Marita

VAD VORE LIVET UTAN DEN GODA MATEN
Ja det tänkte jag idag när maten smakar bra igen. Man njuter verkligen av varje tugga. Ugnspannkaka med bacon blev det ikväll och hembakt knäcke till. 
En annan sak att njuta av är det fina vintervädret, äntligen är vintern här med lagom mycket snö och full fart är det borta i pulkabacken. Härligt för barnen.
Barnbarnen Amanda, Ida och Alex är uppe i Sälen just nu med familjen och åker skidor. Ja lille Alex får väl hålla sig till pulkan kan jag tro, men det är lika fint väder där uppe.
Så nu är jag kattvakt ett par dagar till Ester och Messi. 
Messi är en riktig linslus och vill gärna vara med på bild..**
Yvonne

Ingen snö här!!!!Du hann före mej ner i bingen! Sov gott! Kram Och Pöössss

Hebbe

Mors..Ja det var skönt att bli av med isberget i frysen..Jag hade en ugnspannkaka jag å i går..Vill man ha riktig snö under skidor eller pulka,då får man dra till fjälls,,här är det barmark..Haé Kram.

Kenneth

mat är gott

Hebbe

Ja inte lätt att kolla tillbaka,för att välja en bild och händelse varje månad,men kul...
Så du har fått lite snö,som Bamse kan plöja i..här är det bara frostvitt.Solen är nu på väg ner i skogskanten -1,5 just nu..Haé Bäst.Kram.

Yvonne

Ja det är bra att ha händiga pågar! Kram!

moi

Vi har inte en gnutta snö, inte ens minusgrader. Vet inte riktigt om jag saknar något av dem.
Vad säger Bamse om era nya inneboende?
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress