Marita

EN GETING GÖR INGEN SOMMAR
Eller vad säger man. Igår såg jag den första getingen för i år. För min del kan det räcka med den eftersom jag inte gillar dessa insekter. Den kalla våren kanske kan ha något gott med sig att det blir färre getingar. Kylan är tillbaks igen, men vi fick njuta av en behaglig helg i alla fall med skön värme. ESC är avklarat och Sverige med Robin Bengtsson kom på en femte plats. Inte fy skam och jag gillad den låten mer och mer under resans gång. Men jag måste erkänna att jag somnade många gånger under kvällen när alla låtar framfördes. Kvicknade till sen under omröstningen. Låten som vann var inget för mig, den fastnade inte för fem öre, men såklart roligt för Portugal och killen som sjöng. Punkt slut med detta... I morgon fyller LG år och jag ska väl handla något till honom. Men lite problem för han vill aldrig ha något så det gäller att tänka till och hitta på något i alla fall.
Ha det gott♥
Yvonne

Jag somnade!
S...Sol har vi haft här hela dagen!.Det finns många duktiga ungdomar. Viktigt att de får visa vad de kan
Ha en bra dag!

Pernilla

Jag försökte inte ens. Jag och dottern hade tävlat och det återstod en tävling för henne med tidig söndagmorgon. Jag hoppade över hela kalaset.
/P

Yvonne

Bra jobbat!
Idag har jag haft solen här hela dagen!
Natti vännen!
Kramen o Pööösssen

Hebbe

Mors..Maten var det drag i,men smakade jättebra,men visst blev det lite vatten till..
Oki,LG byter slutsiffra idag,då grattar vi honom.
Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
Idag lyser solen med sin frånvaro!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Hebbe

Ja idag är det nästan skönt ute,solen har precis nått min balkong,är +20,9 just nu..Haé Kram

Yvonne

Idag är det inte sommar här!
Ulla är en söt hundtjej!
Kram!

Yvonne

Dags att lägga ner sitt trötta huvud på kudden.
God natt!
Sov så gott!
Kram o Pööösssssss

Yvonne

Godmorgon!
Idag regnar det här!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Ska försöka se färdigt filmen på 4 Men jag misstänker att jag somnar.
God natt vännen.
kram o Pööösssss

Yvonne

Godmorgon!
15,3 och SOL!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Henrik Olsson

Kanske inte en geting, men här hemma surrar det för fullt :)

Hebbe

Ja Grattis till pallplatsen..Idag blev det riktigt varmt,även om solen var lite blek,så når graderna +27 just nu.Inte illa.Haé Kram.

Yvonne

Jag har rediga pågar som hjälper varandra.
idag har det varit varmt.Nu ikväll är 19,3
God natt och sov så gott vännen!
Kram o Pöössssss

Marianne

Det är alltid svårt att hitta på presenter...

Getingarna gör en del nytta så de får gärna komma....men de finns väl andra ställen de kan hålla till på än i våra trädgårdar?!

Den där trappan....jag fattar inte varför jag gick vidare upp när ledstången tog slut, jag vet ju att jag har svårt att gå nerför utan att hålla i mej, men nu har jag ju ännu ett minne att skratta åt ;)
Kram

Marianne

Island är ett fantastisk land med sin natur,
och visst är det kul att träffa bloggvännen...vi har mycket trevligt ihop :)

Kram

Yvonne

Strålande sol här idag .
Nu är det 27 + i solen.
Ha en bra dag! Kram!

Yvonne

De flesta har nog haft en varm dag!
God natt vännen!
Kram o Pööössssss

Hebbe

Mors,,ja vinet smakade bra,första gången jag köpte det tror jag..Verkar som jag får en lite mulen dag,hoppas solen hittar till dig..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
Så bra att du fick hjälp med att se bra ut!
15,5 och solen håller på att gnugga sömnen ur ögonen!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det skulle vara roligt att kunna skejta!
Ja det är svalare idag!
Kram!

Hebbe

Ja hoppas att det inte är som annars runt deras stuga,berg nästan runt om..Det ska vara ca 40 cm djup där filtret ska vara..Haé Kram.

Hebbe

Ja hoppas att det inte är som annars runt deras stuga,berg nästan runt om..Det ska vara ca 40 cm djup där filtret ska vara..Haé Kram.

Yvonne

Har varit kyligare idag!
God natt
Kram o Pööösssssss

Hebbe

Morsning..Ja det blev en höjdare,gårdagens mat,,perfekt kombo kassler och bacon,kommer att göra detta många gånger..
Mulet här,finns visst liten regnrisk under dagen..Haé Kram.

Hebbe

Morsning..Ja det blev en höjdare,gårdagens mat,,perfekt kombo kassler och bacon,kommer att göra detta många gånger..
Mulet här,finns visst liten regnrisk under dagen..Haé Kram.

Hebbe

Lustigt,,det verkar som jag stammar,,Haé Kram.

Yvonne

Morn på dig!
Ha en riktigt skön söndag!
Kram!

Hebbe

Här orkar inte solen igenom molnen,,men det är ganska varmt ändå +18,7 just nu..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress