Marita

VINTERN HÄLSAR PÅ (TILLFÄLLIGT)
Vi har fått ett tunt fint snötäcke som ljusar upp lagom tycker jag. Inga smutsiga hundar och roligare med lek och bus i lite snö tycker dom...
Nellie älskar att leta godis uppe i äppelträdet. Nu hörde jag på lokal radion att det väntas en hel del snö i morgon med trafiksvårigheter såklart. Men sen slår det om och blir varma vindar och plusgrader som gör att det kommer bli slask och plask. Så onödigt att det ska behöva snöa då tycker man. Men det är ju som det brukar vara vintertid oftast... Inte långt kvar till advent och jul. I helgen blev det fika hos sonen Peter och barnbarnet Amanda hade gjort en sån god smulpaj. Hon är så duktig stora tjejen och det är alltid så roligt att träffas. Barnen hade skrivit önskelistor. Tjejerna hade en hel del som dom önskade. Men lillbrorsan Alexander önskade bara kalsonger och bilar, gullungen,haha....
I helgen fick jag hjälp av LG att putsa fönstren i vardagsrummet. Han är så snäll min gubbe♥
Kram och ha det gott♥
Hebbe

Inte så konstigt att jag blev fundersam,om du bytt tillbaka,till den gamla bloggen..,Haé Kram

Hebbe

Ja Eva Cassidy var en fantastisk sångerska,,synd att hon gick bort så tidigt bara 33 år..Hon har gjort många jättefina inspelningar..Haé Kram.

Yvonne

Bra att du fick putshjälp.
Vi har ingen snö men minusgrader!
S...Nu ska jag krypa ner i bingen!
Kram o Pöösssszzzzzzzzzzzzz

Fenixmona

Så bra när man kan hjälpas åt! Jag bävar för snön som nu är på väg. Hade varit ok om den fått ligga kvar men den ska övergå i regn och göra gångvägarna livsfarliga. kramiz

Yvonne

Morn på dig!

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ikväll ska jag lägga mig tidigt!
Ser lite på TV jag vet att det är ett bra ofarligt sömnmedel!
Pöösss o Kram!

Hebbe

Oki,solen försöker även här just nu,så dags nu,den ska ju gå till vila om 1,5 timme..Snön har runnit bort nu..
Ja låten är en favorit,det finns hur många olika inspelningar som helst,denna är riktigt bra,kommer ett par versioner till..Haé Kram.

Pernilla

Vi kan knappt se ut genom våra fönster. Varken jag eller maken har tid så det är bortprioriterat för stunden. Snö har vi inte heller och hundarna drar in mängder. Men, vad är lite skit i hörnen mot ett rent ........
Ja, inte ska man klaga.
/P

Yvonne

godnatt vännen
Sov så gott
Kram o pöösszzz

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Hebbe

Ja du,vintern kom och gick,idag är det en skaplig dag,+6,9 just nu,blåser lite onödigt mycket..Haé Kram.

Yvonne

Går inte att kommentera på ditt inlägg!
Ha en bra fredag vännen!
Kram!

Yvonne

Tack för nattningen.
Ha en bra dag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress