Marita

INGEN RISK ATT DET ÄR TORRT NU
För ett par dagar sen så skrev jag att det rök och blåste sand när dom sopade.  Sopsvängen är fortfarande i full gång, men ingen risk att det är torrt och ryker nu med allt regnande....
I morse var det rent bedrövligt, till o med Bamse ville vända och gå in igen, och då är det illa med vädret för han brukar inte bry sig i första taget.
Men nu börjar det ljusna en aning, så kanske lyckas vi få en promenad utan att få vatten på oss**
 
Igår gjorde jag en gryta med stark mustig soppa, det blev så mycket att det räcker i dag också. Passar ju bra med tanke på det ruggiga vädret...**
 
Yvonne

Jag har också haft soppa!
Inget bra väder här i heller!
Ha det så gott vännen!
Kram!

Pernilla

Blött här också men jag har haft tur på morgonen för det har blivit uppehåll varje dag som jag gått iväg. Men hundarna är dyngsura när vi kommer hem.
/P

Yvonne

Det har småregnat och blåst hela dagen.
Dags för mej att tippa ner i sängen.
Godnatt sov gott
Kram & Pöösss♥♥♥

Yvonne

Godmorgon Miita!
Bra att du vaknar så att du kan vackla in i sängen.
Hoppas att du har sovit gott.
Ha en bra dag .
Morgonkram!

Hebbe

Hej du..Vill bara tala om att du har en liten väst,i postgången..Varför kan du räkna ut,Grattis..Haé Kram.

Yvonne

Jag tvättade bilen häromdan. Men med allt detta regnande så blir den smutsig fort när man kör på grusvägar
Nu kollar jag Let`s dance..
Kram!

Yvonne

God natt .. Sov så gott.
Kra och pösss

Fenixmona

Ja, riktigt soppväder har det varit en del dagar denna veckan, men nu kommer belöningen när allt exploderar i naturen! Kramiz

Yvonne

Godmorgon!
Idag har jag fint väder!
Ha en bra lördag.
Förmiddagskram!

mickis

Mums!
soppa är alltid gott tycker jag :-)

idag är det torrt & fint här men det har varit ngr blöta dagar... trist
Ha en fin lördag!
kram

Yvonne

Här har det varit ganska bra väder! Så det blev kotlett till middagen!
Kram!

Yvonne

Sov så gott i soffan!
nu ska jag kissa töserna och
Kasta mej i sängen
God natt ! Sov gott!
Kram & Pööss !

Yvonne

Godmorgon!
Ingen sol här!
Ha en bra dag
Morgonkram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress