Marita

FALLER FÖR FRESTELSEN
Jaha tänker ni, vad ska hon nu falla för? Jo jag beställde i fredags två saker från KICKS, en kajalpenna och en rouge. När paketet kom nu i veckan så fanns där ett prov på en eau de parfym. Den doftade så gott tyckte jag att nu är jag såklart sugen på att köpa den. Smart av dom att göra så. För det finns såklart många som mig som faller för den frestelsen..**
Jag kollade upp priset. Den kostar 395kr. Ganska dyrbara droppar, men man behöver inte ta mycket av den så man kan väl hoppas den räcker länge...
Ha det gott♥
Sussi

Dom är smarta våra kära handlare ;) Den luktar supergott den där och 395 kr för en flaska är inte så farligt för parfym. Kram

Yvonne

Nu kommer du att bli fin och att lukta gott!
God natt vännen!
Sov så gott!
Kram o Pööösssen

Marianne

De vet vad de gör de där försäljarna, jag blir sur på såna trick!
Beställer du smink på nätet? Jag har inte lärt mej att man kan handla vad som helst där....

Jag har druckit energidryck en gång, om det nu var det, då jag sprang broloppet vid invigningen av bron Malmö-Köpenhamn....vi fick det tillsammans med nummerlappen.
Kram

Anki

Haha ... ja, de vet hur man frestar :) Dyra droppar, men de räcker länge...
Kram

Carita Liljendahl

Hittade hit via Ankis blogg.
Den där parfymen har jag aldrig sett men märket är ju välkänt.
Klart man faller för frestelser som den där :-)
Är doften tung eller lätt och fruktig?

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Moa

Åh bra tips!

Nett

Räcker den länge så nog är det då en helt klart bra pris :) Ha en fin helg. Kram

Yvonne

Här har det varit sol hela dagen 10 +.
Ha en bra kväll!
Kram!

Hebbe

Ja du ser,det kostar på att vara fin...
Min musiksmak är nog ganska bred,,men toppas absolut av countrymusiken,där finns så många berättande texter,sen soundet på den lite äldre countryn,gillas..Haé Kram.

Yvonne

Nu ät Let`s dance avklarad så nu dansar jag ner i bingen!
Pööösss o kram!

Yvonne

Godmorgon vännen!
Ha en bra lördag!
Morgonkram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress