Marita

SISTA SOMMAR RYCKET
Igår var det kyligt på morgonen så det rök lite ur munnen. Men idag var det 16 sköna grader redan vid sjutiden så det ingav förhoppning om en fin sensommardag. Blåser gör det som vanligt men det är varma vindar och bra torkväder. I helgen var tre av barnbarnen här och sov över när mamma o pappa var ute på galej. Full fart och roligt är det.
Vi spelade Fia ute och lille Alexander hjälpte farfar med att grilla hamburgare...
Amanda och Ida tar väldigt bra hand om lillbrorsan Alexander. Igår var vi lite barnbarns "bakis" och tog det lugnt..
Nellie som skulle vara med överallt var nog lite trött och vilade sig i solen..♥ Ha det gott♥
Yvonne

Förstår att ni var lite "bakis"
....Godnatt vännen!
Sov gott !
kramen o pööössssen!

Yvonne

Jag hoppas att din dag har varit bra!
Natti vännen
Kram o Pöössszzzzzzzz

Pernilla

Så länge det inte blåser allt för mycket här, är det varmt och skönt. Men hög luft så man känner att sommarens värme flytt.
Hamburgare är gott och smart att grilla. Men lite goda tillbehör är det surveränt.
/P

Bosse Lidén

Barnbarns "bakis" var en ny term för mig. Bra när större syskon tar hand om sina yngre bröder/systrar. Det verkade vara en mysig trio. Kul för mamma och pappa att få komma iväg på eget bus då och då.
Hoppas du är bättre nu.
Kram Bosse

Yvonne

Ibland har jorden krympt!
Ska bli kul att få dansa med honom igen.
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Härliga barn,undrar vad Alexander tänker sig på första bilden,med smygande handen..
Här regnar det liteförsiktigt just nu,graderna låga +9,5..Haé Kram.

Maria

Det är gott att ha farmor å farfar som kan rycka in när det behövs. Ja å vara en fyrfoting kan det behövas lite vila efter lek med barnen.
Ha de gott/kramen

Yvonne

God natt vännen!
Sov så gott!
kram o pöössszzzzzzzzzz

Yvonne

Tur att vi slapp räkna pärlor då hade vi suttit hela natten och räknat Och säkert somnat av att räkna pärlor!
Ha en bra fredag!
Kram!

Hebbe

Lyckliga Gatan,blev ju Anna Lenas stora genombrott den låg 14 veckor på svensktoppen 1967..Det är min Lyckliga Gatan favorit,,men Nisses version är inte dum den heller bra driv i den..Jag ska ha släpkärra med mig till Uppsala,sonen ringde och behövde en kärra,och min bil,på hans är det inget drag..Haé Kram.

Hebbe

Lyckliga Gatan,blev ju Anna Lenas stora genombrott den låg 14 veckor på svensktoppen 1967..Det är min Lyckliga Gatan favorit,,men Nisses version är inte dum den heller bra driv i den..Jag ska ha släpkärra med mig till Uppsala,sonen ringde och behövde en kärra,och min bil,på hans är det inget drag..Haé Kram.

Yvonne

Godnatt!
Sov gott
Kram o pöössszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Gittan

Härligt med en barnbarnshelg men visst blir man trött. Men vi kan ju vila oss sedan. Vi hade ju alla med en helg till Öland och det var så kul. Söta barnbarn du har Marita och så bra att dom tar hand om lillebror så bra. Stor Kram.

Yvonne

Ska försöka se 007 filmen i sängen men.... jag somnar som vanligt!
God natt
Sov så gott
Kram o Pööösssszzzzzzzzzz

Hebbe

Ja det blev bra,nu behöver inte någon av våra bilar stå på gatan..Att det regnade så in i h-vete kraftigt när vi körde till sopstationen med skräp var väl inte så kul,Erika var blöt som en dränkt katt..Men det blev bra..Mot kvällningen blev det grillade kamben o lite rött..Haé Kram.

Hebbe

Är nu hemma igen,,solen skiner,men det är bara +8,0 just nu..Me fy bubblan så det regnade igår på eftermiddagen..Haé Kram.

Yvonne

Nu ska jag tippa ner i sängen .Får se hur länge jag kan hålla ögonen öppna!
Kram
o Pöööösssszzzzzzzzzz

Hebbe

Håller med dig,vad det gäller den sökta kändisen..
Här är det bara helgrått än så länge,men regnet kommer nog innan kvällen..Haé Kram.

Yvonne

Jag har inte planterat rallarrosorna Dom kom av sig själv och slog sig ner i min trädgård :-)
Ha en bra måndag!
Kram!

Yvonne

Nu är det dags för bingen.
Natti vännen!
Kram o Pööössss

Yvonne

Godnatt vännen!
Pöösss o Kram!

Hebbe

Grått här nu,,hade solen en stund i morse,,sen hittade den några hål i molntäcket,,men nu är det helgrått..Du får kolla länken som följer med din kommentar,funkar inte,,verkar som du lyckats få med ett f på slutet.Den borde se ut som så här. http://mitasliv.blogg.se/
Haé Kram.

Yvonne

Bra att vi är olika!
Ha det så gott!
Kram!

Yvonne

God natt vännen.
Kram o pööösssen

Yvonne

Jag vek ner mig innan dig!
Ha en bra dag
Kram!

Yvonne

Ha ha jag hade somnat och nu har jag vaknat till .
Kram o Pööössszzzzzzzzzzzzzz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress