Marita

DET HAR HÄNT LITE SAKER
Som jag har sagt tidigare så har bloggen blivit lidande ett bra tag nu, det har varit mycket annat hit och dit och eftersom jag har både FB och Instagram så är det lättare och går betydligt fortare att dutta dit vad som hänt i mobilen.
Men  nu ska jag i alla fall skriva ett inlägg och lägga ut några bilder. 
Sommarlov är det nu vilket uppskattas av barnbarnen som också hunnit med att vara på Cypern en vecka. Sen har Alexander fyllt två år.....
Han älskar bilar och det fick han en hel drös med,  bad i poolen blev det också som alla barnen älskar.
Sommarvädret har gått upp o ner. Ibland väldigt varmt, och sen regnigt några dagar, klassiskt svenskt sommarväder....
 
Jag har ju gått i väntans tider sen början av Mars, 
Den 4,e Maj föddes dessa små valpar, sen väntan i ytterligare 8 veckor. Men förra veckan hämtade vi hem henne. En liten Rhodesian ridgeback tjej som heter Nellie. Samma ras som min fina Peppekille. 
Nu är det full fart med lek o bus, äta sova och träning att bli rumsren. Perfekt nu när det är sommar. Hon sover hela natten fram till femtiden, då går vi ut och kissar.
Bamse börjar acceptera att hon tillhör familjen nu och dom kommer ha mycket roligt tillsammans.
Här är hela syskon gänget, nio stycken. En kille och åtta tjejer.....
Lilla busfröken som bor här, söt som socker.....
 
Hon är redan en hejare på att leta godis. Där Bamse slarvar letar hon klart..♥♥
Anonym

Äntligen får jag se henne!
Oh! Vad söt hon är!
Jag visste inte att ni hade pool Det har säkert uppskattas av barnbarnen.
Tack för att jag fick se Nellie .
nu kan jag sova i lugn och ro1
Kramen & pöössen

Yvonne

Glömde skriva i mitt namn.Förlåt!

Yvonne

Godmorgon!
Nellie ser ut att trivas hos husse!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen.
Stor kram och pöössss

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag med era vovvar!
Morgonkram!

Yvonne

Förstår att det är mycket att göra med lilla Nellie.Snart har hon växt förbi Bamse!
Nu ska jag lägga mej i sängen och titts på TV .
Tv n är bra sömnmedel .
Kram & Pöösss

Yvonne

God förmiddag!
Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram & Pöösssss

Yvonne

Godmorgon!
Här är det 16,9 och mulet.
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Hebbe

Härliga bilder,,söt som socker,är ingen överdrift..
Ja vi hade mysiga dagar i norr..När Loke tog fram vaskpannan så sa jag..Kom nu ihåg att jag äger marken,så allt guld du hittar är mitt...Loke spände ögonen i mig och sa..Men Farfar,,vi är ju familj,då delar man..Haé Kram.

Yvonne

I'm singin' in the rain
Just singin' in the rain
What a glorious feelin'
I'm happy again.
Kram!

Yvonne

Nu kryper jag ner i min renbäddade säng och tittar(somnar) till fotbollen
God natt Pööösss och Kram

Yvonne

Godmorgon!
Hoppas att du har kunnat sova gott på riktigt i sängen!
Oj vad det har åskat inatt!
Ha en bra ny vecka!
Morgonkram!

Hebbe

Ja det kan vara vanskligt att köpa skor på nätet,,men det var en så bra storleksbeskrivning,fanns en måtttabell,bara att mäta foten,sen gå in i tabellen och avläsa vilken storlek man har,,dom sitter perfekt..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress