Marita

TOPPEN MED PLAY
Ja nu för tiden så behöver man inte stressa för att hinna se ett tv program. Man behöver inte heller trassla med att spela in eller vänta på att det ska gå i repris. Då oftast väldigt sent eller tidigt på dan. 
Nej nu kan man använda sig av den förnämliga "play" funktionen och titta precis när man vill.
Vilket kanon väder vi har just nu. Man kan knappt fatta att det är dags för Oktober att göra sitt intåg som andra höstmånaden. Lite skillnad mot förra hösten.
Den där färgprakten har vi inte fått än....
Gittan

Tiden går så fort och här har vi inte fått några fina färger än men väntar på dom så man kan ta lite fina bilder.
Jag har åkt på nån influensa av nåt slag, feber och ont överallt.
Kram på dig.

Yvonne

Godmorgon! Hoppas att du har sovit gott! Ha en bra torsdag! Kram!

Annika

Visst är tekniken bra många gånger. Nu måste vi bara vara ute så mycket vi bara kan och njuta av de fina dagarna. Det är så vackert och fortfarande rätt så varmt.
Så ha nu en fin dag och kram

Yvonne

Idag är det fint väder här!! Kram!

moi

Oh, vad jag önskar att jag begrep mig på min Tivo och på playfunktionen. För visst händer det att man låter tv tiderna styra lite för mycket.
Kram

TantGlad

Play är ju jättebra. Vilka tider det är. Strålande tider.
Vi har ett riktigt hyvsat väder åxo.
Har nog mest varit sol.
Oktober är en fin månad att njuta av.

Kramar från mig

N

Vilken härlig färg!

Yvonne

Nu blir det bingen för mej! Kram pööösssssss

PaulaHelenas

Godmorgon denna fredag :) Just nu har vi regn o blåst här hos oss !
Idag är jag på bra humör :) LPA har beviljat Tidsbunden Invalidpension :) Mannen o dottern har feber. Sonen i skolan
Ha en bra fredag <3
Kram <3

Yvonne

Kommer tidigt in och säger natti! Misstänker att jag somnar mitt i TV programmet.. kram Pöössssssss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress