Marita

DET TOG SLUT
I helgen var det ett strålande vinterväder som man trodde skulle fortsätta eftersom det kom så mycket snö och blev så kallt.
Men igår slog det snabbt om till mildare grader och regn och blåst. Vad händer då? Jo det blir otroligt blött och slaskigt, för att inte tala om den hemska halkan. Tur jag har mina broddkängor..** I måndags kom jag jag äntligen iväg och klippte mig. Chansade på dropp in och det gick bra, behövde inte vänta länge....
Nöjd blev jag också...***
Igår åt vi hemkokt ärtsoppa, såå gott, och sen blev det pannkisar efteråt. Här är två stycken som älskar pannkisar.**♥♥
Nu önskar jag er en fin fredag och ett skönt veckoslut Kram o ha det bäst♥♥
Yvonne

WOW Snygg frisyr !!!
Du har fått mer snö än jag!
Svar..När man var yngre så var man duktig på att "jonglera" men åren så tar man det försiktigare.
Passar på att önska dig god natt.
Kram & Pööösss

Yvonne

Nix jag glömmer inte borsten..
Ha en bra dag!
Kram!

Marianne

Snygg brud! Det är alltid skönt att komma till frissan och bli ompysslad.
Så tråkigt med slaskandet, när det var så vackert med all snö, kunde det inte fått ligga kvar?!

Jo, du, det här är en riktigt seg och envis flunsa, men nu tror jag det äntligen har vänt.

Kramar

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
Natti och sov så gott!
Kram & Pöössszzzzzz

Yvonne

God middag!
Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att din söndag har varit bra!
Min har varit bra .
Kram & Pöössszzzzzzzzzzzzz

Yvonne

Ha en riktig bra måndag!
Kram!

Yvonne

Min säng kallar på mig Så...
God natt!
kram & Pööössszzz

Yvonne

Ha en bra tisdag!
Kram!

Yvonne

Nu.... ja nu ska jag dra täcket över huvudet och sova.
Kram & Pöössszzz

Yvonne

God förmiddag!
Ha en bra dag! Kram

Yvonne

Ska lägga ut citron också
Kram!

Yvonne

Det stämmer inte på mig i heller!
Ha en bra ♥ dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag dra mig till slafen
Godnatt Vännen!
Kram & Pöössszzzzzzzzz

Yvonne

Godmorgon!
Ha en mysig helg.
Kram!

Yvonne

Ha en riktigt bra skön fredag!
Kram!

marianne

Det sägs ju att man inte kan ta igen förlorad sömn, men jag vet inte om det stämmer, hur som helst så är jag nöjd att denna eländiga flunsa äntligen lämnat mej, för det har den väl?

Ja det är verkligen inte kul med detta kladdiga väder, minns när vi hade den långhåriga Bizzy, det var en liten grushög där hon legat, från höst, över vintern och fram till vår, haha
Leo var ju korthårig och låg mest i sin säng eller korg, så det var oftast bara stora tassavtryck.
Otroligt att man kan sakna till och med en sån sak.
ha det fint nu
kram

Yvonne

Jag intar sömnmedlet TV
Nu säger jag natti natti.
Kram & Pööösszzzzzz

Yvonne

Det finns inga genvägar.
Men... skam den som ger sig,det är bara att jobba på.
Kram!

Yvonne

Nu ska jag tippa ner mig i sängen och se TV .
Kram & Pöössszzz

Yvonne

Morn på dig!
Barn har ibland roliga funderingar.
Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag tippa ner i sängen
Kram & Pööössszzz

Yvonne

Prova !! Vi tyckte att det var gott!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne


Nu ska jag kliva ner i sängen!
Kram & Pööss

Yvonne

Jag gillar läget efter städningen,då är det rent och fint och jag har "tränat"
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Dags för städkärringen att trilla ner i sängen!
God Natt
Kram & Pöössszzz

Yvonne

Hatten blev både fin och kul!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag inta sömnmedlet Tv
Kram & Pööösss

Yvonne

Det var många fina hattar .vi gamlingar är kreativa!
Tack för berömmet om min hatt!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Bäst att ta det som veterinären nu har ordinerat.
Men sen kan du ta lite olivolja då och då.
Natti vännen!
Sov nu så gott!
Kram & Pööössszzzz

Yvonne

Natti vännen!
Sov nu så gott!
Kram & Pööössszzzz

Yvonne

Förlåt det blev lite fel!!

Yvonne

När man är gammal så har man giltigt själ att ta längre tid när man ska göra något
Natti vännen!
kram & Pöössszzzz

Yvonne

Nu ska jag ner i min renbäddade säng!
Kram & pööössszzz

Yvonne

Här har det varit sol hela dagen
Nu ska jag snart ner i bingen!
Kram & Pööössszzzzz

Yvonne

Vi borde reagera mer när vi ser någon utsättas för tex mobbning!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ska borsta tänderna sen ner i sängen och inta sömnmedlet TV
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God Natt vännen!
Sov så gott!
Kram & Pöössszzzzzzzzzzzzzzzzz

Hebbe

Mors.Kollar bara om det hänt något i Bloggen..Nä..Haé Kram.

Yvonne

Godmorgon!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag har solen här idag igen.
Kram!

Yvonne

Natti vännen!
Kramen & Pööösssen

Yvonne

Nu ska jag krypa ner i bingen!
Kram & Pööössszzz

Yvonne

God Morgon!
Jag hoppas att du somnade om gott i sängen!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ungdomar har många intressanta frågor om livet.
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pöössszzzz

Yvonne

Här är det plusgrader Solen gör tappra försök att komma fram.
Ha en bra söndag!
Kram!

Yvonne

Inget snöslask här!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pööösss

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pööösss

Yvonne

Ingen snö här men lite regn.
Vilken film såg du ?
Ha en bra måndag!
Kram!

Yvonne

God natt vännen!
Kram & Pöösssszzzzzzzz

Yvonne

Idag ska jag till Malmö och op V Öga!
Ha en bra dag!
Kram!

fenixmona

Så mycket snö du haft! Här har snöat i natt men tyvärr inga minusgrader så sommaren kanske inte blir någon höjdare detta år. Kramiz

Yvonne

Operationen gick bra ,men oj vad det gjorde ont!
Ha en bra dag!
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress