Marita

MAN VET ATT MAN ÄR ÄLSKAD
Idag har jag tillbringat många timmar på hjärtkliniken, typiskt nog när det var ett strålande soligt och fint väder. Dom skulle prova ut en ny hjärtmedicin mot flimmret under övervakning. Jag fick min tablett, och så låg jag där och det togs blodtryck och olika prover. Men till sist kom en annan läkare  och sa att jag skulle fortsätta med den medicin jag fick i Januari eftersom den verkade ha bra effekt???..Kunde dom inte ha kommit på det tidigare?
Men får jag tillbaks besvären så blir det i alla fall den nya medicinen. Det är bara att hoppas att den jag har fortsätter funka bra.
Peppe och Bamse blev så otroligt glada när jag äntligen kom hem. Man blir helt nertagen med pussar och slickar.Hundar visar verkligen sin kärlek till hundra procent♥  
 
Yvonne

Hundar är vår bäste vän .de sviker inte!..................Jag klarade av att se Eldsjälsgalan.Nu stoppar jag om dej och smyger tyst ut! Kram och pööössssssssssss

fia

Alltså den där lille cockern...man borde inte få vara så där söt!
och du...
Var rädd om dig <3
kram i massor.
Fia

Ps! Det blir sol i massor i helgen!Ds! <3

Kenneth

ja hundar är lojala o visar sann kärlek

Hebbe

Mors..Ja det är ju sant.Hunden är människans bästa vän,en sanning som håller..
Hoppas du får må bra i hjärtat så du slipper byta medicin..Haé Kram.

Fenixmona

Ja, de kan verkligen uttrycka sin glädje! Fast min Cesare kan också fast han är en kisse. :) <3

Decdia

Tråkigt att lägga ner så mycket tid... Men nu vet du att det finns ytterligare en medicin att ha som backup om nåt strular.

maria at inredningsvis

AWWW vilka SØTA hundar haha:) hoppas ni har lika vårsoligt som oss här i GBG, nu ser man hopp efter mörker.

Vill du se ett UNDERBART tornhus kan du kika in min blogg:)

ha en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Camilla

Ja det finns verkligen ingen som kan få en att känna sig så älskad som våra kära hundar!!! Snacka om trogna vänner!
Kram på dig! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress