Marita

MINA GULDKORN
Från fredag till söndag har det glittrat av guldkorn här i huset. I fredags kom tre av barnbarnen och sov över till lördagen. Mamma o pappa skulle på Håkan Hällström konsert. Full fart var det men så roligt är det.
Amanda som snart fyller tio år är så duktig och hjälpsam storasyster. Igår kom minsta barnbarnet August som är två år och det är full fart på honom också. "Mormor kom, mormor kom" ropar ofta och då ska man komma och leka med honom, och det gör mormor så gärna 😊
R Leka med vatten är ju hur kul som helst. Nellie var gärna med hon också och drack vattnet som August hällde ut. Idag har jag mest slappat. Men tvätten hänger ute på tork i solen och snart dags för en runda med hundarna sen ska jag göra en rabarberpaj av rabarbern som dottern hade med igår. Inte dumt alls 👍😊 Ha det fint ❤️
Yvonne

WOW!!
Förstår att det var full rulle hos er!
...Jag har suttit på hela ryggen idag! 🙂
Nu ska jag in och lägga ner hala kroppen i sängen!
Kram o Pöössssss

Camilla

Låter som du haft en intensiv men väldans trevlig och mysig helg!!!👍

Pernilla

Det låter som om vila och slappar dagen var nödvändig efter den helgen. Även om det är väldigt roligt så tar det på krafterna.
/P

Yvonne

Helt klart bäst att lösa sina problem själv!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Jag hoppas att din dag har varit bra
Kram o pööösssen

Yvonne

Sån tur att de förstod att pyramiden var fel :-)
Godnatt vännen!
Kramen o pööösssen!

Yvonne

Ha en bra dag !
Kram!

Yvonne

Ulla mår bättre idag
Godnatt och sov gott!
pöss o Kram!

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

God natt sov så gott
Kram o pööösssssssssss

Yvonne

Det kan vara farligt att skräms.
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Pööös o Kram!

Yvonne

Små spår av kärlek år viktiga.
God natt vännen!
Kram o Pööööösss

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag tippa ner i bingen.
Önskar dig God natt och sov så gott!
kram o Pööössss

sarah

ser myssigt ut

Hebbe

Morsning.Ja det blir lite guldkant när barnbarnen kommer,,sen att regnet var lite för efterhängset gjorde inget,,då spelade vi "Finns i sjön" eller "Hänga gubben"..
Haé Kram.

marianne

Full fart hela helgen....härligt men förstår om du är trött när de åkt hem till se

Ha en fin dag,
kram

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu är det dags för mig att hoppa ner i lopplådan!
God natt sov så gott.
Kram o Pööösssssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nyduschad intager jag bingen!
God natt
Kram o pöösssssssssss

marianne

Är det sommartid som Bamse får sina öronproblem också? Jag tror bad eller att det blir svettigt och tätt under de hängande öronlapparna, och att det ger problemen, Leo får bara sitt på sommaren när han börjar plaska i sjön.
kram

Hebbe

Morsning..Ja klyftpotatis är riktigt gott,har provat både med skal och utan,,bäst är med skal,säger min mun..Den lilla innerfilén är jättefin grillmat.Riktigt mumsigt blev det..Haé Kram.

Yvonne

Idag har jag solen här!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress