Marita

MYCKET HUNDBILDER BLIR DET
Man kan väl säga att det lätt blir så. Alltid när nånting nytt händer så vill man föreviga det, och valpbilder är ju så ljuvliga. Bamse hade också mycket bilder på sig som valp och likaså Peppe♥♥
Nu är det lilla Nellies tur,
En barntunnel roar även små hundar...
Amanda satt länge med Nellie i knät, och jag förstår henne....
Minsta barnbarnet August passade på att pussa Nellie när hon sov, kanske bäst med tanke på sylvassa valptänder.....
Hjälp med att rensa blommor har jag fått, fast Nellie tar ingen hänsyn till om dom är vissna eller inte..***
 
Yvonne

Söta valp bilder ! Den med Nellie och människovalpen August är gullig .
SV:..Sara och Joakim bor i Finspång!
Jag blir som bonusmormor till barnen..
Nu ska jag närma mig sängen ..
Ta ett skutt ner i den
God natt
Pöössen & Kramen!

Yvonne

Godmorgon!
Idag ska jag inte göra mer än gå och få massage!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Lovisa (wildisland)

Vilka mysiga bilder!

Znogge

Åh, vilka underbara bilder! Valpar har verkligen sin charm :D

Hebbe

Ja jag fastnade för countrymusiken tidigt -60 tal,tror att det var de berättande texterna som fångade mitt intresse,,det finns ju både bra och dålig country...En låt som grep tag i mig var "Anita You´re Dreaming" skriven av Waylon Jennings 1966..Han berättar om hur han vill lämna sin fru (Anita) för en annan..En sorglig men ändå fin låt..
https://youtu.be/yHA_JWutfMI
Gå in på tuben och lyssna..Haé Kram.

Yvonne

Här har det öst ner ,tills för en stund sen.
Kram!

Yvonne

Tippar ner mej i bingen!
God natt Sov Gott!
Kram & Pöösssssssssss

Annorlunda

Gud vad söta bilder! .. ​Mina frågor till er! .. Hoppas att ni svara på dom! UTMANING - Frågor! 1. Har du några sommarplaner? .. ​2. Vilket är ditt drömresmål och varför? .. 3. Vad är ditt favoritmärke och varför? .. 4. Vad är du mest nöjd med hos dig själv? .. 5. Vad shoppar du helst på nätet? .. 6. Vilka appar använder du mest? .. 7. Vad önskar du att du vore bättre på? .. 8. Vem SMS:ade du senast och vad skrev du? .. 9. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? .. 10. Vilken film eller serie skulle du vilja leva i? .. 11. Vilken är din favoritmiddag? .. Mina frågor till er! .. Hoppas att ni svara på dom! .. Hur mår du? Hur känns det att vara veckans blogg? .. Vad kommer vi att få läsa om i din blogg? .. Vilket är ditt bästa inredningstips, generellt? .. Hur spenderar du helst din lördagskväll? .. Vilka andra bloggare hittar du inspiration ifrån? .. Dela med dig av en dold talang du har! .. Vart befinner du dig i livet om 10 år? .. Vad är framgångsreceptet för dig och din blogg? .. Nämn 3 saker som du önskar dig just nu! .. http://nouw.com/annorlundaannorlunda/profile
Sprid utmaningen vidare och så vidare!

Yvonne

Godmorgon!
Idag har jag solen här
Ha en bra dag vännen!
Morgonkram!

Yvonne

Nu blir det att hoppa ner i sänghalmen!
God natt Sov Gott
Kram & Pööss

Yvonne

Godmorgon!
Hoppas att du har sovit gott!
Här är det 14,1 och mulet.
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Sussi

Men kära nån. Hon är ju så himla söt! Är man det så kommer man undan med det mesta av hyssen ;) Kram

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag med dina hundar!
Nu ska jag kissa hundar och mej själv sen blir det sängen.
God natt!
Kramen och Pöössssssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Jag håller dej sällskap med ett glas kallt vatten.
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Dom spelade och sjöng många gamla goa låtar! Kram!

Yvonne

Nu är det dags att krypa ner i sängen och se färdigt filmen på 4an..
Sov så gott vännen!
Kram & Pöössssssssssss

Hebbe

Kväller..Ja du må tro att det var fruktansvärt att se tanten i backspegeln slå i backen..Men som tur var,hon trodde hon hade hunnit bromsa lite,för fallet blev inte våldsamt..Vi kramade om varandra och var glada att det gick så bra..Haé Kram

Yvonne

Morn på dej!

Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Nu ska alla vi flickor kissa ,sen blir det sängen.
Godnatt sov så gott!
Pööss & Kram!

Yvonne

Nu ska alla vi flickor kissa ,sen blir det sängen.
Godnatt sov så gott!
Pööss & Kram!

Yvonne

Godmorgon!
Jag hoppas att du har kunnat sova!
Ha en bra dag !
Morgonkram!

Yvonne

Godmorgon!
Jag hoppas att du har kunnat sova!
Ha en bra dag !
Morgonkram!

Bosse Lidén

Självklart ska du visa upp söta valpbilder. :)
Kram Bosse

Yvonne

Hoppas att din söndag har varit bra!
Godnatt!
Kram& Pöösssssssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Små människovalpar luktar gott!
Morgonkram!

Yvonne

Ja nu har jag fått snusa bebis två gånger på samma vecka!
Kram!

Yvonne

Jag väntar med spänning på nya bilder på Nellie!
Godnatt!
Sov Gott
Kram& pöö

Yvonne

Godmorgon!
Här är det 17,1 och mulet.Men de har lovat sol!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Jag tippar ner i bingen nu!
Godnatt!
Kram & Pööössssssssssssss

Yvonne

Godförmiddag!
19,1 och sol!
Hur är det med vovvarna?
Bra att få hjälp med tekniska saker.
Ha en bra dag!
Kram!

Camilla

Såklart det blir massor av bilder på en sån liten goding!!! Hon är helt underbar!!! <3

Yvonne

Idag har vi haft en solig dag.
Nu ska jag fixa till mej sen blir det bingen.
God natt!
Kram & pöösssssssssss

Yvonne

Godmorgon!
Såret läker bra! Beror kanske på att jag tejpade !
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Det har varit varmt mellan kläderna idag!
Nu ska jag lägga mitt trötta huvud på kudden!
kram & Pöösssss

Yvonne

Godmorgon!

Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Det minnet har jag stoppat ner i minnenas arkiv Hjärtat.
Här är det 40.3 i solen nu Kl.15.13
Kram!

Yvonne

Idag har det varit VARMT!!
Godnatt!
Pööss & Kram!

Yvonne

Godmorgon!
Det har varit varmt inatt!
Ha en bra dag
Morgonkram!

Yvonne

Varmt idag också!
God natt vännen
Sov så gott!
Pöössen & Kramen

Yvonne

Godmorgon!
Nu på morgonen är det 20,3.
Ha en bra dag!
Morgonkram

Yvonne

Oj vad det har varit varmt idag!
Töserna har letat upp skuggiga platser!
Godnatt!
Kramen & Pööösssen

Yvonne

Godmorgon!
Söt kille??? Nä det tyckte inte jag
Igår hade vi en söt kille på besök!
Skulle så gärna vilja se fler kort på Nellie!!!!!!!!
Ha en bra dag !
Morgonkram!

Yvonne

Värmen tar hårt !
Nu ska jag natta mej
Sov så gott!
Kram & pööss

Yvonne

Godmorgon!
Ett nattregn hade varit fint!
Ha en bra dag! Kram!

Yvonne

Hoppas att du har haft en bra dag!
God natt!
Pööss & Kram!

Yvonne

Godmorgon!
Att ha ont i ögonen känns inte alls bra!
jag har solen här !
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Hur är det med dej??
Hur går det med Bamse och Nellie?
God natt
Kram & Pööss

Yvonne

Godmorgon!
18,8 och sol har jag!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Jag har haft en mycket bra dag!
Nu ska jag nanna kudden
God natt!
Kram & Pööössss

Yvonne

God middag!
Ha en bra mysfredag!
Kram!

Yvonne

Det var en härlig kväll igår.Bra musik och härligt väder:-)
Hur är det med hundarna??
Godnatt !
Kram & pöösss

Yvonne

Godmorgon!
Nu tycker jag att det är dax att sätta in foto av Bamse och Nellie.
Du förlorar många bloggare på att inte sätta in i bloggen!
Ha en bra dag!
Morgonkram!

Yvonne

Jag och Kjell var ”månskensbönder ” i många år:-)
God natt!
Kram &pööösssssss

Yvonne

Godmorgon!
Skönhetssömn hjälper inte på mej!
Ha en bra söndag!
Morgonkram!

Anonym

Jag hoppas att du har haft en bra dag!
Nu släcker jag ner och kryper ner i bingen
Godnatt!
Kramen och pöössen!

Yvonne

Skulle så gärna vilja se foto på barnbarnen och hundarna!
Ha en bra orörd vecka!
Kram!

Yvonne

Jag hoppas att du har haft en bra dag med era hundar och barnbarn!
Nattikram & Pööss

Yvonne

God natt!
Sov gott
Pöös & Kram!

Yvonne

Godmorgon!
Om jag ber riktigt snällt,skulle du vilja sätta in bild på hundarna .
Jag är nyfiken på hur Nellie har vuxit.
Och så slipper jag sitta och scrolla 57 insändare!
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne


Godnatt vännen!
Sov så gott!
Kram & Pööss

Yvonne

Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt!
Sov så gott!
Pöös och kram!

Yvonne

God förmiddag!
Ja Cesar är duktig med att lära människor hur de ska ta hand om sina hundar.
Ha en bra dag!
Kram!

Yvonne

Godnatt!
Sov så gott
Kram & Pöösssss

Yvonne

God förmiddag!
Ha en bra lördag!
Kram!

Yvonne

Vi gick en lååång promenad i skogen idag :-)

Yvonne

Har Nellie växt ?
Natti
Kram & Pöösssssssssssss

Yvonne

Godnatt!
Sov gott!
Kram & pöössss

Hebbe

Mors.Ja visst blir man lite överraskad.Först när det händer kommer tanken,hur ska det här lösa sig,hade ju en jäkla tur som hade telefontäckning..Ett telefonsamtal till en larmcentral,sen fixade det sig skitbra..Punka 10:45 nytt däck på bilen 16:30,,bärgare från Strömsund,10 mil för att hämta mig 7 mil för att lämna av mig i Hoting..Tror inte det gått snabbare i våra tättbefolkade områden..Haé Kram.

Hebbe

Ja det regnade skapligt när jag åkte från Uppsala i 13 tiden idag,blåste ganska kraftigt kände jag i bilen,fick parera ibland.Skönt att det är varma vindar..Haé Kram.

Yvonne

Go förmiddag!
Ja lycka kan vara olika .
Jag skulle bli lycklig av att få se nya bilder på din blogg.Så slipper jag att scrolla och scrolla
Ha en bra dag!

Hebbe

Hu ja..Igår gällde det att vara väl rotad,så man inte blåste bort..Lite bättre idag,solen hittar fram då och då i de små hålen i molnen,,bara +15 just nu,men annars är det bra..Haé Kram.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress