningen kunde jag inte få något gjort, utan sköt upp precis allt, vilket stressade mej senare...vilken rundgång va?
Så nu när jag känner att måendet går åt rätt håll försöker jag verkligen skärpa mej att göra sakerna när de dyker upp....
Men det är ju också en sak man måste träna på....haha

Kram

marianne

Nä, kylan är inget för trötta gamla kroppar....
för mej blir det ingen promenad idag, jag tar mej friheten att vara lite lat innan drt blir jobb i eftermiddag.

Skönt att höra att fler har svårt att vara lydiga ;)

Ha en fin dag,
kram

Hebbe

Nu har jag landat i Uppsala,småregnar här..
Jag köpte dessa,vad dom nu hette,,på Lid´l,inte så pjåkigaHaé Kram.

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vilket underbart väder! :)

Yvonne

Jag blev proppmätt på brunchen
Bäst av allt är få äta med goda vänner!
God Natt!
sov gott vännen.
Kram o Pööössssss

Fenixmona

Godmorgon! Ja, det känns som hösten drog förbi alldeles för fort! Inte mycket fägring kvar, det mesta försvann under senaste veckan. Kramiz

Pernilla

Det har inte varit så färgglatt här heller. Varken träden eller solen är färgglada. Träden är mest gula eller bruna och skiner inte solen, får de knappt någon färg allas.
/P

Yvonne

Tack för nattning!
Ha en bra dag!
Kram!

Sussi

Verkligen härliga färger i naturen nu :)
Önskar att vi också hade ett sånt fint promenadstråk att gå med Spike..

Hebbe

Ja du varför trasslade bilen,,inte en susning,inte bilfirman hade några idéer heller,,måste ha varit något med styrboxen som fallerade,,batteriet var det inget fel på..Men nu är allt helt okay igen..Haé Kram.

Yvonne

Nu ska jag borsta bissingarna och krypa ner i bingen .
Har en dejt med John Blund .Hoppas att han kommer .
Kram o Pööösssssss

Yvonne

Nu ska jag borsta bissingarna och krypa ner i bingen .
Har en dejt med John Blund .Hoppas att han kommer .
Kram o Pööösssssss

Fenixmona

Godmorgon denna onsdag! Blåsigt och regnigt så nu far nog resten av träden här. Kramiz

Yvonne

Tack för nattningen!

Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja fy för den lede,skitväder precis hela dagen..Tar gärna fina dagar nu resten av året..Haé Kram.

Yvonne

Bums i säng för mig!
Natti!!
Kram o pööösssss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Oki,då grattar vi Amanda på namnsdagen..Det småduggade hela vägen hem från Uppsala,uppehåll just nu,bara +5,6 och jämngrått..Haé Kram.

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en fin dag för det har jag haft!
God natt
Sov så gott !
Kram o Pööössss

Hebbe

Mors,Ja värst vad du håller dig vaken länge...
Ja med cremefraice och sambal,då blir det lite drag i rätten,blev 2 lådor så gommen får njuta 2 gånger till..Haé Kram.

Yvonne

Ha en bra fredag!
Kram!

Yvonne

Ja Hebbe ska alltid reta mig!
Här är det ingen sol Men inget regn heller!
Kram!

Hebbe

Nja,vädret här,,sträcker mig till halvskaapligt,solen har kikat fram några minuter +7 just nu.Men det är ju uppehåll ett stort plus..Haé Kram.

Yvonne

God natt vännen!
Sov så gott!
Kram o pöössss

Hebbe

Ja ibland duger det med en burgare,när det är ont om tid..Ja Elvis är Kung,,lade in en till låt nyss..Haé Kram.

Hebbe

Ja jag backar klockan en timme i kväll innan jag nattar..undrar om jag kommer att vakna kl 05 i morgon..Haé Kram.

Yvonne

Det är gott med choklad Köp 2
Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag dyka ner i sängen och se TV
Kram o Pööössssss

Fenixmona

Godmorgon denna omställda söndag. Ett meningslöst omsättande av dessa klockor! Kramiz

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

ansepanse

hej! vad roligt att du kom in på min blogg, nej, ekorrarna skrämmer inte bort småfåglarna, de samsas så bra därute, är inte rädda för varandra, vi har hackspettar som kommer dit också, i försomras hade hanne och en hona med sig sin unge dit och matade den med nötter, det var roligt och spännande att få se
sköt om dig också vännen, här har det hänt mycket och allt går sin gilla gång
ser att du/ni har en ny vovve nu, härligt
massor av kramar

Hebbe

Ja,låt klocka vara,,jag vaknade 04:30 i morse,försökte somna om,men icke..Jag har sol till o från,,men det blåser som f-n..Haé Kram.

Yvonne

Bra vännen att du inte behöver kompassen längre!
God natt!
Sov så gott!
Kramen o Pööösssen!

Hebbe

Mors,tackar,en gör så gott en kan,men jag har kokat ihop mat som nästan blev oätlig också..Jag har läst hur många kokböcker som helst.Min fru Birgitta var en samlare av sådana böcker,har ett helt gäng i källarförrådet.Kanske det är därför jag sällan har problem med att laga mat..Haé Kram.

Hebbe

Mors.Ja det verkar bli en fin dag +2,4 klarblå himmel,det blåser lite från norr..Morgonfika snart med brodrarna..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress