Marita

DET HAR KOMMIT AV SIG LITE
Den goa vårvärmen som var har stannat upp lite. Men det kanske är bra att det inte går för fort så man hinner njuta ordentligt och längta igen. Det är lätt att bli bortskämd och ta för givet. 
Men det är hyfsat skönt ändå och regnet som kom fräschade upp gräsmattan och gödningen som låg där så LG får väl beklaga sig sen att gräset växer så förbaskat och måste klippas ofta..**..
Man håller på ute i trädgården, och inne målar jag och bättrar på lite där det behövs. Så ett par nya "jobb" byxor inhandlades för halva priset på Granngården i veckan....
Bamse har blivit vår frisserad, och det blir mycket lättare att se fästingar på honom. Dom har kommit på bred front dom äckliga odjuren....den första för säsongen tog jag i veckan....
Vad fyller dom för funktion egentligen förutom att sprida vidriga sjukdomar...?
Se så fin jag blev säger Bamse♥
Yvonne

Bra brallor du köpte.Men nu måste du ju jobba .Nu har du inget att skylla på!
Jag har inte hittat några fästingar än på töserna.
Jag lovar att meddela om knepet går hem med blomsterkorgen


God natt !
Sov gott!
Kram & pöösss

Hebbe

Oki,då är du arbetsklädd,,gäller att hitta lämpliga jobb då,,kanske inte alltför svårt kan jag tro..Ja vad har fästingen för berättigande,den skapades säkert bara för att jävlas med oss..Haé Kram.

Hebbe

Aj som f-n,,du missade musikfrågan,,du kanske var och handlade dina arbetsbyxor då,,Men det kommer mera..Haé Kram.

Camilla

Jättesnygga och praktiska brallor du köpt!
Ja de där vidriga fästingarna förstår jag verkligen inte varför de finns, de fyller väl ingen funktion så vitt jag vet!?!
Så stilig han blev Bamse!
Hmmm appropå gräs, så har vi som sagt vääldigt mycket höfärgade kissfläckar!!!

Yvonne

Du... det finns massor av bra citat,
det svåra är bara att komma ihåg dom.
Kram!

Yvonne

Ikväll är jag trött.
Så jag tänker natta mej nu!
God natt vännen
Hoppas att du har haft en bra dag.
Kram & pöööss♥♥

Znogge

Bra och rejäla byxor så nu är det bara att sätta fart ;-)

Fästingar är verkligen ett skit men hittills har vi sluppit dem. Fast frågan är nog bara när den första kommer...

Kram

Yvonne

Godmorgon vännen!
Tack för nattningen!!
Jag sov så gott när du nattade mej
Ha en bra dag!
Morgonkram!

PaulaHelenas💕

Ja, vårvädret kom ju av sej! Nu i helgen har det regnat o regnet fortsätter! Bara ynka +3-4 grader har vi
Ha en bra måndag

kram <3

Yvonne

Barn är så lätta att lära .
God natt vännen
Sov så gott!
Kram & pöösssss ♥♥

Hebbe

Morsning..Jasså det är bara du som är vaken,,dom små grå sover än "tröttisar"..Ja vi hade skitkul när vi fotade den bilden,Moa bytte om mellan tagningarna..Haé Kram.

Yvonne

God förmiddag!
Här blåser det ,så man får hålla i peruken.
Kram!

Pernilla

Usch ja, plockar massor av fästingar men inte på
mina egna. De har fått fästingskydd. Springerkillarna har Scalibor och Sheltin har fått Bravecto.
/P

Yvonne

Dags att dra täcket över huvudet.
God natt!
Sov så gott vännen.
Pöössen & kramen!

Yvonne

Godmorgon!
Hoppas att du har sovit gott.
Ha en bra dag1
Här är det sol!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress