Marita

ÄNNU ETT ÅR HAR GÅTT
Ja nu är vi här, den sista dagen på det här året. Fort går det alltid när man tänker tillbaka och mycket har hänt fast man kanske inte tycker det. Julen firades med barn och barnbarn och det värmer hjärtat att se dom samlade....
Vädret blev som väntat, ingen vit jul förstås, men strunt samma, man är van vid det här laget..
Men några soliga dagar fick vi att njuta av
Nyårsafton är det och det kommer firas med raketer och smällare. Visst, vackert är det med fyrverkerier. Men det får helst vara på långt avstånd med tanke på hundarna. Jag lider verkligen med dom som är fruktansvärt rädda för detta. För många år sen så hade vi en hund, en Berner sennen som var så fruktansvärt rädd att jag fick ge honom lugnande. Tack o lov så är inte Bamse och Nellie rädda men dom berörs av ljusblixtar och ljud, inte så konstigt. Vi är hemma hos dom och firar in det nya året. Nu önskar jag er alla en fin nyårsafton och ta hand om er♥♥♥
Hebbe

Tackar,,snart får vi 365 nya dagar att göra något bra av..GOTT NYTT ÅR..Haé Kram.

Maria

Det är synd om många hundar men tack å lov är det under en kort stund. Önskar dig en trevlig kväll på årets sista dag och Ett Gott Nytt 2018/ kramen

Yvonne

Jag önskar Dig och din familj 365 härliga orörda dagar !
Stor Kram!

Gittan

Gott nytt år till er. Kram

Yvonne

God natt vännen!
Kram o Pöösszzz

Yvonne

Tack för nattningen!
Ha en bra dag!
Kram!

Hebbe

God fortsättning..Här startar 2018 med att helt gå in i dimman..Haé Kram.

Yvonne

Hoppas att din dag har varit bra
Ger dig stor nattikram o Pööössszzzzz

Yvonne

Jag hoppas att du har sovit görgott!
Ha en bra dag!
Kram!

Marianne

Så mysigt att fira med hela stora familjen <3

Älskar den sista bilden, dina hundar är så himla fina :)


Jag hade en collie som försökte gräva sej genom golvet när det smällde...hon var så rädd stackarn, en dag när vi var ute, kom det några ungar och slängde en smällare mot henne...det var nog tur att jag inte fick tag på de..hehe

När ska det bli helt förbjudet att sälja och bruka smällare? Det är för j-t att man kan vara så egoistisk att man sätter skygglappar på och misshandlar både djur och barn.....för jag ser det inte som något annat än medveten misshandel.

Jag är tacksam att mina djur bor i skogen där det knappt hörs.

God fortsättning och stor kram

Hebbe

Ja man kan undra var´s vintern är,inte här i alla fall,,+3,4 just nu,världens längsta höst har vi..Haé Kram.

Yvonne

jag ska försöka nå upp till att lämna positiva spår efter mig.
God natt vännen!
Kram o Pööössszzzzzzzz

Marianne

Förr kände jag mej lat och som en smitare de dagar jag gjorde ingenting, men numer vet jag att de är viktiga och har lärt mej att mota bort de känslorna och tillåter mej att njuta av dessa dagar istället.

Åldern tar ut sin rätt...hihi

Stor kram

Hebbe

Det var en tuff match,Slovakerna spelade bra,så småkronorns hade tur,det var tuffa slutminuter..Snöade lite tidigt i morse,nu är det +0,5 och helgrått..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress