Marita

EN GÅNG PÅ DOLLARSTORE
Vi fick ju Dollarstore här på norr i Örebro för snart ett år sen, och jag har bara varit där EN gång! Vi åkte dit jag och LG för att kolla hur det var och om det var så billigt som alla sa. Jag blev inte så värst imponerad. Visst var det billigt och mycket fanns det, men ändå kände jag inte att det klickade,haha....men som sagt, man får väl ge det fler chanser. Lite krafs blev köpt i alla fall och så hittade jag den här sockerkaksformen för 15 kr...
Jag gjorde en kaka i den i lördags och den blev toppenbra och lossnade fint så tummen upp för den..** Besök av sonen Peter med barnen i lördags passade ju bra med kakan som dom gärna åt av...
I lördags var det ett strålande fint väder. Ingen snö men sol och ett par plusgrader gjorde att det nästan kändes som en aning vårväder. Så en riktig långpromenad blev det med vovvarna..
Idag har dom utlovat snö som ska hålla på till kvällen. Vi får väl se hur det blir med det. Känns som det kvittar eftersom det som vanligt kommer slaska bort antagligen
Jag och vovvarna säger kram och ha det bäst♥♥
Paula

Dollarstore är ingen favorit hos mej. Mest skräp tycker jag. Men det är kanske bara jag som inte har hittat något "fynd" ;))
Här regnar och blåser det, inget roligt väder att gå ut i.
ha en bra.
Kram <3

Hebbe

Ja du,vad ska man säga,,klart dom gör ju namnen rättvisa..."Trumpen och Trumpan"..Haé Kram.

Yvonne

Vi har inte den affären här!
Det regnar och blåser här!
Det verkar som om barnen nu för tiden föds med en dator i ena handen och en mobil i den andra!
Kram!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Vi har inget Dollarstore här, men vi har i stället Ge-Kås :P

Yvonne

God natt vännen!
sov så gott!
Kramen o pööösssen !

Marianne

Ser att du har översvämning hos dej också...så fin bild på vovvarna vid sjön.
Jag har varit på Dollarstore en gång då de öppnat i Gislaved, men hur många såna butiker behöver vi? Massa skräp att gå igenom innan man kan göra ett fynd. Nä det är inget för mej, men din form verkade vara ett bra köp. Kul bild på barnen <3

Haha....Jag går också igång på djur-diskussionen,
jo men visst är det mycket som är lika mellan människa och häst-hund, trots att hunden är jägare och hästen är byte.
Underbart att du kom så långt med din första ridgeback, man måste liksom se lite längre än att djuret är besvärligt, om man ska skapa förtroende, och när man gjort det...det är verkligen som att vinna högsta vinsten på lotto.

Det finns så många barn och ungdommar som har det svårt...den boken är lärorik för min del.
Långa kommentarer är kul...då finns det ju något som fångar en...
Det är ju inte så intressant med "kul att det gick bra med hunden, kram" Haha

Kram

Yvonne

Ha en bra tisdag!
Kram!

Annika

Dollarstore har vi i vår lilla stad oxå. Oftast åker vi dit utan en tanke på att handla men lika förbaskat bär vi hem en massa ändå. Fina barnbarn och hundar. Ha det bäst. kram

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram o pööössszzzzzzz

Hebbe

Mors..Dollarstore,,finns i Gävle,men ingen butik jag brukar besöka,har varit dit några gånger,har säkert köpt någon onödig "Bra ha grej"..
Isterbandlådan ska du absolut prova,,jag tycker den blir kanon..Haé Kram.

Yvonne

Ha en bra dag vännen!
Kram!

Yvonne

Jag har haft en bra dag idag,hoppas att du också har njutit av dagen!
Kram!

Yvonne

Natti natti!
Nu trillar jag ner i bingen!
Kram o Pööössszzzzzzzzzzzz

Henrik Olsson - Föreläsningar

Sv: Ja, det tror jag också :)

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Pernilla

Verkar som om alla ska gå snö utom vi Gotlänningar. Vi flyter snart iväg av allt vatten. I sommras hade vi vattenbrist och det har naturen fått bot på nu. Dollarstore har vi inte här, än i alla fall. Men sockerkaksformen ser ut att vara värd sina 15,- tumme upp, som du skrev!

Hebbe

Oj oj,det snöar fortfarande,var ut en sväng på förmiddagen,slirigt,moddigt,inte kul,lite slalomkänsla på oplogad väg..Haé Kram.

Yvonne

Både Ulla och jag hade tur!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram o Pööössszzzzzzzzzz

Hebbe

Mors.Jag har ju gjort denna rätt många gånger tidigare,men oftast med fyllning av soltorkad tomat/oliver/fetaost..Men denna variant blev också god..
Ja fy för detta snöande,det fortsätter även idag,snökanon kallas det när vinden ligger på från havet,känns skönt att bo i hyreshus en dag som denna..Haé Kram.

Marianne

Jag tycker som du, katterna som har hem kan äta där, i vid våra fröautomater. Men katter är ju faktiskt inga snälla djur, de är lust mördare och plågar dina offer till döds, de är lite ögontjänare då se kommer och stryker sej, spinner och fjäskar...haha.

Min förra häst stretchade jag efter nästan varje ridpass, på Ava gör jag det ibland, men hon sköter sej bra själv, sträcket ut frambenen och skjuter upp rumpan dom en katt, det ser jätteroligt ut, och nästan varje morgon vid utsläpp stannar hon i stalldörren och sträcker ut bakbenen.

Ha det toppenfint,
Kram

Henrik Olsson - Föreläsningar

Sv: Ja, några dagar till, och sen är det färdigt :)

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Bosse Lidén

Jag blev heller inte impad av den affären. Vi har en tre mil bort. Jag får väl också ge den en andra chans.
Snön kan du behålla för dig själv. ;)
Helgkram Bosse

Yvonne

Nu ska jag krypa ner i sängen..Det är bättre att somna i sängen än i soffan ska se filmen på 4an..
Jag kommer nog att slockna innan den är slut.

Nu vännen säger jag natti och pööösss o kram!

Yvonne

Välkommen i bettsken gänget
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne


God natt
Kram o Pöössszzzzzzzzzzzzz

Hebbe

Morsning,,hoppas dina hjärnceller är på hugget nu,efter en god nattsöm,,så du kan gissa prylen..Haé Kram.

Hebbe

Huváligen,,har snöat hela dagen till nyss,nu ser jag inga korn i luften,,-6,9 just nu..Haé Kram.

Yvonne

Godnatt vännen!
Kramen o Pöössszzzzzzz

Hebbe

Oki,att prylen skulle vara så svår trodde jag inte..Jag är helt 100 % säker på att du har en sådan inte lika men med samma funktion,svar kommer om ett par dagar,så du kan gnida hjärncellerna ett tag till..Haé Kram.

Hebbe

Ja en fin vinterdag blev det,knarrade fint under foten i morse när jag tog fram bilen ur snödrivan,oplogat på parkeringen..Haé Kram.

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en fin början på veckan!
Kram!

Yvonne

Tack för nattningen!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Man blir sugen att skaffa valp ..men sen kommer förståndet in och man inser att jag har haft valpar tillräckligt!
Man kan ju njuta av andras valpar helt gratis!
Kram!

Gittan

Härliga bilder på söta barn och söta hundar. Dollarstore har vi här jag går dit ibland och hittar en och annan bra ha sak. Ha det bra trevlig söndagskväll och kram på dig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress