Marita

DET GÅR ALLDELES FÖR FORT
Ja men nyss gick vi in i Maj och nu är vi snart inne i mitten av Juni, helt otroligt. Ska det gå så här fort känns det som man inte riktigt hinner med. Blommor ute är planterade och sköna sommardagar har vi kunnat njuta av. Sista veckan har det varit regnigt men även det behövs så inte klaga.
Hundarna har sina rejsing rundor i trädgården. Där lär inget växa nu i alla fall, men dom ska ju sitt roliga också. Sköna turer vid Rynningeviken blir det mellan varven
Nellie har ett favoritställe att dricka vatten, och det är på dynlådan. Hon kommer i full fart och hoppar upp på den så står hon där och man är lite rädd att den ska braka ihop på mitten för så hållbar är den inte och hon kan göra sig illa. Därför har husse lagt en skiva över så det blir stadigare...
Regniga dagar som det varit nu sista tiden passar det bra med nya böcker att frossa i....
Kram och ha det gott♥
Hebbe

Skolavslutning,ett evenemang det är kul att vara med på,,det blev Moa´s i år..Jag fick nästan tårkänning,när Moa´s fröken tackade klassen och barnens känsloyttringar därför att fröken ska gå i pension,då blev det tårvarning,även på en gammal gubbe som mig..Haé Kram.

Pernilla

Tiden rusar! Till och med Lilla H tycker att tiden går fort ich hon är bara 7 år!
Läsa är min sista prioritering. Men idag har jag läst lite. Ligger deckad och tycker synd om mig själv och läser lite innan jag somnar på nytt.
/P

Yvonne

Ja sommaren går alldeles för fort..
nu ska jag krypa ner i sängen och se filmen på fyran
Kram o pöööössss

Yvonne

Jag har haft en skön semester på Bornholm !
God natt
Sov gott! Kram o Pööösssss

Hebbe

Morsning..Jag tycker om att prova olika möjligheter,vid spisen,oftast blir det bra,men händer att det går åt pipsvängen också...
Här är det helgrått,kan nog bli regn idag,,alltid någon som blir glad åt det också..Haé Kram.

marianne

vilka häftiga bilder på hundar som leker...man ser hur de springer runt....man får välja, djur eller tjusig trädgård, säger jag som har höns som sprätter och gräver i gräsmattan, och i en del rabatter....men hellre lyckliga fria djur än uppvisningsträdgård...alla ska trivas ;)

Trollsländan var då en riktig linslus, som man säger...den visade villigt upp sin skönhet :) men visst blir man förundrad när man får såna bilder med mobilen?!

ha det fint,
Kram

Yvonne

Ulla och jag hade det bra på Bornholm!
Idag är vädret varvat med sol,regn och blåst!
Ha en bra dag
Kram!

Yvonne

Nu ska jag ner i sängen och möta John blund
Kram o Pööössss

Hebbe

Oki,men det blev riktigt gott med bönorna i,,nästa gång ska jag prova med kikärtor tror jag..
Ja du,jag är ganska blödig när det blir känslsamt,,kommer ibland en liten tår..Idag har jag haft regn till nu,ser att molnen blir lite ljusare så hopp finns..Haé Kram.

Yvonne

Tyvärr så blev det ingen människoprins!
Bättre tur nästa gång?
Nu har jag mitt namn inskrivet på Bornholm!!

Kram!

Marianne

Ja, tankar och drömmar är svåra att styra, och vissa tankar är svåra att bli av med..hihi

Lucy Dillons bok finns inläst så den ska jag lyssna på när jag är klar med den jag har i lurarna nu..
Stor kram

Yvonne

Jag somnade i soffan ..
Nu ska jag asa mig in i sängen!
Kram o Pööösss

Yvonne

Helt vaken var du inte .Du nattade mig 2 gånger.Det var nog därför som jag sov så gott !
Ha en bra dag! Kram!

Yvonne

Mycket tänkvärt finns i dom böckerna!
Nu... hoppar jag ner i bingen !
Kramen o Pööösssen!

Yvonne

Tänkvärda bra ord har man nytta av!
God natt
Kram o pöössssssssss

Yvonne

Ikväll somnar jag ovaggad!
Kram o Pööössssssssssss

Yvonne

Ha en bra grillördag!
Kram!

Yvonne

Ska försöka se filmen på 4 an.
Men jag tror att jag somnar innan den är slut!
Kram o pööösssss

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Nu ska krypa ner i bingen . Natti natti
Kram o Pöösssen

Yvonne

Godmorgon !
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Hej du..Nu har jag hittat ett nät..Körde hem till en kusin,men hon var på väg bort..så jag fick låna en nyckel,så jag kan låsa när jag är klar,,behövde ladda laptopen..Så jag passar på att fixa ett litet inlägg också..
Jo tack jag mår prima,har haft växlande väder men ändå mest sol,graderna har varit beskedliga..Haé Kram.

Yvonne

Nu njuter vi av naturen!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram o Pööösss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress