Marita

BAKA BAKA LITEN KAKA...
Jag fick för mig att jag skulle prova och baka den populära Silviakakan.  Det är många som bakar den verkar det som så den är säkert riktigt god. Eller jag vet att den är god för det har jag testat redan..**
 
Istället för kokos som jag inte hade hemma så blev det strössel.  Visst ser det gott ut....?
Yvonne

Den ser smarrig ut! Dags för mej att inta bingen. Gubben sover för länge sen.. Kram o Pöössssssssss

Yvonne

Men du... nu gjorde vi det igen. For förbi varandra Pöööösss

Kenneth

färgglad om inte annat :)

Moi

Det ser väldigt, väldigt gott ut! Frågan är om det också var det?
(jag betvivlar inte att den smakade mera)
Kram

Nett

Den ser jättegod ut, tycker den gör sig finare med strössel, den blir färgglad :) Kram

Hebbe

Ja det kan du tro,,jag njuter mest hela tiden..Idag har jag farit runt till grannstäderna och fotat kyrkor,fantastiskt vackra byggnader..Jag snor en strösselkaka till mitt em kaffe..Haé Kram.

Yvonne

Jag tar gladeligen ner spindelnäten. De får se till att bygga någon annanstans.Jag tyckte jag såg dej susa förbi i en röd slängkappa en sån som Spindelmannen har .. Brrrr vad det är kallt ute .. Kramen !

Yvonne

Nu har jag sett humorgalan !! Dags att trilla ner i sängen.. Kram och Pöösssssssssss

Gittan

Den såg god ut, mums så färgglad. Man äter ju med ögat också. Så fint du har det här inne.
Kram på dig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress