Marita

INGET ROLIGT SVAR
Jag fick svar på Nellies höfter och tyvärr blev det grad C. Veterinären på djursjukhuset här tyckte det låg på B men SKK sa att det låg mer över på C och det är deras svar som gäller. Det känns ledsamt men behöver ju inte betyda att hon kommer få besvär av det. Lagom motion och leka och springa i egen takt funkar bra, Men inte nog med det. Jag har inte fått något svar på vad AD röntgen visade. Bilderna har försvunnit ut i cyber rymden??? Djursjukhuset skyller på SKK och SKK skyller såklart tillbaks då... det där får dom reda ut. Så mycket strul har jag aldrig varit med om nån gång förut som hundägare vad det gäller röntgen på lederna. Jag känner mig deppad för det här och det trista vädret gör det inte bättre. Men i helgen var det fint och frostigt och vi passade på att åka med hundarna till favoritstället där dom kan springa lösa....
Till helgen är det första advent och nån adventskänsla får man inte förrän mörkret faller och det glittrar så fint från alla ljusslingor som är tända....
Bild lånad från Google Ha det gott♥
Yvonne

Nellie behöver inte känna av att hon har C .Låt henne springa och leka i sin egen takt! Märkligt att AD försvann
S....Ja vissa dagar så känner man av åldern.
Ha det så bra idag vännen!
Kram!

Yvonne

Ska tippa ner i bingen.
Man blir trött av allt regnande!
Sov så gott!
Kram o Pööösss

Hebbe

Aj som f-n..Ingen tar ansvar,skyller på varandra,svagt...
Här har det regnat till o från,min bror körde in mig till stan för att hämta bilen,spöregnade här när vi åkte,i stan snöade det lappvantar..Har nu ny ruta på bilen,ser bra ut..Haé Kram.

Yvonne

Nu kan jag använda tröjan ett tag till!
Natti
Kram o pöööössssszzzzzzzzz

Yvonne

Så bra att du ser bra ut någon gång!

Yvonne

Ha ha det blev fel till dig det var Hebbe s kommentar
Kram!

Yvonne

Här kommer min kommentar till dig ...Idag väljer jag gymmet och dansen på PRO.
Kram!

Yvonne

Natti vännen!
Sov gott
Kram o Pööössss

Hebbe

Hej du..Ja gissa om jag blev överraskad att syrran hade kvar Nallen efter alla dessa år.Det var skitroligt..Haé Kram.

Henrik Olsson - Föreläsningar

Min Debbie hade också C på sina höfter, men det var inget som påverkade henne direkt :)

Sv: Det går inte att göra fel med en hjärtstartare, eftersom den bestämmer när den ska skjuta ström, och inte användaren.

De två paddlarna placeras ovan höger bröst mot axeln, och strax nedan för vänster bröst på sidan. Sen sköter den resten :)

Dessutom talar de om för dig vad du ska göra under hela tiden :)

Marianne

Men vad tråkigt med Nelly, kan hon slippa ha ont så får hon leka lugna lekar.
Men vilket krångel, så typiskt också att ingen vill ta ansvar och skyller på varandra :(
Stor kram

Pernilla

Även om c-höfter inte behöver betyda något för den allmän-arbetande hunden,är det trist att det inte är "tipp-topp".
Vet en hund med D-höfter som körde agility till 9 år. Men har man avelsplaner är det extra trist.
/P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress