Marita

ETT VÄLBEKANT FENOMEN
Men idag är det fredag och även fredags mys. Fast ikväll ska LG ut med sina gamla jobbarkompisar så jag får mysa själv. Fast ensam är jag ju inte, hundarna håller mig sällskap. Det är rätt skönt att mysa själv också ibland tycker jag. Då kan jag äta sånt som bara jag gillar och så kolla på Let´s dance som bara jag gillar. Fast det kan jag ändå om jag vill eftersom LG sätter sig vid den andra tvn så vi behöver aldrig bli osams..** Snart ska jag åka och mysa med minsta barnbarnet August, och smaka dotterns nybakade...
Här har han hittat en rosa tyllkjol på dagis som var så fin tyckte han..** Men först blir det en runda med hundarna i gråvädret... Ha en fin fredag alla♥
Hebbe

Ja det är inte dumt att ha fler Tv apparater,mycket tjafs slipper man då..Fin liten kille i rosa kjol..
Bilden på barnen gick inte att få större,skärpan var lite dålig,därför satte jag den ända upp mot halsen..Haé Kram.

Yvonne

Jag får hjälpa mig själv till tippen!
Nu har jag Sol och 24,8 + :-)
Kram!

Marianne

Visst är det skönt att rå sej själv, vi brukar oftast titta på det jag vill på TV.
Söt August med tyllkjolen :)

Jo det gäller att göra henne nyfiken, det funkar ofta om jag gosar med nån av de andra hästarna, godis försöker jag undvika hon är så bortskämd sen förr och det vill jag inte främja.
Hästar kan man jaga ifrån sej en stund, då bör de komma och be en att ta de till nåder, men se drt funkar inte på Ava.....första häst jag har hanterat det inte gått på....envisa skrälle ;)

Kram

Yvonne

Har varit fint väder här hela dagen!
Godnatt vännen och sov gott
Pösssss o kram💞

Anki

Ibland är det skönt att mysa ensam framför tv:n... bra att du har hundarna som sällskap ;)
Härlig bild på fina August!
Grått här just nu ... men kanske kommer solen så småningom :)
Ha det gott!
Kram

Ramona

Hoppas du får njuta av en fin helg vännen <3

Days by Johanna

Låter som en härlig fredag! :)

Yvonne

Det var en mycket trevlig kväll!
Just nu är det 23+!!
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Håller med dig,kultingarna var fina,,men suggan,jag blev lite överraskad att hon var så stor,den vill man inte möta..Haé Kram.

marianne

Vissa dagar får vara slödagar, man behöver det också, inte bara köra på med alla måsten.'
önskar dej en skön kväll,
kram

Yvonne

God natt vännen!
Sov så gott!
Kramen o pööösssen

Yvonne

Godmorgon!
Jag hoppas på att solen ska komma fram här idag!
Ha en bra dag
Morgonkram!

Yvonne

Kärleken är viktig i vårt liv!
Kram!

Days by Johanna

Ja jag kände den passade bra in 1 april, även om det tyvärr inte var ett skämt, fast den känns som ett skämt :)

Marianne

Kul att du uppskattar att kika in i mina minnens värld :)

Det är precis det jag tycker är så fint med detta bloggande, att man kan lära sej så mycket om saker man annars kanske inte haft en tanke på tidigare.... man kan välja och vraka bland så många ämnen :)

Mitt aprilskämt gick hem..hihi
Blev du lurad av någon?
Kram

Hebbe

Så nu har jag myst klart i Uppsala,ätit gott premiärgrillat..Väl hemma kollade jag på ishockey Frölunda-Brynäs,Puh vilken dramatik det blev,Brynäs vann med 4-3,men det var med en marginal på 1 tiondels sekund..Haé Kram.

Yvonne

God natt vännen!
Kram o Pööösssss

Hebbe

Mors..Ja den tröjan blev riktigt populär..Ja sonen brukar grilla ofta,så att fixa till grillen inför sesongen är en viktig syssla..Haé Kram.

Yvonne

God förmiddag!
Ha en riktig bra början på veckan!
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress