Marita

EN DÅLIG DAG
Idag har det blivit sängläge ganska mycket. Så jäkla ont i magen av tarmfickorna, det började igår kväll redan. Men nu känns det bättre och hoppas det fortsätter så. Sällskap på sängen har jag haft av mina goaste vovvar, dom tyckte nog att det var mysigt att matte låg där..**
Pernilla

Oj, inte roligt. Krya på dej.
/P

Yvonne

Inte alls roligt att ha ont i magen.Så bra att du har två vovvs som tröstar dig.
Det är bra att grannar kan hjälpas åt!
Sov så gott vännen!
Kram o Pöössss

Herr Nilssons Fru

magont är inte kul. hoppas du kryat på dig. Gott är det ändå med lite gosigt sällskap i sängen av sina fyrbenta. jag har delat säng med min tjej i natt, trångt men varm och gott. Hon har verkligen lagt beslag på halva sängen o legat utsträckt som jag :) saknaden för henne är stor så gosa in sig hos matte är skönt ibland.
Kramiz

Yvonne

Godmorgon vännen!
Jag hoppas att du får en fin dag1
Kram!

Anki

Hoppas du mår bättre idag! Skönt att ha sällskap när man inte mår så bra...
Kram

Nett

Usch då, hoppas att du är bättre idag. Kram

Marianne

Men usch då, så jobbigt att ha ont :(
Hundarna är bra sällskap de känner att matte behöver extra omsorg...
Hoppas du mår bättre nu...

Det är lite krångel med att posta kommentarer men jag hoppas det inte blivit dubbelt eller tredubbelt ;)
Du kan ju ta bort isf...
Kram

Yvonne

Smyger försiktigt in och stoppar om dig vännen!
Sov så gott!
Kram o pööössss

Hebbe

Mors.Usch o fy,inte kul med dessa plågor,hoppas det går över,,Fort..
Ja det blev drag när småkusinerna kom,tur att det var bra uteväder..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress