Marita

ETT EVIGT BLÅSANDE
Varför ska det blåsa så mycket? Höst och vårstormar brukar det kunna vara, men på sommaren ska det bara vara milda ljumma vindar. Så var det jämt förr men på senare år verkar det som blåsandet har ökat. Jag var ute vid gravarna förut och det blåste så mycket att det gällde och hålla fast i blommor och påsar.
Nu har lille August fått sina lockar avklippta. Helt plötsligt blev han en "stor" kille. Men lika fin för det❤️T I förrgår kom LG hem med nyplockade jordgubbar som var otroligt goda. Inte en ända behövde slängas bort alla var lika fina👍😊. Fredag är det och solen skiner. Tvätten lär snabbtorka i blåsvädret... Ha det gott
Yvonne

Ja nu är August stor kille!
....Hebbe sysslar med samma band
Jag har blivit accepterad av både barnen och ungdomarna!
God natt vännen!
Kram o Pöösss

Yvonne

Det omöjliga tar bara längre tid .
Ha en bra lördag !
Kram!

Hebbe

Hej du..Det är rogivande att sitta och kolla på fågellivet..
Här blåser det en aning men solen skiner..Vi har ett litet projekt på gång,sonen borrar just nu tegelväggen ute,,kommer mer senare..Haé Kram.

Yvonne

Jag har också sovit gott.Nu ska jag försöka somna om.
Kram o pöössssssss

Hebbe

Mors..Detta lilla tak har legat i deras garage i mer än ett år,i väntan på montage..Erika frågade mig om råd,hur fästa det i tegelväggen..Riktigt bra blev det..Haé Kram.

Gittan

Visst är det tråkigt med blåst, här har det också blåst så blommorna mår inte så bra heller. Vi har varit ute och åkt ett par dagar var till Jönköping sov på hotell. I dag kanske vi åker en tur till Bullerbyn och fixar lite. Söt han är killen och visst blir dom stora när dom klipper sig. Kram 💞

Veiken

Här får vi verkligen hålla i hatten idag. Det tjuter i knutarna när vindstötarna sätter i.... Hoppas att det mojnar snart. Vilken fin kille du har1 Kramar

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
Godnatt!
Kram o pööösss

Yvonne

Ha en riktigt bra måndag!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
God natt och sov så gott!
Pööss o Kram!

Yvonne

Godmorgon !
Rullgardinen är uppe nu!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

En Sån utterpäls är nog varm!
Kram!

Yvonne

Godnatt vännen!
Kram o pööössssss

Yvonne

God förmiddag!
Ha en bra dag vännen!
Kram!

Hebbe

Jag har haft en fin dag,lite blåst,men inte så kall vind..Sitter nu på balkongen +30,8,under mitt lilla parasoll,ganska skönt..Haé Kram.

Yvonne

Godnatt vännen!
Jag hoppas att du har haft en bra dag!
Kram o Pöössssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Du och jag har för vana att somna i soffan :-)
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

Ja idag har jag bara sett små tunna molnstrimmor.Sol på balkongen nu +25,1 räcker länge,parasoll upp,,ingen vind,skönt..Haé Kram.

Yvonne

Naturen är fin!
Kram!

Yvonne

Nu tänker jag lägga mig och läsa en bok!
God natt
Kram o Pöösss

Yvonne

Nu tippar jag ner i bingen!
Natti natti!
Kram o pööössssssss

Yvonne

Här har det regnat hela dagen
Kram o pööösss

Yvonne

Godmorgon !
Jag hoppas att det blir en bra söndag för dig!
Kram!

Hebbe

Hej du..Halvmulet här,men varmt +20,6 just nu,,dom pratar om skurar och ev,åska på lokalradion..Haé Kram.

Bosse Lidén

Mums! De där jordgubbarna såg aptitliga ut. :)
Sommarstormar borde vara förbjudna.
När vi är små ser vi äldre ut när vi klipper oss. S säger att jag ser yngre ut när jag klippt mig. Mysko. :)
En fördel är att det torkar snabbt och det är sommarsol och blåser.
Söndagskram Bosse

Yvonne

Hoppas att du har haft en bra söndag!
Nu ska jag krypa ner i sängen.
Kram o Pööösssen!

Yvonne

Ha en bra måndag!
Kram!

marianne

Det är konstigt vad de växer när lockarna faller...;)
Blåsten gör mej nervös och stressad....
kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress