Marita

VALBORG REDAN...
April har försvunnit i en rasande fart. Man fattar inte hur fort tiden kan gå. Vädret har varit riktigt skönt. Men en stor nackdel är förstås att det inte har regnat på hela månaden så det är supertorrt och brandrisken är stor. En del bränder har det redan varit så regn är efterlängtat. Vårfix har det varit
Barnbarns mys också
'Bamse blev vårfin och njöt av solen
Nellie sitter just nu och suktar efter en snygg kille, lilla gumman♥
Påsk har vi firat och yngste sonen med familj bjöd på god påsklunch. Samtidigt passade han på att "klippa" till farsan..**
Idag passar jag på att önska er en skön Valborg KRAM♥♥
Herbert

Ja det är skönt att vara på plats,blev väl mottagen av Pavlinia familjen,,har hämtat bilen så nu är det som det ska..Haé Kram.

Yvonne

Härligt barnbarn mys.Och gubben blir vårfin :-)
Jag hoppas att du har haft en bra dag Och jag önskar dig och gubben en fin kväll..
Kram & pööösss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt!!
Kram & Pöözzzz

Marianne

Ja, var tog April vägen? Så skönt barnbarnen har där de slappar på altanen, och Bamse också.

Sv: Nä det är ingen som tackar en för att man är dum och lojal, ryggproblem är ju också sånt som inte syns, och då man mår skapligt och kan göra något är det lätt att andra misstror en.
Numer försöker jag vara egoist, samtidigt så vill jag ju jobba och hamnar i konflikt med mej själv, haha. Jag känner ju att vissa tror jag bara vill ha lite ledigt men försöker strunta i det
Ta hand om dej du med <3
Kramar

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ja kylan är tillbaka.
Kram vännen!

Yvonne

Nu ska jag tippa ner mig i sängen
Kram & pözzzz

Yvonne

Ha det bra idag!
Kram!

Marianne

Nä kylan behövdes verkligen inte, vad är meningen med den?
Snön kom i går men försvann lika fort, hoppas den håller sej borta nu fram till november eller nåt sånt, haha.

Klockrankan har nog frusit lite, ser trött och hängig ut, men jag hoppas den kommer igen.
Är kanske lite händig och påhittig, men tålamodet brukar inte räcka så långt, det här var precis lagom pyssel ;)

Kramar

Bosse Lidén

Vilken pampig avslutningsbild. Hoppas du/ni fått nederbörd sista dagarna.
Det syns verkligen vilka som INTE deltager i vårsysslorna. ;)
Minns att S brukade klippa mig i trädgården. Beror på var man bor. ;)
Söndagskram från Gotland

Gittan

Härliga bilder på en härlig familj. Ja tiden går fort, för fort så det vill till att hänga med i svängarna. Vi har varit ute på en lång cykeltur i dag men det är lite kallt i blåsten, hoppas våren är på väg snart. Kram och trevlig söndag.

Marianne

När jag inte kan rida på tur får det bli cykeln, men håller med dej, det behöver verkligen inte blåsa kallt och definitivt inte motvind.
Ha det så fint
Kramar

Yvonne

Tack för att du har nattat mig !
Har varit på resa du ser i bloggen imorgon var
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt
Sov så gott!
Kram!

Yvonne

Budapest är en vacker stad ...men borta bra men hemma bäst..
godnatt !
kram & Pööösss

Yvonne

Det är kul att se olika länder och sevärdheter .Men det är skönt att komma hem och vila upp sig.
god natt!
Kram & Pööözzz

Yvonne

Skåne är så vackert vid denna årstiden
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

44,1 är onödigt hett!
Natti!
kram & Pööszz

Yvonne

Dags att tippa ner i bingen.
God natt!
Sov så gott!
kram & Pöösszzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag borsta tänderna tippa ner i sängen och inta sömnmedlet TV.
Kram & Pöösszzzzz

Yvonne

Ha en bra onsdag!
Kram!

Yvonne

Ikväll lägger jag mig tidigt är trött efter att ha handlat hem hem massa .
kram & Pöösss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu ska jag ner i bingen.
Kram & Pöösszzz

Yvonne

Får ta köksvalsen tills dansen på PRO börjar.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu tar jag god natt!
Kram & Pööössszz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det har varit en dag med full fart.
Körde till Eslövs flygfält. Ola har ju fått en upplevelse av oss.
Fallskärmshopp tandem. Efter det så var hela släkten här och åt!
Så nu viker jag mig ner i bingen.
Kram & Pööössszzz

Yvonne

Godnatt!
Kram & Pöössz

Yvonne

Godmorgon!
Ja det är bra att röra på sig.
Ha en bra måndag!
Kram!

Yvonne

Här har varit sol mitt på dagen 22+
God natt!
kram & pöösszzz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Ölen blir nog en aning varm om inte balkongen är åt norr.
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram & Pöösszzzzzzzzzzzzzzz

Yvonne

God natt!
Kram & Pöösss

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra fredag!
natti Natti!
Kram & Pöösszz

Yvonne

Jag har haft strul med datorn som nu är fixad!
Kram!

Yvonne

Nu är det dags att säga God natt!
Och krypa ner i sängen.
Kram & Pöösszz

Yvonne

Måndagar tycker jag är en trög dag !
Ha det så bra !
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress