Marita

SKAFFA "NYA" VÄNNER
Jag har ju märkt nu när man tar upp bloggen igen att jättemånga gamla bloggvänner har tagit en väldigt lång paus från bloggen, eller också har dom lagt ner helt. Dom flesta finns ju såklart på FB och Instagram så helt borta är dom inte. Men som sagt när man skriver i bloggen blir det inte mycket till gensvar och det känns lite sorgligt.
Så det är väl kanske läge att söka upp nya bloggar att läsa och få nya vänner på nätet. 
Men det finns ju några trogna kvar och er ska jag vårda ömt♥♥♥
Från det ena till det andra, idag har det varit torrare väder så hundarna har sluppit bli så smutsiga. Ikväll ska jag duscha av Bamse och fräscha upp honom. I morgon är det dags för honom att bli trimmad. Han blir visserligen badad där men jag vill inte överlämna en smutsig hund..***
En bild från i somras när han var nyfriserad och fin lillplutten♥
Yvonne

Känns skönt att du vårdar dej om mig!
Sv...Hjärngympa är bra för både människa och djur.
Undrar om Ulla klarar av att ta godiset under glaset..
Kram!

Ama de casa

Visst märker man att många bloggare går över till instagram och twitter och allt vad det är. Men det dyker upp nya skojiga bloggar för oss som envisas med det här forumet :-)

Anki

Ja, så är det ... många har lagt ner bloggandet och det känns ju lite tråkigt. Turligt nog så dyker det upp lite nya ibland också :)
Mysig nosbild på Bamse...
Kram

Annette Nilsson

Så är det men jag kommer fortsätta bloggandet! Och kolla in till dig också. Håller med dig dom är söta alla valpar. Men jag håller på RR. Kram

Herr Nilssons Fru

Ja så är det. Jag gjorde ju själv en låååång paus, men är nu tillbaka de vet du ju. FB o Instagram är ju helt skilda saker än blogg tycker jag :) har heller inte alla gamla bloggvänner där. Men dig ja ja :)

Lite tråkigt att så många lagt av men som sagt man får se sig om efter nya då och då. Alltid trevligt med nya vänner ju.

Fin bild på Bamse.
Kramiz

Yvonne

God natt vännen!
Hoppas att du har haft en bra dag!
Kram o pööösssss

Henrik Olsson

Jag har märkt samma själv, och det är tråkigt, för många av dem har följt med en under många år! :/

Yvonne

Godmorgon vännen!
Ha en bra dag!
Kram!

BosseLiden

Vilken fantastiskt fin och behaglig header du har. :)
Det är skönt med torrväder när man har hund/hundar. Lycka till med trimningen.

Kram Bosse

Hebbe

Ja så är det,många har tydligen lagt ner,för att gå över till något annat,Fb eller Instagram,tråkigt att mista bloggvänner,klart det dyker upp nya,men ändå..Jag blir i alla fall kvar som bloggare,tycker det är kul.Fb okej där har man koll på vänner o bekanta,instagram är jag ingen stor nyttjare av..Så jag fortsätter med bloggandet och mina små tävlingar etc..Haé Kram..
Så var det ju vattnet oxå,,kan gärna få regna på nätterna hela veckan,å nästa vecka med...Kram Igen..

Yvonne

Snyggingen har varit här hos mig förr!
Jag tränar nu på att bli lika snabb som datorn!

Kram!

Cmilla

Mig blir du inte av med!!! ;)
Kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress