Marita

DET HÄNDER SAKER
I lördags morse vid sextiden kom ett sms från SOS alarm att det brann vid Rejmes verkstads byggnad och att kraftig giftig rök spreds över området så man skulle stänga fönster,dörrar och ventilation och sen hålla sig inomhus. Ja det var ett uppvaknande och nog var det mycket och illaluktande rök. Jag var ju tvungen att släppa ut hundarna att kissa i alla fall, men det gick fort. Vi bor väldigt nära området och vinden låg på åt vårat håll. Vid ett tiden kunde man gå ut så då blev det en längre promenad med hundarna.
Ena svärdottern jobbar där, Amanda, Ida och Alexanders mamma. Så barnen fick vara här eftersom hon var inkallad att vara vid jobbet. Nu blir det otroligt mycket extrajobb med allt.
Det var ju inte längesen dotterns arbetsplats brann. Så mycket elände det ställer till. Idag var det vinterjackan på eftersom kylan kom tillbaka med isande nordvindar, men som sagt det är ju bara att klä på sig varmt igen... Kram på er♥
Anki

Otäckt med bränder ... och väldigt läskigt med röken!
Ja - det blev visst nästan vinter igen! Brrrr....!
Kram

Anita

Usch så himla otäckt med bränder!!

Yvonne

Hemskt med bränder !Hoppas att ingen blev skadad.
Nu.. ska jag krypa ner i sängen!
Sov så gott vännen!
Kram o Pööösss

Hebbe

Mors.Ja då var jag tillbaka i vardagen igen,,flyget hem gick bra 1 timmes försening,,klev in i min lägenhet straxt efter kl 22,Trött,blev sängen på stört.Usch otäckt när det brinner oavsett var någonstans,,värre om det är i närområdet.Haé Kram.

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Här är det SOL!
Morgonkram!

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Här är det SOL!
Morgonkram!

marianne

Men usch vilket uppvaknande, bränder är oberäkneliga och jag har lite skräck för just bränder. Och fy vilken svart äcklig rök!!
Ja vädret är verkligen ombytligt men som du säger, bara att ta på varma jackan igen.

Jag kanske får be någon annan nacka tupparna.....:(

Ha en fin dag,
kram

Hebbe

Ja jag behövde inte ligga o räkna får..Men 05:20 ville kroppen upp ändå,,-2,4 ute,hur kul var det tro..Nu är det +7,1 inte mycket att hurra för..Haé Kram.

Sarah

bor du i örebro ?? jag med såg ingen rök men jag görde på radio o Na såg jag med =)

Sarah

bor du i örebro ?? jag med såg ingen rök men jag görde på radio o Na såg jag med =)

Yvonne

Det går lika bra med promenader!
Kram!

FREEDOMtravel

Oj huh, vad dramatiskt det ser ut!!! Kallt har vi också ... snö i luften idag ...

Yvonne

Dags att dra täcket över näsan!
God natt!
Kram o Pööss

Yvonne

Godmorgon!
6,1 och ingen sol !
Ha en bra dag!
Kram!

Jennifer Queen

Men oj :O

Hebbe

Kul,,jag håller på med ett bildspel till som kommer snart..Haé Kram.

Yvonne

.Man måste våga för att vinna!
Kram!

Marianne

Haha...ja det stannade med två missöden i morse...nu skrattar jag åt de och det var inte första gången jag hällt yoghurt i kaffet...haha
Kram

Yvonne

Jag somnade i soffan.Smyger in till dig och sätter en säck med kramar innanför dörren.
Kram o pöösss












Yvonne

Godmorgon!
Regnet det bara öser ner här
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja nu har jag fått ihop två bildspel,,kul att ha,brukar titta på dom ibland..Haé Kram

Jag har ett gäng Bildspel liggande på denna länk nedan,,är ej hundra att det funkar..

https://photopeach.com/myshows

Yvonne

Jag är nöjd med viktminskningen ,när man tränar och går ner i vikt så blir fettet muskler och det ser bättre ut.
Nu ska jag inta sängläge och dra täcket över näsan.
God natt och sov gott!
Kram o pööösss

Camilla

Fy vad otäckt!

Yvonne

God förmiddag!
Jag har solen här!
Ha en bra fredag!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress