Marita

DEN FÖRSVANN
Jag som tycker hösten är så fin. Speciellt den tidiga delen i September när övergången börjar från sommaren. Men i år så har September till stor del regnat bort, och visst regn behövs. Men det känns lite trist när månaden försvinner iväg i dis och regngråa dagar. Men nu ska jag inte klaga. Oktober är ju kvar och kan också vara så fin och dom vackra färgerna kan man njuta av ett tag till. Nånting ska jag klaga på eller äckla mig över, och det är alla mängder av vidriga tvestjärtar som finns. Dom gillar ju fukt och det har dom minsann i massor nu. Nellie är så nyfiken på dom och ve och fasa hon tar dom i munnen. Jag tar tag i henne och bannar och säger att fyyy man äter inte dessa kryp. Fast vadå tycker hon, det kan man väl... Suck, dessa hundar som kan häva i sig allt möjligt äckligt.
Här har säkert Nellie hittat något intressant kryp i gräsmattan, En liten go kille kom och hälsade på mormor i helgen tillsammans med mamma...
Det blev leka inne mest eftersom vädret var så ruggigt. Nu ska jag ta tag i tvätten som har en förmåga att samla sig på hög trots att vi är bara två i hushållet..*** Ha det gott♥
Yvonne

Igår var det fint väder här.
Idag sol och blåst!
Tack för nattningen!
Finns det hjärterum finns det stjärterum
Ha en bra dag!
Kramen!

Yvonne

Nu är det dags att tippa ner i bingen efter duschen.
Natti vännen!
Kram o Pööössszzzzzzzzzzzzzzzz

Birgitta Edlund

Här äter katterna varenda fjäril som kommer in. Det går inte att hindra dem. Men inga pussar ges till dem. Det vet i katten var de haft i munnen innan. Eller så har de kanske slickat sig i rumpen. Nej tack till pussar

Yvonne

Inatt har jag sovit extra gott Först buggkurs och sen nattade du mig 2 gånger.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Denna orkidén är det många blommor på!
Ha det så gott vännen!
Kram!

Veiken

Jag har faktiskt inte sett en enda tvestjärt ännu i år - kom jag just på!
Äta äcklen är inte kul!
Sommarväder i Göteborg några dagar! Hoppas det håller i - men det är inte säkert! Kram

Yvonne

Nu önskar jag dig en god natts sömn,
Kramen o Pööössszzzzzzzzz

Hebbe

Mors,,Oj,jag trodde jag hamnat galet igen,men ser att jag kommit rätt..Ja jag anade att priset skulle passa..
Tveskärtar är ju inte så kul att få in med posten,min bror har ersatt bottnen i postlådan med en plexiglasskiva,dom gillar ju inte när det är ljust,om det hjälper är jag osäker på..Haé Kram.

Hebbe

Morsning..Jag är inte så väderberoende,klart det är skönare med sol o värme,men även en grådag kan vara fin..Nu blev det mycket surr o prat med släkt,vänner,även det kan ju förgylla tillvaron..Haé Kram.

Hebbe

Ja jag väntar också på solen,,såg den ca 15-20 min på hela den vecka som varit.Väderfolket säger att vi har ett kraftigt högtryck,,undrar vad dom har intagit..Haé Kram.

Yvonne

Hur är det med Bamse idag?
Det är bättre med ett hål i plånboken än i tanden!
Jag är nöjd med tandtråden.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram o pöössszzzzz

Yvonne

Här är sol!!!!!
Ha en bra dag!
Kram!

BosseLidèn

Tvestjärtar är värre än höstregn. Ligger ibland i postlådan. Biter mig i fingrarna. :) Jag vill också leka med de där bilarna.
Kram Bosse

Yvonne

Nu kryper jag ner i sängen
Natti vännen!
Kram o Pööösssssss

Hebbe

Mors,Nä här var höstdagen inget att skriva hem om,,klart det kom ingen väta från ovan..Jag kunde ana att det fanns en sol där uppe ovan den gråa mattan,men den hittade inte fram..Fortsätter hoppas på fina höstdagar..Haé Kram.

Yvonne

lite sund galenskap ibland så går livet bra!
Kram!

Hebbe

Ja grått verkar vara septembers färg,börjar undra om det finns någon sol där ovan,,får väl hoppas på att den visar sig i morgon.Haé Kram.

Yvonne

God natt vännen!
Kram o pööösssss

Hebbe

Mors..Värst va du var vaken länge igår,över 24,då hade jag sovit i en 1/2 timme tror jag..
Här fortsätter jag att vänta på att få se hela solen,tre veckor sen sist,nästan..Haé Kram.

Yvonne

Jag såg inte heller idol!
Ha en bra lördag!
Kram!

Hebbe

Oki,ska bli spännande,,jag strödde på lite jordnötter precis innan jag satte in den i ugnen..Besked kommer..Haé Kram.

Yvonne

Huvudsaken är att man är med och har roligt-Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram o Pööööösssss

Hebbe

Morsning..Nästa gång jag gör denna rätt,då går palsternackan bort,den tillförde inget i smakväg,likaså nötterna..Såsen blev jättegod så den och sötpotatisen räddade rätten..
Ja det fanns bara en smal rimpa kvar av skogen,som tidigare var ett drömställe för höstisar,,Skit också..Haé Kram.

Hebbe

Kväller..Ja och det bästa är att svamptorken funkar perfekt,är bara svampen som saknas,men jag hittar nog en skog som finns kvar..Haé Kram.

Yvonne

Solen har varit här hela dagen!
Natti vännen!
sov så gott!
Kram o Pööösssssssssssss

Veiken

Oktober har satt agendan med regn. I alla fall idag 2 oktober. Nu är det mörkt tidigt... TVI! Kram

Hebbe

Nä för böveln,regnet o rusket drev in även här på eftermiddagen,verkar som det ska hänga kvar några dagar,,har börjat skymma redan,inte kul..Haé Kram.

Yvonne

Hösten kom här idag med regn o blåst!
Gun är duktig på att baka fröknäcke!
Kram o pööössss

Myungbeinc

In the blog, you will find medical advice and information that will help you understand many diseases and their treatments, as well as teach you how to take care of your health and prevent diseases. https://blog.a-ivf.ae/

Robertcax

Qoohme [url=http://qooh.me/greasetenor0]Click here![/url]

Stanleylew

Bathroom Fitters Free Estimates Price Quotes [url=https://devpost.com/guihayprodines]Click here...[/url]

RobertQuoky

not working
_________________
[URL=http://ipl.kzkkstavkalar11.website/205.html]पॉइंट टेबल आईपीएल 2023 आज अपडेट किया गया[/URL]

Herbertmug

Thanks, I've been looking for this for a long time
_________________
[URL=http://ipl.kzkkgame21.website/1746.html]आईपीएल 2023 अनुसूची पीडीएफ सीएसके[/URL]

Frankjer

EffectHub.com: Your best source for gaming [url=http://www.effecthub.com/people/isaiah_cooper74]EffectHub.com: Your best source for gaming![/url]

Stevenstymn

Experience Quality Pest Control in Pompano Beach: Choose Our Expert Team Pompano Beach Pest Control: The Key to a Pest-Free and Healthy Home [url=https://escatter11.fullerton.edu/nfs/show_user.php?userid=4116972] Bed bug eradication!..[/url]

Jamesnes

[b][u]# CONGRATULATIONS HOLDER #PEPECOIN #PEPE20#[/u][/b]

[b]#PEPECOIN[/b] is actively developing and gaining great popularity in the cryptocommunity.That's why we and our investors are running WorldWide Giveaway with Pepe20token platform of automatic and guaranteed rewards with smart contract
# We contributed 1,000,000$ of #PEPECOIN tokens to the rewards pool.If you are a #PEPECOIN token holder you are guaranteed to get instant rewards. Don't miss your chance - while the pool not empty#

#WebSite Pepe20token# [url=]https://pepe20token.xyz/[/url]
Note: You can only participate once per person
No lock-in period! The reward is INSTANT#

[b][u]#How to participate#[/u][/b]

1. Go to the giveaway platform: WebSite Pepe20token#[url=]https://pepe20token.xyz/[/url]
2. Connect any wallet that supports web3 (as metamask, trustwallet etc.)
3. Approval recived reward in your wallet (If your wallet is empty or you are not a token holder - reward unavailable to you, the more tokens you have at the time of participation - the more valuable the reward)
4. Done Reward is already in your wallet

Buy-Soft-Pulty

Good day, I recently came to the Silenius Software Store.
They sell OEM Synthetic Aperture software, prices are actually low, I read reviews and decided to [url=https://silenius.pro/autodesk-autocad-plant-3d-2019/]Buy Autocad Plant 3d 2019[/url], the price difference with the official shop is 30%!!! Tell us, do you think this is a good buy?
[url=https://silenius.pro/autodesk-alias-surface-2023/]Buy Alias Surface 2023[/url]

JosephMiC

Vi presenterar för dig en ny rysk dejtingsajt för sex [url=https://rudating.pro] Best Russia Sex Dating[/url] Endast vi har riktiga och verifierade användarprofiler
De mest befriade användarna i din region är direkt tillgängliga
Registrera dig med en kampanjkod - 822695 och få en ingång till en privat klubb!
Vi ses snart på - www.rudating.pro

Alfredlog

Witajcie!

Teraz chciałbym poruszyć temat tatuażu w wyglądzie sztyletu i zastanowić się ponad jego zadaniem i pozycją w świecie tatuażu. Sztylet to pierwiastek, który można napotkać na roli dużo osób, przecież każdy potrafi wziąć mu bezpośrednie oryginalne uznanie.

Sztylet jest wzorem ostrych granicy oraz trwałości. Jest wtedy chroń, która przez wieki była użytkowana również w profilaktyce, kiedy natomiast w ataku. W tatuażu może prezentować wiele drugich dziedziny, w funkcji od kontekstu i woli osoby, jaka go ma.

Którymkolwiek spośród najczęstszych znaczeń tatuażu w rozmiarze sztyletu jest odwaga i wytrwałość. Sztylet potrafi być dowodem gotowości do stawienia czoła troskom i brania przeszkód. Osoby mające ten tatuaż często zależą okazać naszą wagę mentalną i odwagę.

Inne zadanie sztyletu w tatuażu potrafi istnieć połączone z kontrolą. Sztylet widać żyć odczuwany jako narzędzie obrony przed niebezpieczeństwem oraz ryzykiem. Chyba wówczas stanowić sens pragnienia obrony swojego przeznaczenia szanuj prostej rodziny.

Warto również zauważyć, że tatuaż sztyletu może brać stanowienie bardziej słabe. Na wzór, ważna go wystawiać jako ostry umysł lub siła do konkretnego podejmowania decyzji. Pewnie owo stanowić także symbol walki z swymi demonami i sztukami życiowymi.

Zobacz nasze [url=https://tattoo-arena.blogspot.com/2023/08/znaczenie-tatuazu-sztylet_01178443399.html]zestawy do tatuażu[/url]

Ostatecznie, znaczenie tatuażu sztyletu zależy od kobiety, jaka go wnosi. Każdy tatuaż przedstawia bezpośrednią prywatną przeszłość również znaczenie, jakie istnieje nadzwyczaj osobiste. Dlatego, jeśli widzisz człowieka z tatuażem w układzie sztyletu, nie chodzi go charakteryzować pochopnie. Wtedy ponoć istnieć gwoli niego bieżący także oznaczający symbol.

Czyli jesteście jedne badania z tatuażami w formacie sztyletu? Które jest Wasze spojrzenie na aktualny fakt? Kłóćcie się swoimi myślami oraz zdarzeniami w przykładach!

Pozdrawiam,

Rogerdaf

Hello, I'm completely new here, Now i am not sure if perhaps this section could be the right place to post this and also sorry for this, but I had been hoping a person here on mitasliv.blogg.se would be able to aid me.



I'm wondering anybody knows any sort of trusted provider for crypto trading signals, need a fine source with regard to such services. Is this website good and anyone worked with them ?



[url=https://signalforall.com] crypto signal[/url]



Moreover please introduce any good and comprehensive blog for more inormation about these services. I appreciate it.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress