Marita

GOTT ATT TUGGA OCH GNAGA
Visst är det smaskigt att få använda tänder och käkar och tugga sönder saker. Speciellt om man är en liten busig valp. Sånt får man räkna med när man köper hund. En hel del saker har hänt här med Nellies framfart, och det går fort . Jag kommer ihåg när vi hade varit på Luciafirande i December och en knapp timme var vi borta. När vi kom in i sovrummet och såg det som var kvar av Nellies Biabädd då var det lätt att hålla sig för skratt.....
Men sånt kan man skratta åt i alla fall efteråt och du är så älskad ändå vad du än hittar på för hyss. Men nu har det varit lugnt ett tag om jag törs säga så. Därför har jag beställt en ny dyna till buren i bilen. Din filt och fäll som ligger där är snart inte mycket kvar av. En dyna med superstarkt tyg hoppas jag får hänga med ett tag framöver. Du har ju som sagt lugnat ner dig tjejen♥
Ännu en dag med sol och lite mindre blåsigt. Ha det gott♥
En bild från i somras på mina sötnosar...
Hebbe

Det blev Transpan,såg ett 80 tal idag,var in till stan på fm handlade lite..det har varit en solig men blåsig dag här idag..Haé Kram.

Ama de casa

Haha! Ursäkta, men vad du än säger så är det faktiskt inte sådär jättelätt att hålla sig för skratt när man ser första bilden ;-) :-D
Skönt att hon har lugnat ned sig :-)

Jättefin pussbild där :-)

Henrik Olsson

Haha, hundar är underbara - ibland! :P

Yvonne

Jo så är det att ha valpar.Men dom lugnar ju ner sig!
Sv.....Det är skönt att få bra hjälp i trädgården.
Det är inte alltid man får så bra skörd när man sår frön.
Godnatt vännen
Sov så gott
Kram o pööösssssssss

Hebbe

Mors.Ja det blev grillning på balkongen igår,trots den iskalla nordan så var det skönt på balkongen som ligger i lä för nordan..Nu blir det inte Transpan,på några dagar..Haé Kram.

Anki

Känns igen - även om det är länge sen vi hade valp i huset. Så söta de är tillsammans och så valpig hon är där :)
Ha det gott!
Kram

Yvonne

Godmorgon!
Här skiner solen från en blå himmel!
Ha en bra dag vännen!
Morgonkram!

Bosse Lidén

Vilken underbar header du har. :)
Valpar är söta men det är lugnare när de växt till sig.
Vårkramar Bosse

Gunnel

Man kan sätta likhetstecken mellan valpar och småbarn. De är lika arbetskrävande och lika gulliga. Ha en skön helg.

Nett

Men ojdå, det var ett redigt bus det där :)
det blev en del städande där kan jag tro.
Ha en fin helg!
Kram

Yvonne

Nu är det 25+ i solen här!
Jag laddar!
Kram!

Yvonne

Ikväll tyckte jag att rätt person åkte ut ur Let`s dance.
Nu ska jag tippa ner i bingen.
God natt vännen!
Sov så gott!
Kram o pöössss

Yvonne

Godmorgon!
8.3 och solen lyser med sin frånvaro.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag tycker om Stina för hon bjuder så mycket på sig själv.
Ha en bra vårdag!
Kram!

Hebbe

Håller med dig,,Fats Domino är den som har den bästa versionen och han är ju den man förknippar med melodin..Haé Kram.

Hebbe

Ja det som var lite kul med Loke var att jag frågade hur mycket han ville ha betalt per timme,,då räknade han vad han hade i veckopeng,sen sa han 2:- i timmen..Nä stopp sa jag det är för lite,,då får du beting sa jag..Inte visste han vad det var..Jag förklarade och sa 50:- får du när det är klart..Då tog han och skakde min hand,så gör man när man är överens sa han..Duktig kille..Haé Kram.

marianne

Oj....ja ett visst svinn får man räkna med, men med den blicken kan man inte annat än förlåta allt,
De är så fina båda två :)

Pernilla

Vårt senaste tillskott, sheltien, har haft en förkärlek till gummiskor. Foppatofflor och Flippflopp har fått hälsa hem.
/P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress