Marita

LÅTA PENGARNA RULLA
Jag är duktig på det, ja att få pengarna och röra på sig.  Idag var jag och bokade en soffa på Mio möbler, den kommer om några veckor. Sen köpte jag även ett presentkort där till ena sonen som fyller jämt nästa vecka.
Vädret är riktigt trist idag. Blött och smutsigt. Bamse får ligga och torka efter sina promenader. Han börjar bli rätt långhårig nu och då är det ändå en dryg månad kvar innan han ska trimmas igen. Han kommer se ut som en urskogs vilde..**
 
Yvonne

Ny soffa!! Jag tycker att den ni har ser ny ut!!..................................Johanna hade bloggträff ifjol! Det har inte kommit en enda snöflinga här idag Skönt!!! Kram!

Gittan

Pengarna är väl runda för dom ska rulla....härligt med nya möbler. Bamse godingen han är snygg både i långt eller kort hår, ha ha. Men det är säkert lättare att vara nyklippt.
Trevlig helg och kram på dig.

Yvonne

Såg på Skavlan ikväll Han intervjuade en bloggerska som var 104 år en käck tant! Natti på dej Pööösss & Kram

Yvonne

Godmorgon! Ha en bra lördag vännen! Morgonkram!

Yvonne

Här har vädret varit mulet men torrt . Kram!

moi

Idag har pengarna verkligen rullat här hos mig. Och så lär det fortsätta ett tag till....
Nu ska jag leta upp och lyssna på Frans låt, har nämligen glömt hur den går.
Kram

Yvonne

Nu ska jag stoppa benen ner i sängen och se på James Bond filmen Eller rättare sagt somna till den... Pööössen och kram!

Pernilla

Så kan man ju göra om man vill. Jag skulle vilja ha en ny säng jag. Men till skillnad från dej är jag en obotlig snåljåp (dumsnål). Låter som om du är världens slösmaja men det är inte så jag menar, haha. Jag är verkligen dumsnål när det gäller att lägga pengar på mig själv. Jag kan knappt sova i sängskrället vi har.
/P

FREEDOMtravel

Jag tycker att det brukar vara en större utmaning att få pengarna att rulla inåt, hehe. Kul bild på hunden!

Yvonne

Godmorgon! Jag såg inte slutet på Bondfilmen Jag somnade.. Ha en bra söndag! Morgonkram!

Znogge

Grattis till nya soffan! Alltid lika roligt att förnya sig :D Själv lät jag också pengarna rulla i går...

Kram

Yvonne

Här håller vi på att få ett snötäcke!! Kram!

Camilla

Kul med ny soffa! Ja pengarna ska rulla! Inte blir man lyckligare av att ha dem på banken!

TantGlad

Så länge man har pengar kvar till räkningarna, så Äre bara till att låta pengarna rulla. Lev å mås.
Roligt med lite nytt, och kanske.....bara kanske , så lever man kanske bara en gång.

Söta vovven och du får varsin kram.
Kramkram.

Yvonne

Nu har jag sikte på sängen.... God natt vännen Kram & Pööössssssssss

Fenixmona

Lilla fina Bamse! Min Cesarekisse behöver inte klippas men när värmen kommer så måste han kammas...Han är så fin i pälsen nu men jösses som han fäller under sommarhalvåret. Kramiz

Yvonne

Godmorgon! Hoppas att du har sovit gott vännen! Ha en bra dag Morgonkram!

Hebbe

Hej du..Jo det har snöat lite hit o dit hela förmiddagen,dasslock ibland och pytteflingor ibland,var in till stan på Fm,slaskigt som f-n,inte kul att möta långtradare,mycket stänk blir det..Haé Kram.

Yvonne

solen kom här så jag slapp skotta! Kram!

PaulaHelenas

Ingen sol här..grått o trist väder..snöslask kom det!
Ha en fin kväll
Kram

Decdia

Kul med nytt! Vi ska också köpa en ny soffa... ska bara få tummarna loss först vilket inte verkar vara det lättaste.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress