Marita

DET DOFTAR VÅR!
Idag var det en helt annan luft, det var som om våren äntligen gjorde entré. Solen försökte komma igenom molnen och lyckades emellanåt. Ja det doftade vår och man blir glad, barnsligt glad....
 
Yvonne

Det doftade vår här med! ..........................Ibland är det skönt att lägga sig tidigt! Kram & pöösss ♥♥♥

Annette Nilsson

Ja äntligen så kanske våren har kommit😃 Ville inte nästan gå in idag! Visst är det en evig väntan, kollar henne efter det minsta tecken😀 Kram sov gott

PaulaHelenas

Jaaa, det känns som vår idag...hoppas bara att det inte blir bakslag på våren som dom lovat!
Idag vattengympa & paraffin!
Ha en bra tisdag

Kram

Hebbe

Ja solen kommer och går,jag har +18 på solsidan när den visar sig,graderna sjunker till +12 när den inte visar sig.Jätteskönt ute..Så våren är absolut i antågande..Haé Kram.

Bosse Lidén

Det är en underbar tid vi har framför oss. Vilken ära att få uppleva det igen.
Vårkramar från söder

Pernilla

Jag sol och vårar hos mej idag jag också.
/P

Yvonne

Magen är kroppens motor! Kram!

moi

Redan tidigt i morse när jag begav mig till jobbet tyckte jag mig ana vår i luften!
Hoppas nu att det inte dröjer allt för länge innan den är här på riktigt!
Kram♥

Yvonne

Jag däckar jag också Natti vännen Kram & Pöössss ♥

znogge

Även här var det något speciellt i luften och himlen behagligt blå! Ger mersmak liksom.

Kram

Hebbe

Tackar..Jag har kanonväder,har varit på ett fotouppdrag åt Harnäs Simsällskap idag,,man har lagt ut länsar som ska ligga runt själva badet,så inte båtar och vattenskotrar kommer in till stranden..Det blev fika ute när jobbet var klart..Haé Kram.

Yvonne

Här har det varit sol hela dagen.. Nu är det dags för nattning!!! Sov gott vännen! Kram & pöözzzzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Godmorgon! Vad såg du för film?? Solen har vaknat
.Ha en bra dag Morgonkram!

moi

Idag hade vi visserligen ett par varmare än igår men jag tyckte ändå det kändes mer våraktigt igår.
Det måste ju betyda att den är på väg hit!!!
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress