Marita

BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG
Här sitter jag i soffan och är nyvaken. Naturligtvis så somnade jag det händer att man gör rätt ofta 😉 Så nu är det bara att knata in till sängen och krypa ner. Vilken blåsig dag vi har haft och det blåser rätt bra nu också och jag ser regnstänk på fönstret. Men soligt har det varit i alla fall. Nej men natti på er alla bloggvänner, nån kanske är vaken än...sov så gott när det är dags😴
Yvonne

Godmorgon!
5,0 och solen är här !
Ha en bra dag
Kram!

marianne

Soffan är för skön och TV:n är sövande ibland ;) det händer nog oss alla, personligen så tycker jag väldans illa om att vakna där.

Ja Hebbe är klok, och jag tror han känner mej lite.. jag är dålig på att vila!

Det med fiberhusk hade jag inte hört, jag använder det till vissa saker, bl.a lägger jag det i smoothie som jag gör, det eller psyllium, som borde fungera på ett liknande sätt, när jag var ung hörde jag att havregrynsgröt lägger sej som "skydd" om man har magsår, så det finns många sätt att hjälpa kroppen på med rätt kost.
Hoppas du blir hjälpt av fiberhusken så du blir av med det onda,
kram

Hebbe

Ja jag blev också överraskad,trodde först när jag såg namnet att det var en med samma namn,,men icke,det var rätt Bruce,finns ett par låtar till med honom på tuben..Haé Kram.

https://youtu.be/l2zk56DDjGc

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress