Marita

RÖNTGEN OCH VATTENLÄCKA
För två veckor sen ungefär så var jag och röntgade Nellie för HD och AD. Sen väntade jag på svar från SKK men inget kom förrän torsdag i förra veckan när veterinären ringde och sa att SKK inte var riktigt nöjda med bilderna på höfterna. Dom önskade en om röntgen för ett säkrare resultat. Då blir man ju än mer orolig. Så i tisdags var jag iväg och gjorde en ny röntgen på Nelliegumman. Nu får man vänta igen och hoppas på bra resultat....
En trött Nellie på djursjukhuset♥♥ I början på veckan upptäcktes en vattenläcka i gatan utanför oss. Så det var bara att gräva upp den nya fina asfalten som blev lagd i somras.
För tre år sen var det läck på samma ställe. Så istället för att "bara" laga och sen gräva igen byttes ledningen och avstängaren ut till nytt. Nu har vi toppenbra tryck på vattnet, tummen upp för det..**
Nån ny asfalt blir det väl inte förrän till våren så nu har vi en stor fyrkant med geggigt grus utanför huset. Man kan ju inte få allt på en gång..***.. Kram och ha det gott denna " Blacka friday" ♥
Yvonne

Jag håller tummarna för Nellie Att allt ska vara bra!
S..Tog ingen bild på mig Bara på bordskavaljeren.
Det var många skratt på hur vi såg ut!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram o pööössssss

Yvonne

Ha en bra lördag! Kram!

Camilla

Hoppas det blir bra röntgenresultat på Nellie!!! <3

Hebbe

Oki,håller tummarna för Nellie...Ja det blev goäta ugnsrostad rödlök är kanongott..Haé Kram.

Yvonne

Du är duktig på att baka! Då har det luktat gott om fruns bak i dag! :-)
Kram o Pööössssssszzzzzzzzz

Yvonne

Ha en bra söndag!
Kram!

Hebbe

Ja det stämmer bra..Jag åkte med Kalla alla 10 km,men jag och Björgen fick ge oss på slutet,,riktigt bra åkt av Charlotte..Bara att lyfta på hatten o gratulera..Haé Kram.

Yvonne

Jag hoppas att du har haft det bra idag! Jag har mest vilat!
Godnatt!
Pööösss o Kram!

Marianne

Men då...jag förstår att du blir orolig och håller tummarna för att du inte ska behöva vänta på, och att allt ska se bra ut, på nästa svar.

En natt för många år sedan kom vi hem och vattnet sprutade i gatan.....det var dessutom ganska många minusgrader, så det var ju bra att vi varit ute sent....

Kram
Kram

Yvonne

Ha en bra måndag!
Kram!

Ja du,denna måndag är faktiskt gråare än gråHebbe

Ja du,denna måndag är gråare än grå,har nog regnat inatt,kan ana solen bakom den gråa massan därovan,men att få se den,näppeligen..Haé Kram.

Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas på ett bra resultat! :)

Yvonne

Håll med om att 2 söndagar i veckan hade suttit som en smäck!
Natti Kram o Pööössss

Yvonne

Tack för nattningen.Jag har kunnat sova lite för hostan.
Ha en bra dag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress