Marita

HUR GLÖMSK FÅR MAN BLI?
Att glömma saker man tänkt göra eller över huvudtaget glömma är väldigt irriterande och även skrämmande. Periodvis när man har mycket att göra eller det snurrar på lite för fort med allting då är det lätt att glömma. Glömma namn är ju väldigt ofta som det händer och alla känner väl till hur man försöker att tvinga fram namnet som man söker. Sen kan det dyka upp när man minst av allt anar det,haha.... Igår gick golvmoppen sönder när jag torkade golvet. Men hundar som drar in och det blir smutsigt behövs torkning av golven varje dag den här årstiden. Så inte konstigt att man sliter ut mopparna med jämna mellanrum. Idag tog jag en tur till Ica Maxi för att köpa en ny mopp och även en sväng in på apoteket. Väl hemma igen och kör in på garage uppfarten så slår det mig..* jag köpte ingen ny mopp*??? och det var ju det jag skulle göra egentligen förutom apoteket. Istället hade jag köpt fikabröd,tvätt o mjukmedel. Men moppen var totalt glömd. LG bara skrattade åt mig...***
Ja så kan det bli. En ny mopp ska inköpas, men inte idag..** Soligt och fint väder har vi, men det blåser iskalla vindar, burr inte skönt tycker jag.
Kram och ha det gott♥
Anonym


Jag smyger tyst in och önskar God natt
Pööösss o kram!

Yvonne

Det var jag
Jag smyger tyst in och önskar God natt
Pööösss o kram!

Hebbe

Mors..Oj,så du gillar inte ädelost,oj oj tänk så mycket gott du missat då.(ler)...En liknande mopp som den på din bild hade jag förr,utan sprayfunktion,,,vi blev aldrig bra kompisar,så den skrotade jag och köpte en annan modell..Haé Kram.

Yvonne

Nu ska jag se färdigt filmen i sängen!
Hmmmm vet att jag somnar ifrån den.
Natti vännen!
Kram o Pööössss

Hebbe

Morsning,Ja jag fick en kommentar efter att jag grattat henne via mobilen,,Hon skrev Tack från Moa,Glad,Envis och Krigare.Så tydligen hade hon läst bloggen..Haé Kram.

Hebbe

Mors..Jomenvisst är det gott med rullader,som sås hade jag steksky och kapris,lite torra blev dom,men smaken satt..Haé Kram.

Fenixmona

Uff ja, känner igen det där, men jag brukar säga att jag har visst inte dåligt minne, det är väldigt bra men mycket kort. Kramiz

Hebbe

Oki,ja för tusan gratta dotra,Nu..Jag har grattat sonhustrun som blir 46 idag..
Snöar lite lätt nu..Haé Kram.

Yvonne

Det är lättare att prata med någon som man känner att man kan anförtro sig åt.
Jag sa till henne att hon även skulle prata med sin mamma!
God natt vännen. Pööösss o Kram!

Hebbe

Mors i vintern..Ser nu att det blivit plogat under natten,jag vill bara ha vinter mellan Lucia och 13:ondagen..
Erikas dag hade varit bra...Haé Kram.

Yvonne

Nu kan han använda sina älsklingsjeans igen.
Ha en bra måndag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott !
Kram!

Pernilla

Precis en sådan som bilden, har jag. Så bra att samla hundhår och bara "dra av" tass-spår med.
Tumme upp på den!
/P

Yvonne

Godnatt vännen!
Pööössss o kram!

Yvonne

Jag nattar mig om en stund!
natti vännen och sov så gott !
Kram o Pööösss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress