Marita

MIDSOMMARVÄDRET HAR BÖRJAT
Nånting som man kan vara ganska säker på det är att vädret oftast blir sämre till Midsommar. Undrar varför det är så? Bara för att jäklas känns det som. Vi har ju haft så fint hela tiden, kanske lite för varmt och därför torka som följd. Men ändå, ett underbart sommarväder, och nu är det svalare och ostadigare. Jo jag vet, regnet är helt klart nödvändigt men kommer sällan passande,haha.... Strunt samma, sommar är det och skolavslutningar är avklarade. Nu ser vi fram emot Midsommar och njuter ändå av den härliga svenska sommaren med dom ljusa sommarnätterna.
En vacker Petunia jag fick på morsdag♥
Denna ros doftar ljuvligt, jag kan stå länge och bara snusa på den..♥ Ha det bäst och sköt om er♥
Yvonne

Fin blomma du fick på mors dag!
Jag har röda rosor som jag snusar på!
Godnatt!
Kram o pöösszz

Yvonne

Ville är söt i sin dräkt!
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja prognosen inför midsommarhelgen är väl inget man jublar över,,men SMHI har ju haft fel förr,så hoppet lever..Ja den myggjagaren funkar riktigt bra..Haé Kram.

Yvonne


Nu säger jag natti natti vännen
Sov så gott!
Kram o Pööössszzzzzz

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Marianne

Det är trist att midsommarvädret blir kasst, förr var ju midsommar ett fast datum och det tycker jag det skulle fortsatt med.....Vädret vad bättre då....haha, nä skojar!
Visst är det konstigt det där att ju mer tid man har desto mindre blir gjort?! Man skjuter upp och skjuter upp och skjuter upp, man har ju som sagt tid sen...haha

Den där myggprylen funkar jättebra, den ska räcka till 20 kvadrat, Maria &Lollo har/hade en som är stor som en båtmotor (nästan) den stod i ett hörn i trädgården. Vet inte om det är samma märke eller om den är kvar, jag har inte tänkt på det.
Ha det fint, Kram

Yvonne

En mycket ovanlig kombination av yrken.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram o pööössszz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Jag ska tippa ner i sängen och "se" en film!
natti
Kram o pööössszzz

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Pernilla

Vi vill ju så gärna sitta ute hela natten på midsommarhelgen. Det är nog vi som har höga krav på denna magiska helg. Kvällarna var kalla, jättekalla men nu är helgen över så då kommer nog värmen igen.
/P

Yvonne

Nu är vi hemma igen i Sverige!
Vi har haft ett par fantastiska dagar!
Godnatt vännen!
Kram o Pööösss!

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Vattnet i poolen var 17 + alldeles för kallt för mig!
Kram!

Yvonne


Nu kryper jag ner i slafen.
natti natti!
Sov så gott!
Kram o pöössszz

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Bröllopet vi var på var glädje,humor och kärlek!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
kram o Pööössszz

Marianne

Det är konstigt att man inte månar mer om sin personal, men det känns faktiskt som det blev en principsak för deras del.
Nu har vi ny chef och när det är min tur för enskilt samtal ska jag ta upp detta, jag tror det kan hjälpa. Han har jobbat hos oss tidigare och alltid visat omtanke även då han inte varit arbetsledare ens, så deg finns hopp.
Vad jag tänker om den förra chefen är nog bäst att inte skriva ut ;)

Visst har jag blivit duktig på att blunda för alla måsten? Känner mej väldigt stolt ibland...haha

Kram på dej, fina du

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

God natt!
Sov så gott!
Kram o pööössss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Nu kryper jag ner i sängen.
God natt kram o pöösss

Yvonne

Morn på dig!

Här håller solen på att vakna!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Det är bra att vara tunnklädd i värmen!
Nu ska jag ner i sängen och titta(sova) på en film!
Natti!
Kram o pöösss!

Yvonne

Jag somnade till min film .
Kram!

Yvonne

Min dag har varit bra!
Natti vännen!
Kram o Pöösss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress