Marita

MIN FINA LILLASYSTER
Det är aldrig för sent för kärleken. Min syster har varit gift tidigare och har två vuxna söner. Något mer förhållande skulle det inte bli för hennes del sa hon. Men några år efter skilsmässan så slog kärleken till med full kraft. Gifta om sig skulle hon i alla fall inte göra. Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig,haha.... I lördags stod hon brud i Lerums vackra kyrka med sin älskade Mats, och jag önskar båda all lycka till ♥♥
Yvonne

Skickar grattis till dom.
God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Det han gör får man så ont i huvudet av.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Dags att tippa ner i bingen.
kram & Pöössszzz

Yvonne

Sol här!!
Ja nu vet vi varför det kan vara flera dar/år försenade !
Ha en bra dag! Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & pöösszz

Yvonne

Det regnar och åskar här nu!
Natti!
Kram & pööösszz

Yvonne

Jag ser dåligt så de får hänga kvar
Nu ska jag natta mig!
Kram & Pööösszz

Yvonne

Det är härligt att ha äkta vänner!
Idag är det svalare 20.1 och betydligt skönare att vara ute!
Kram!

Yvonne

Natti natti!
Kram & Pööössszzz

Yvonne

Dags för mig att sova !
God natt!
kram O Pööössszzz

Marianne

Men ååå så fint, all lycka till brudparet.
Och att bli inbjuden till bröllop är ju underbart.

Det kändes helt overkligt att träffa de forna vännerna, och båda har flyttat till Böda efter pensioneringen...när jag tänker på det inser jag ju hur gammal jag själv är, mina yngdomsvänner är pensionärer...
men de är förstås ett helt år äldre än jag, hihi
Kramar

Yvonne

Ha en bra dag!!
Kram!

Yvonne

Natti på dig!
Sov så gott!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ösregn och åska ,det började i natt!
Det blir regnkläder här med.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det började åska och regna jättemycket igår och hela natten så jag vågade mig inte ut på nätet och önska dig natti!
Jag hoppas att du kunde sova ändå.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
kram & Pöösszz

Yvonne

Jag..Har haft en lat fin fredag!
Nu ska jag se TV och då somnar jag så bra
Kram & Pööösss

Yvonne

Här har det regnat och åskat från och till hela dagen!
God natt!
Kram

Yvonne

Jag har haft en bra söndag och hoppas att du också har haft det bra
Natti
Kram & Pööösss

Yvonne

Jag slår tån i dörren Den kan jag inte flytta på!
Hoppas att du har haft en bra dag
Kram!

Yvonne

Natti
Kram & pööösss

Yvonne

Nu passar jag på att säga natti Ska se Tv och då somnar jag!
Kram & Pöösss

Yvonne

Jag hoppas att din dag har varit bra Min har varit VARM!
Natti
Kram & Pöösss

Yvonne

Oj vad det var svårt att sova inatt!
Det åskade så att sängen hoppade!
ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att din dag har varit bra!
Jag har haft en bra dag!
Natti!
Kram & Pöösss

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag och kväll!
Sov gott vännen!
Kram & Pöööss

Yvonne

Önskar dig God natt
Sov så gott!
Kram & Pöösss

Yvonne

Man ska inte förta sig :-)
Ha en riktigt bra dag !
Kram!

Yvonne

Nu säger jag natti natti
Kram & Pöösss

Yvonne

Man får bjuda på när man gör bort sig!
Ha en bra dag! ♥♥
Kram!

Bosse Lidén

Det är det som är tjusningen med livet. Det är okej att ändra sig. Kärleken kan komma när som helst.
Stiligt par. Är ni inte rätt lika varandra? Lerum kyrka. Det kanske var min älskade kusin som spelade där. Hon är kantor i den kyrkan. Sjunger också.
Sommarkramar Bosse

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Nu ska jag tippa ner i sängen.
Så... kram & pööössszz

Yvonne

Det sägs att övning ger färdighet!
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Ingen träning idag .Här har det varit VARMT!
natti!
kram & Pöösszz

Kram!

Yvonne

Bra att vi kan vara till nytta.
Ha en bra kväll! Vi håller tummarna!
Kram!

Yvonne

Godnatt!
sov så gott!
kram & pöösss

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram & Pöössz

Yvonne

Här har det också blåst lite och även ett par regnskurar.
godnatt!
kram & Pööss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress