Marita

JAG HAR HITTAT EN NY
Alltså inte en ny "gubbe" utan en ny författare, ja ny är hon väl inte, men för mig är hon ett oskrivet blad. Jag har hört så mycket om henne och nu har jag beställt en bok från bokklubben, och den verkar vara helt i min smak...
Jag ska återkomma med en rescention när jag läst den....
Yvonne

Godmorgon! Du skräms ju!!! Hittat ny gubbe!! Tokfia man byter ju inte när man har hittat den bäste!!!............Hoppas att du har sovit gott vännen efter "flygturen" . Ha nu en riktigt bra dag! Morgonkram!

mickis

vilken tur att det inte var en ny gubbe... hahaja tur för honom ;-)

har aldrig hört om författaren
ha en fin dag!
kram

Hebbe

Hoppsan,tur att det var ett bokligt gubbyte...
Ja att ha bil kostar,att lämna den på service,då blir det slukhål i plånboken..Haé Kram.

moi

Hon är så himla bra!! Jag läste "Livet efter dig" och fastnade, beställde de som var tillgängliga. Alla är lika bra men faktiskt tyckte jag allra, allra bäst om "Livet efter dig" - den måste du läsa!
Kram

Yvonne

Jag tror säkert att blutsaften och rödbetor gör susen på gubben !

Camilla

Ska bli spännande att höra vad du tycker om boken.
Jag har ju följt ditt tips tidigare och läst böcker av Lucy Dillon, vilka var helt i min smak!!! :)

Gittan

Tur att inte gubben blev utbytt då, kul att höra vad du tyckte om boken sen. Kram på dig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress