Marita

KORT VECKA
Den här veckan blev ju en kort vecka så man var lite förvirrad i tisdags när det kändes som måndag. Men nu är man i fas igen och det känns bra att det är torsdag och redan fredag i morgon. Det känns mindre bra att vindarna som blåser nästan varje dag är så kalla. Än känns det inte som läge att hänga bort vinterkläderna och till och med läderstövlarna står kvar i garderoben. Tur var väl det i påskhelgen när vintern kom tillbaks igen. Men snön är borta tack o lov även om det som sagt är kallblåsigt. Igår var det skönt i solen som värmde och då njuter man desto mer.
Nellie är en riktig solälskare, ligger gärna i vindskyddet och gottar sig... Apropå Nellie så blev jag full i skratt när jag satt och bläddrade i Engelsons postoder tidning med hundsaker och såg det här...
Hebbe

Oki,oförstörbar,ska man tro på det...
Mellon 1965 vinnarlåten kommer jag ihåg,men Ingvar Wixells låt har jag nog förträngt,minns den inte..Haé Kram.

Yvonne

Ja det blev kort vecka! Oförstörbart ??????
Näää ... jag skattar inte för den extra inkomsten!
Godnatt vännen!
Kram o Pööössssssss

Yvonne

God förmiddag vännen!
Fy idag är det kallt!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu är let`s dance färdigt.
Så nu dansar jag mig ner i bingen!
Kram o pööösss

Yvonne

Solen är här idag!
Ha en bra lördag!
Kram!

Hebbe

Ja jag tror att jag skulle ha vaknat upp av Måsarnas skrän,även om jag varit avsvimmad..Här är det inget mysväder,blåser en kylig nordan och solen hittar inte till de små blå hålen däruppe,,Burr,nu väntar jag på hockeymatchen kl 14:30 Haé Kram.

Henrik Olsson

Vem gillar inte solen :)

Marianne

Jag är kär i Nellie....detta fotot är underbart <3
Det finns väl inget sånt som är oförstörbart när det kommer en hund med kli i tänderna ;)

Jag är inte så bra på att shoppa egentligen, men jag behövde jeans och dessa två plagg hängde liksom i min väg...

Ja det är sol, blåsigt och snö om vartannat....otrevligt väder.

Kram

Gittan

Ha ha, oförstörbart....inte när det gäller Nellie kan jag tro. Här blåser det också kallt, man får ha hela hallen full med kläder till alla väder. Stor Kram.

Yvonne

God natt vännen !
sov nu så gott!
Kramen o pööössen

Pernilla

Oförstörbar betyder oftast "räcker-i-alla-fall-lite-längre"
/P

Hebbe

Ja nu är det dags igen för Cypern,,ska bli kul att träffa vännerna där nu,,blir tidig morgon i morgonbitti,tåget går 03:21 från Skutskär..Haé Kram.

Herr Nilssons Fru

De e gott med korta veckor ibland men man hinner inte lika mycket på jobbet ju :)
Jag tror inte de finns några hundleksaker som är oförstörbara. En hund som tuggar sönder allt klarar nog de också, de tar nog bara lite längre tid :)
Min jycke är ganska snäll mot de flesta leksaker o annat.
Kramiz

Yvonne

Jag har haft en bra söndag ,och hoppas att du också haft det bra.
Har man tur så är man inte bedövad så länge ,utan vaknar till sans.
God natt!
Kram o pöösss

Yvonne

Jag har haft en bra söndag ,och hoppas att du också haft det bra.
Har man tur så är man inte bedövad så länge ,utan vaknar till sans.
God natt!
Kram o pöösss

Yvonne

Jag har haft en bra söndag ,och hoppas att du också haft det bra.
Har man tur så är man inte bedövad så länge ,utan vaknar till sans.
God natt!
Kram o pöösss

Yvonne

Jag har haft en bra söndag ,och hoppas att du också haft det bra.
Har man tur så är man inte bedövad så länge ,utan vaknar till sans.
God natt!
Kram o pöösss

Yvonne

Ha en bra måndag!
Kram!

Hebbe

Hej du,,ja det har börjat skitbra,,riktigt kul att komma in på rummet och där står 3 flaskor Keo (öl) 2 flaskor vatten och 1 frp apelsinjuice..+ en liten skriven hälsning..Välkommen hem Familjen Pavlinia,gissa om det värmer,och du ser varför jag vill komma tillbaka år efter år..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress